नियात्रा : मेन नदीको सिरेटो

~बिनोद खडका~

सेप्टेम्बर २०१२ ।

यात्रामा निक्लदा मौसम अनुसारका सही लुगाहरु छनौट गर्न नसक्नुले कहिलेकाही असहज परिणाम भोग्न बाध्य पार्छ भन्ने सुनेको थिए, साँच्चै हो रहेछ । अझै पनि स्मरणपटलबाट हटेको छैन लण्डनको त्यो निर्मोही स्याँठ अनि मेरो पातलो कोट । आज भन्दा झण्डै बिस बर्ष पहिलेको कुरा, मलाई के थाहा लण्डनमा त्यस्तो स्याँठ पनि चल्छ, र जाडोले टोक्छ भन्ने कुरा । त्यो जाडोले मलाई त्यसरी अत्तायो जसरी उहिले बाल्यकालमा पल्ला गाँउका गुरुंग बा को कुकुरले अत्याउथ्यो । आधा रातमा

पनि म त्यही कुकुर सम्झेर तर्सन्थे । एउटा पातलो कोटका भरमा मैले गरेको त्यो यात्रा अहिले सम्झदा पनि झसंगै पो हुन्छु । एयर ईण्डियाको जम्वो जेटमा दिल्लीबाट लण्डन हिथ्रोसम्म एउटै जहाजमा यात्रा गरिरहेको सहयात्री पंजावी भाईले जहाजमै भनथ्यो लुगा कपडा राम्रो लेराएको छैनस भने त गईस, ठण्डी बहुत छ । तर पनि मैले हिम्मत हारेको थिईन । तर जब यथार्थको सामना गर्नु पर्यो म साँच्चै नै आत्तिएको थिए । लण्डनमा नै नयाँ बाक्ला लुगा कपडा हाल्न सक्ने आर्थिक स्थिती पनि थिएन । यस अर्थमा जाडोको डसाईलाई पचाउनुको कुनै विकल्प थिएन । समयले नराम्रोसंग खुम्चाएको थियो मलाई ।

जर्मनीको यसपालीको यात्राको अवस्था पनि करिव करिव यस्तै यस्तै नै भयो भन्दा पनि हुन्छ । जर्मनी सहकर्मी मानियाले त्यति जाडो छैन भनेर च्याटबक्समा लेखेको भरमा म फेरी एक पटक पातलो कोटका भरमा नै जर्मनीको यात्रामा निक्लेको थिए । ईन्टरनेटमा मौसम र यसको भविष्यवाणी हेर्न सक्ने अवसर हुँदा हुँदै पनि मैले यी सबै कुराहरुलाई चासो दिएको थिईन ।
औपचारिक कार्यक्रम शुरु भएपछिको पहिलो साँझ हामीलाई एउटा डिनरमा जाने निम्तो थियो । तर कहाँ जाने के खाने भन्ने कुरा गोप्य राखिएको थियो । निम्तो कार्डमा लेखिए अनुसार क्याजुयल ड्र्ेसमा डिनरमा जान सकिने भएका कारणले मैले हाफ टिसर्ट र जीन्स पाईन्ट लगाएर निक्लेको थिए । तोकिएको समयभन्दा पहिले नै म होटेलबाट बाहिर निक्लिसकेको थिए अरु पाहुनाहरु पनि जम्मा भैसकेका थिए । हामीलाई हाम्रो मूख्य कार्यक्रमस्थलसम्म लाने लेराउने गर्ने तीनै महिला चालक भएको बस नै होटेलसंगैको सडकछेउमा हाम्रा लागी पार्किंग गरेर राखिएको थियो । चालक महिला फुटपाथमा बिन्दास हल्लिदै चुरोट तानिरहेकी थिईन । यता भने मेरो पहिरन धेरैका लागी आश्चर्यको बिषय भएको थियो । कोही कोही छड्के हेर्दै थिए मलाई । मैले बुझेको थिए कि उनीहरु मलाई भन्दा पनि मेरा पहिरनलाई निहालिरहेका थिए । अरु सबै एउटा स्विटर माथि ज्याकेट वा ओभरकोट खप्टेर निक्लिेका थिए । म भने एउटा हाफ टिसर्टमा । त्यहाँको मौसमले भन्दा पनि उनिहरुको हेराईले मलाई केही अपठ्यारो महशुस भैरहेको थियो । यद्यपी हाफ टिसर्टमा पनि मलाई अहिलेसम्म त खासै जाडो महशुस पनि भएको थिएन ।

बस तोकिएकै समयमा लक्षस्थलतर्फ गुड्यो ।

बसमा भ्लाडकोभ मसंगै बस्नका लागी आईपुग्यो । आईपुग्यो मात्र होईन सदा झै गफ पनि शुरु गरि हाल्यो । स्विजरल्याण्डबाट आएको यो भ्लाडकोभले गफ शुरु गरेपछि ननस्टप जान्छ र अरुले अर्को आधा घण्टा केही बोलौला भनेर नसोचे पनि हुँन्छ । कहिले काही यसको एकतर्फी कुरा सुनिरहन पर्र्दा कम्ती सकस हुदैन । त्यसमाथी समर्थनका लागी कम्तीमा पनि टाउको सम्म भए पनि हल्लाउनै पर्यो । तर यहाँ उसको गफको एउटै बिषयले पनि बिट नमार्दै आधा घण्टा बितेछ र हामी हाम्रो लक्षस्थल जर्मनीको फ्रान्कफर्ट शहरको मेन नदीको किनारामा आई पुगिसकेका थियौ । हाम्रो रेष्टुरा मेन नदीको एउटा किनारासंग जोडिएको थियो जो कलात्मक देखिनथ्यो । वरिपरीका परिद्धष्यहरुले यो स्थान कतै दोभान झै भएको आभास दिनथ्यो । तर दूईवटा नदीको संगमस्थल भने होईन बरु एउटै नदीलाई काटेर यहाँ केहीभित्र सम्म पठाईएको मात्र हो ।

बसबाट निक्लने बित्तिकै मेन नदीको किनाराको चिसो स्याँठले मलाई शुरुमा त चीसो चुम्बन गर्यो अनि बिस्तारै अंगालोमा बेरेर ककरक्कै पार्न थालि हाल्यो । सोचि नसक्नुको स्याँठ चलिरहेको थियो यो नदी किनारामा जसले सबै चिसो मलाई नै घोप्टाई रहेझै आभास भइरहेको थियो । यस्तो चिसो त मैले कल्पनासम्म पनि गरेको थिईन । यदी यस्तै चिसो होला भन्ने सोचेको भए म यो डिनर पार्टीलाई एउटा बहाना बनाएर त्यागिदिन्थे । मलाई आफ्नो पहिरनदेखि आफैलाई यतिखेर भने हल्का लाज पनि लाग्यो । म फटाफट गएर रेष्टुराभित्र छिरिहाले । रेष्टुराभित्र त न्यानो छदै थियो । ४० डिग्री सेल्सियस तापक्रम भएको ठाँउबाट निक्लेको मान्छे, टिसर्टले त धान्ला भन्ठानेको थिए तर जर्मनीको चीसो आफुले सोचेभन्दा अलि फरक नै पर्न गयो यसपाली ।

डिनरको शुरुवात सदा झै रक्सी र वाईन पिउने कार्यक्रमबाट नै भयो । मान्छेहरु हातमा दारुको गिलास लिएर भिन्न भिन्न समूहमा विभाजित भएर गफको दुनियातिर लागे । वेटरहरु मदिराले भरिएका गिलासहरु बोकेर ओल्लो छेउ र पल्लो छेउ गरिरहेका थिए । म भने एउटा स्प्राईट हो वा सेभेन अप सहितको गिलास हातमा लिएर त्यसै हल्लिरहेको थिए । नेपथ्यमा पियानोको संगितको मन्द धुन आईरहेको थियो । रेष्टुराभित्रको कल्यांग कुलुंग आवाजले भित्रको बाताबरण साँझमा चराहरुले बास बस्ने बेला भएको बाँसघारी जस्तै भाको थियो । पीउनेहरु अगाडीको वारमा कोही उभिएर त कोही बसेर पिई रहेका थिए । दूनियाभरीका गफहरु ओर्लिएका थिए । गफको बिषयका कुनै सीमा थिएन । बिजिनेस नेटवर्किंगको नाम दिएर गरिने भएपनि यस्ता पिउने र खाने कार्यक्रमहरुमा मान्छेहरु खाने पिउने कार्यक्रममा नै ज्यादा केन्द्रित भएको देखिन्छ ।

कुनै पनि डिनर टेवलमा कोही पनि पाहुनाहरु अझैसम्म बसेका थिएनन । सबै खाली थिए । केही बेरको भीडसंगको घुलमिलपछि म एकान्तको खोजीमा रेष्टुराको सिसाको झ्यालतिर लागे जहाँबाट वरिपरिको द्धष्यहरु र खासगरी मेन नदीलाई स्पष्टसंग देख्न सकिन्छ वा भनौ नजरले स्पर्ष गर्न सकिन्छ । यद्यपी रातको अँध्यारो पूर्ण रुपले ओर्लिसकेको थियो । रातको अँध्यारोलाई चिरेर विजुली वत्तिहरुले उज्यालो बाँड्ने प्रयास गरिरहेका थिए । तीनै विजुली बत्तिहरुको प्रकासमा मेन नदीको आँचल अझै चम्किलो देखिईरहेको थियो । यही सिसाको झ्यालबाट नदीलाई निहालिरहदा म एउटा अतितमा ठोक्किन पुगेको थिए । आज भन्दा बिस बर्ष पहिलेको कुरा हो । फ्रान्कफर्टबाट काठमाण्डौतिर फर्कने उडान आधा रातमा मात्र थियो । होटेलबाट दिनको १२ बजे नै चेक आउट भैसकेपछि र लगेज होटेलको स्टोर रुममा राख्न दिएपछि हामीसंग जाने कुनै ठाँउ थिएन, पुग्ने कुनै लक्षहरु थिएनन । सपिंग मलहरुमा केवल सामानहरु हेर्न वा आई सपिंग गर्न मलाई रहर छैन । सायद त्यस्तै लागथ्यो होला मेरो हाकिमलाई पनि । हातमा आआफ्ना ब्रिफकेस च्यापेर हामीहरु होटलबाट निक्लियौ गनतव्यहिन यात्रामा । त्यतिखेर अफिसियल काममा विदेश यात्रा गर्दा हातमा ब्रिफकेस झुण्डाएर हिड्ने चलन थियो । आज भोली त्यस्तो चलन छैन । मान्छेहरु आफुलाई सहज हुने खालको एक्जेक्युटिभ ब्याग बोकेर यात्रामा निक्लन्छन । हिड्दै जाँदा हामीहरु मेन नदीको किनारामा पुगेका रहेछौ । मेन नदीको त्यो भागको किनारामा घाँसे मैदान सहितको पार्क थियो जहाँ मान्छेहरु अर्धनग्न भएर हरियो घाँसे मैदानमा उत्तानो परेर सनबाथिंग गरिरहेका देखिन्थे । बगलमा मेन नदी धमिलो पानीसंग खेल्दै सुस्त गतीमा बगिरहेको देखिनथ्यो । घमाईलो दिनको त्यो रमाईलो क्षण निश्चय पनि स्मरणयाग्य थियो । नदी किनाराको त्यो पार्कका कुनै ठाँउहरुमा युगल जोडीहरु प्रेम साटासाट गरिरहेका पनि देखिन्थे जो हाम्रा लागी नितान्त नौलो थियो । मेरा हाकिमले आफ्नो ब्रिफकेसको सिरानी हालेर निदाउने प्रयास गर्दै थिए । मैले पनि त्यस्तै बहाना गरे । के को सकिनथ्यो निदाउन । यसो उसो गर्यो तर ध्यान वरिपरीका तीनै द्धष्यहरुले खिचिरहेको थियो । तीनै युगल जोडीका क्रियाकलापहरुले ध्यान भंग गरिरहनथ्यो । युवा उमेरको बेला मैले रोक्न खोजे पनि मेरो मनले के मानथ्यो र । हो यो त्यही मेन नदी हो जसले हाम्रो गनतव्यहिन यात्रामा कुनै दिन आश्रय दिएको थियो तर आज त्यही नदीको किनारा मेरा सामु चिसो सिरेटोको आतंक लिएर देखा परेको थियो ।

यतिखेर सम्म सबै जसो पाहुनाहरु डिनर टेबुलतिर जम्मा भैसकेका थिए । मेरो टेबुलको अगाडी एउटा मध्य अमेरिकी जस्तै देखिने अधबैसे पाहुँना बसेको थियो । उ आफुलाई समुहमा अली ठूलै देखाउन चाहनथ्यो । पछि कुरा बुझ्दा थाहा भयो उ अमेरिकन रहेछ । उसका मपाई प्रस्तुतीले उ अमेरिका उसका परिवारका हिसाबले आवासिय सुबिधा पाउने पहिले पुस्ता हुनुपर्छ जो सायद मध्य अमेरिकी मुलुकबाट त्यता प्रवेश गरेको होला । उसैसंग कुरा गर्दा गर्दा थाकेको झै भान हुने एउटा मेक्सिकन पाहुना मेरो अगाडी आईपुग्यो । उसैले कुरोको लहरो तान्यो पछि कुराहरुकै पहरो बन्यो । उसंग मेरो धेरै लामो कुराकानी भयो । उसले उसको कम्पनीको हालत सही नभएको बतायो र ती सबै कुराहरुको मूख्य कारण कम्पनीभित्रका विविध कर्मचारी युनियनहरु र तिनिहरुको राजनैतिक कृयाकलापहरु नै जिम्मेवार भएको बतायो । यसो हेर्दा उत्तर अमेरिकी देश भए पनि मेक्सिकोको राजनैतिक अवस्था सही नभएको र त्यहाँका सार्वजनिक संस्थानहरुको स्थिती पनि हाम्रै देशको सार्वजनिक संस्थाहरुको जस्तै राम्रो नभएको भान हुँनथ्यो । सायद हाम्रै देशको जस्तो बेहाल नै चाही भएको होईन होला । मेरा प्रश्नको जवाफमा उसले उसको देशमा कम्पनीहरुको उत्थान हुन नसक्नुमा कामदारहरुको युनियनहरुको हात भएको प्रष्टायो । ओहो युनियन बाजीले त्यहा पनि खत्तम बनाएको रहेछ । मैले मनमनै भने । प्रथम महिला प्रधानमन्त्री मार्गरेट थ्याचरलाई पनि कामदार युनियनले कम्ती गाहे पारेको थिएन । हाम्रै देशको कुरा गर्दा पनि कर्मचारी वा कामदारहरुको भलाईका लागी युनियनहरुले कत्तिको मद्धत गरे त्यो त तपसिलका कुरा भए तर यो प्रथाले सेवा प्रदायक संस्थाहरुमा समेत राजनैतिक हस्तक्षेपका कारण तिनीहरु सेवायोग्य रहन सकेनन र देशमा आजसम्म पनि आधारभुत आवश्यकताका परिपुर्तीका सवालहरुमा समग्रमा सार्वजनिक सस्थानहरु अयोग्य सावित भैरहेको जगजाहेर छ । बिद्युत्त प्राधिकरण लोडसेडिंगको समयावधि बढाईरहेको छ, दुर संचार मोबाईल त बाँड्दैछ तर नेटवर्क दिन सकिरहेको छैन, ट्र्लिबसका अबसेषहरु अब म्युजियमहरुमा खोज्नु पर्ने हुन्छ । यस्तै छ अरु सार्वजनिक संस्थाहरुको हालत पनि या त ती बिलाई सके या त आफ्नो जीम्मेवारीका सवालमा अपांग नियती गुजारी रहेका छन ।

कार्यक्रम आयोजक संस्थाका कर्मचारीहरु पाहुनाहरुको विभिन्न झुण्डहरुमा बाँडिएका थिए । राल्फ केसर कहिले यो टेबुल त कहिले त्यो टेबुलमा पुग्दै गफका एक दूई लाईन जोड्दै थियो । यसपाली मैले उसलाई सजिलो बनाईदिए । उसलाई मैले सोधे कि यो उसको यस बर्षको कतिओ भ्रमण हो । त्यसपछि उसको बयान शुरु भैहाल्यो । त्यसो त उ त्यति धेरै बोल्ने खालको मान्छे होईन । उसले तेश्रो पटक पासपोर्टमा पाना थपिएको बतायो र पाईन्टको पछाडीपटिृको बगलीबाट पासपोर्ट यसरी निकाल्यो कि त्यो कुनै महत्वपूर्ण डकुमेण्ट नभएर बरु कुनै पढिसकेर फाल्न गाहे लागेर पोको पारेर बगलीमा कोचेको दैनिक पत्रिका होस । केही क्षणमा नै उ हाम्रो टेबुलबाट पनि टाढिई हाल्यो ।
यो साँझको डिनर कार्यक्रम मेरा लागी साह्ै स्मरणिय बन्न पुग्यो जब डिनरमा एउटै खाना सर्भ भयो । मासुका ठूला टुक्रा सहितका प्लेटहरु जसै डिनर टेबुलहरुमा सजिन थाले मलाई एक पटक फेरी असजिलो महशुस हुन थाल्यो । प्लेटमा सजिएर आएको मासुहरु अरु केही नभएर बरु बिफ स्टिक अर्थात गाईको मासुहरु नै थियो । मैले तुरुन्तै यो खाना अस्विकार गरे र भेज खानाका लागी अनुरोध गरे । निकै ढिला गरेर आएको मेरो त्यो भेज खाना जोख्यो भने सय ग्राम जति हुँदो हो । त्यो खाना के थियो मैले आजसम्म बुझेको छैन । मलाई त्यो खानाको नाम पनि थाहा छैन । झटृै मैले त्यो खानाका फोटो उतारि हाले । मैले त्यस्तो खाना न पहिले कहिले खाएको थिए न त भविष्यमा नै खाँउला ।

शारांसमा भन्नु पर्दा एउटा तामझामको डिनर कार्यक्रमबाट फर्कदा सायद मेरो पेटको एक छेउ पनि भरिएको थिएन । खोई किन हो तर रेष्टुराबाट फर्कदा भने मेन नदीको सिरेटो त्यति निदर्यी बनेन, सायद भोको पेट भएकाले होला । यतिखेर म हलुको भएर बसतिर लागेको थिए । मेन नदीको सिरेटोभन्दा पनि साँझको त्यो उर्लदो भोक सायदै मेरो स्मरणपटलबाट हराउँला ।
(स्रोत : sahityasangalo)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नियात्रा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.