कथा : बसमा भेटिएकी ती परि

~कल्पना खरेल~kalpana kharel

केहि वर्ष अगाडि म अफिसको कामले सुर्खेत गएको थिएँ, सुर्खेतबाट काठमाडौं फर्किने समयमा बस काउन्टरमा गएर रात्री बसको टिकट काटेँ । टिकट लिएको २ घण्टापछि बस काठमाडौंतिर प्रस्थान गर्ने तयारिमा थियो, एकजना विदेशी शालिना नामकी अति सुन्दरी केटी पनि एक प्रोजेक्टको कामको सिलसिलामा सुर्खेत आएकी रहेछिन्, उनी पनि काठमाडौं फर्किंदै रहेछिन् । उनी र म एकै बसमा यात्रा गर्ने संजोग पर्यो । मेरो सिट न। ११ थियो र उनको सिट नं. १२ ।

उनी र म सँगै नजिकको सिटमा बस्ने मौका मिल्यो । समयले बेलुकाको ५ बजायो । बस आफ्नो गतिमा काठमाडौंतिर गुड्न थाल्यो । केही क्षणमा बेलुकीपखको रिमझिम गोधूली साँझले स्वागत गरिरहेको थियो । बसमा नारायणगोपालको हृदयस्पर्शी मिठा गीतले निक्कै भावुक मुडमा पुर्याएको थियो । ती सहयात्री सुन्दरीतिर अलिकति कोल्टे नजर गर्दै उनले थाहा नपाउने गरी मेरो नजर पर्दै थियो । बसमा मधुरो लाइट बलेको थियो ।

युरोपियन सुन्दरी केस हल्का बलंडी, ब्लु आई, डिमलाइटलाई नै मात गर्ने उज्याली, पिंक कलरको अति नै मिलेको पातलो ओठ, स्लिम शरीर मेरो मन मस्तिकलाई उनको सुन्दरताले तानिरहेको भान हुन्थ्यो । विपरीत लिंगप्रतिको आकर्षण नै भनुँ मेरो मनभित्र निक्कै काउकुती लागिरहेको थियो १ निक्कै हिक्मतको साथ उनीसँग परिचय गर्ने आँट गरेँ । उनले निक्कै सहज तरिकाले आफ्नो परिचय दिइन् । आइ एम शालिना फ्रम ईटाली । मैले पनि मेरो परिचय दिएँ आइ एम राजेस फ्रम काठमाडौं ।

उनको अति हँसिलो मिठो बोली व्यवहारले मलाई अझ प्रभावित बनायो । समय सन्ध्याबाट कोल्टे फेर्दै राततिर ढल्किँदै थियो । यसो बसको झ्यालबाट बाहिर हेर्दा जुनेली रात, मन्द अँधेरो, बाहिरको दृश्य स्पष्ट देख्न सकिने, ठुलाठुला पहाड, खोलानाला झरना सुसाएको आवाज, एकान्त जङ्गल, बस आफ्नै गतिमा गुडिरहेको थियो ।
मेरो मनमा त्यस बेला शान्त, जुनेली रातको मन्द अँधेरो त्यो सुन्दर प्रकृति, मेरो यात्रामा सहयात्री ती सुन्दरी, त्यो समय मेरो लागि जिन्दगीकै अति मिठो र अनौठो अनुभूति गर्न पुगेको क्षण थियो । त्यतिकैमा केही घण्टा बित्यो । ठाउँठाउँमा कहिले चनाचटपटे त कहिले हरियो पोलेका मकै यात्रुहरुसामू बस रोकेको ठाउँमा उपलब्ध हुन्थे । केही बेरमा गोरुसिंगे आइपुगियो । खाना खानका लागि बस एक घन्टाका निम्ति रोकियो ।

सबै यात्रु खाना खान बसबाट बाहिर झरे । मैले सँगै सिटमा बस्ने ती सुन्दरी साथीलाई सँगै खाना खान आग्रह गरेँ । उनले स्वीकार गरिन् । उनको साथमा खाएको खानाको स्वादको मिठास नै अलि छुट्टै भएको महसुस भयो १ खाना खाइसकेपछि बसमा बस्यौँ । बस फेरि आफ्नै गतिमा गुड्न थाल्यो ।

बिस्तारै उनीसँग खुलेर कुरा गर्न मलाई सहज हुदै गयो । हामी दुवै एकआर्कामा खुलेर गफ गर्दै जाँदा यात्रा अति नै रोचक र रोमाञ्चक हुँदै थियो । ती ठुलाठुला पहाडको उकालीओरालीले बसलाई पिङ खेलाएको जस्तो गरी हल्लाइरहेको थियो । बसले त्यसरी हल्लाएका वेगले हामी दुवैलाई एकअर्कामा छुन साथ दिइरहेको थियो । बस हल्लिएको वेगमा कहिले उनी मसँग टच हुन पुग्थिन् त कहिले म उनीसँग टच हुन पुग्थेँ । जब एकअर्कामा टच हुन्थ्यौँ । मेरो सम्पूर्ण शरीर करेन्ट नै लागेको जस्तो गरी सिरिङ्ग भएर आउँथ्यो । मेरो देशको भौगोलिक अवस्थाले पनि मलाई उनीसँग अझ नजिक बनाउन साथ दिइरहेको थियो ।

मेरो जिन्दगीको पहिलो अनुभव थियो कोही केटीसँग नजिकबाट छोइएको । उनी फरक सभ्यता, संस्कृतिकी भएकै कारणले पनि मलाई निक्कै उनीप्रति कौतूहल जागिरहेको थियो । यात्रा अति नै रोमाञ्चक हुँदा हुँदै नारायणघाट आइपुगियो । मलाई लागिरहेको थियो, यो यात्रा कहिल्यै नटुंगियोस्¸ सधैँ यस्तै रुपमा चलिरहोस् १ रातिको ३ बजिसकेको थियो । मिर्मिरे बिहानीले सङकेत गरिरहेको थियो ।

बस नारायणघाटबाट मुग्लिनतिर मोडिँदै थियो । हामी दुवै एकअर्कामा खुलेर झन् झन् गहिरिँदै थियौँ । उनी पनि निक्कै खुसी थिइन् । हामी दुईको आत्मीयताले सीमा नाघ्दै थियो । बसका सबै यात्रुहरु मस्त निदाएका थिए । वातावरण सुनसान थियो । बसमा हामी दुई मात्र जागा थियौँ । मेरो जीवनको पहिलो अनुभव भएकाले म निक्कै आफैँ लजाइरहेको थिएँ । उनी पश्चिमा सभ्यतामा हुर्केकी भएकाले कुनै अप्ठेरो नमानी उनले मलाई अँगालोमा बाँध्न सफल भईन् । हामी दुवै एकापसमा अँगालोमा बाँधियौँ । छुँदा पनि मयल लाग्ला जस्तो उनको त्यस सुन्दर शरीरको एकएक गरी स्पर्श गर्दै, उनका ती लाजको पर्दाभित्र मेरा हातहरु सल्बलाउँदै थिए । अति नै मिठो चुम्बनसँग हराउँदै थियौँ । यसो उनको मायालु मुहार निहालेर हेर्दा निक्कै प्यासी देखिन्थिन् । अति नै आनन्दको क्रम जारी नै रह्यो समय बितेको पत्तै भएन ।

यतिकैमा थानकोट चेकपोस्ट आइपुगिएछ । उज्यालो भइसकेको थियो । बिहानीको सूर्यका किरणले स्वागत गर्दै थियो । केही क्षणमै काठमाण्डौ बसपार्क आइपुगियो । उनको केही दिनका लागि काठमाण्डौ बसाई थियो । उनको र मेरो दिन प्रतिदिन भेट हुने क्रम जारी नै रह्यो । म उनको प्रेममा चुर्लुम्म डुब्न पुगेँ । उनको साथमा मेरो अति नै रंगिन समय बित्दै गयो ।

मेरो कुमारपन उनकै प्रेममा गुमाउन पुगेँ । उनीदेखि टाढा रहने मलाई कल्पना गर्न पनि गारो हुँदै थियो । तर के गर्ने उनी आफ्नै देश फर्किन चाहन्थिन् । के गर्नु जिन्दगी चाहेको जस्तो कहाँ हुन सक्थ्यो र रु केही दिनको अति नै मिठो, अति नै रोमाञ्चमय समय मसँग बिताएपछि उनी इटाली फर्किने दिन पनि आइपुग्यो । म पनि सँगै उनलाई एर्पोटसम्म पुर्याउन गएँ । उनीसँग बिछोड हुने चिन्ताले मलाई सताइरहेको थियो । करिब २ घन्टा एर्पोटमै हामी दुवै सँगै रह्यौँ । शालिनाका गहभरि आँसु बगिरहेका थिए । उनलाई पनि मसँग बिछोड भएर जानु त्यति सहज थिएन । हामी दुवैमा नजिकिएको वियोगान्तक समयले पीडा र निराशा छाइरहेको थियो । दुवैका आँखाबाट वर्षाको भेल बग्दै थिए ।

के गर्ने जिन्दगी मिलनपछिको बिछोड हो भनेर स्वीकार गर्नै पर्ने रहेछ । यतिकैमा उनी जाने प्लेन उड्न रेडी भयो । हामी दुवै अँगालोमा बाँधिएर छुट्टियौँ । प्लेनभित्रको झ्यालबाट उनी हात हल्लाउँदै थिइन् । प्लेन गन्तव्यतिर उड्यो ।उनी इटाली फर्केपश्चात् आज फेरि मेरो जिन्दगीले मलाई एक्लो बनाएको छ । यस सहरको कोलाजमा एक्लो हराएकोछु । उनका यादहरु मानसपटलमा घुमिरहेका छन् । कैयौँ रातका निदहरु हराएका छन् । उनीसँग बिताएका ती रङ्गिन क्षणहरु मेरासामु झल्किरहेका छन् । उनको त्यो सुन्दर मुहार मेरो दिलभित्र गडेर आँखासामु घुमिरहेको छ ।

मेरा हरेक कल्पनाहरुले उनको हरेक ती सुन्दर अङ्गहरुको स्पर्श गर्दै छन् । उनीसँगको छोटो भेटले धरातलको गहिराइभित्र डुबाइदिएको छ । पानीविनाको माछोजस्तो छट्पटाउदैँ छु । ड्रगको अम्मली भएकोजस्तो भान हुन्छ । आफैँले आफूलाई सम्हालेर सम्हाल्न असम्भब भएको छु । खै प्रेमको अमृत पिएँ कि, प्रेमको जहर पिएँ खै के पिएँ, उफ वियोगको अति जटिल समयलाई सामना गर्दै छु ।

(स्रोत : Biswokhabar)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.