कथा : गाजलु

~सुरेन्द्र सुमन~

अन्ततः आफु जाने नै निर्णय गरेपछि रमेशले मलाई पनि कर गर्यो । मलाई विलकुल मन थिएन । म डान्स बारमा पहिले कहिल्यै गएको थिईन । तर रमेशले गएरै छोड्ने निर्णय लिए पछि उसको साथी बनीदिन भए पनि ऊ सित जाने मनसाय गरे र चुपचाप म उसको पछि पछि हिडे । बारमा पुगेपछि त्यहाँको वातावरण निकै रोमान्चक देखिन्थ्यो । झिलिमिली विजुलीको चम्काई सँगै बारको अगाडी कतिपय केटा केटी कम्मर मकाई मर्काई खुब नाँचीरहेका थिए । अर्कोतिर कोही नास्ता गर्दै थिए अनि कोही पिउदै थिए । प्रत्येकको साथमा जोडीहरु थिए । हामी पनि पस्यौ बार भित्र । एउटा गोरी लाग्ने केटीले हामीलाई बस्ने ठाउँ देखाई दिई । नाँचिरहेको मन्चलाई अगाडी पार्दै हामी बसेका थियौं । ठुलो ठुलो आवाजमा हिन्दि गीतको फास्ट ट्र्याक अनि गीतको तालमा फास्ट डान्स । कुरा गर्दा कानै नजिक मुख लिएर कराउनु पथ्र्यो तर पनि बुझ्न गाह्रो लाग्थ्यो । के खाने भनेर सोही केटीले हामीलाई हातले ईशारा गरी । उसले भन्यो केही नखाने, मैले पनि चुपचाप टाउको हल्लाएँ उसको समर्थनमा । एकछिन हामी दुवैले नाचिरहेका केटा र केटी तिर नजर लगाईरह्यौ । लाईटको झिमिक झिमिक सँगै तिनीहरुको पुरै शरिर एक साथ देखिदैन्थ्यो । कति बेला टाउको, कतिबेला छाती अनि कतिबेला खुट्टा विभिन्न रंगमा देखिन्थ्यो । घरी केटाको अंगालोमा त्यो केटि बाधिन्थि त केटीको अंगालोमा केटो ।

गीत सकियो । डान्स पनि सकियो । शायद अर्को जोडी आउदै थियो डान्स गर्न । मलाई पछाडीबाट कसैले काँधमा हात राख्यो । म झस्किएँ । हेरें एकजना केटी थिई ।

मुसक्क हास्दै मै सँग टासिएर बस्दै सोधी ।

किन केही नखाएको ?

मैले हेरिरहे उसको अनुहार तिर ।

फेरी उसले भनी, के ट्वाल्ल परेर हेरेको लाटो झैं ?

साथी तिर हेरे, मैले हास्दै भने । ल जुस दिनु न त ।

ऊ सँग पनि अर्को एक जना केटी उस्तै गरी गफ गर्दै थिई । हामी दुबैले मुखामुख गर्यौ अनि एक एक वटा जुस अर्डर गर्यौ ।

त्यो केटीले ओठ लेब्¥्याउदै भनी, छ्या रेष्टुरेन्टमा आएर पनि के जुस खाएको ? वियर अथवा ह्वीस्कि पो खानु पर्छ त ।

मैले भने, हामी कहिल्यै पनि ड्रिन्क गर्दैनौ ।

मर्द भएर पनि यस्तो कुरा गर्ने ? उसले मलाई उचाल्न खोज्दै थिई । हामी फेरी मौन रह्यौ । एक पल्ट फेरी हल संगीतले गुन्जायमान भयो । हिन्दी गीत रंगीला रे, रंगीला रे को तालमा एक जोडी अर्धनग्न शरिर सँगै नाच्न थालें । मैले एक छिन अन्य क्याविन तिर पनि नियाले ग्राहकहरु सँगै रेष्टुरेन्टका प्रत्येक केटी बसेका थिए । मज्जाले गफ गर्दै थिए । कसैले एक हातले रक्सी पिउदै थिए अर्को हातमा चुरोट समातेर । कसैले एक हात केटीको छातीमा अँठ्याउदै गरेको प्रष्ट अनुमान लगाउन सकिन्थ्यो । विजुलीको झिमिक झिमिक गर्ने रंगीन प्रकाश सँगै पुरै हल नै अध्यारो र उज्यालो बराबरी चम्किरहेको थियो

मैले रमेश तिर ध्यान दिएँ तर उसले वास्ता नै गरेको थिएन, मैले बुझें । किनकी ऊ त्यो केटी सँग गफिदै थियो घरि आफ्नो मुख उसको कानमा लिन्थ्यो । घरी केटीले उसको कानमा आफ्नो मुख लिन्थी । अनि दुबै जना मुखामुख गर्दै दाँत देखाउथें । उनीहरुको गफगाफ उचाईमा पुगिसकेको मैले सहजै अनुमान गरें । अब मैले आफ्नो अवस्थालाई नियालें । मेरो साथमा पनि एउटा केटी थिई । म सँग टाँसिएरै बसेकि थिई । तर म एक्लो थिए । मैले शुरुमा औपचारिक गफ पछि केही बोलेको थिईन या भनु बोल्न चाहेको थिईन । तर यस्तो ब्यवहारले म असभ्य र पाखे देखिन्छु कि भन्ने पनि लाग्यो । जे भए पनि यसरी चुप लागेर बस्नु भन्दा त केही कुरा नै गर्नु सही । म सँग बसेकी केटी नढाटेर भन्दा अत्यन्तै राम्री देखिन्थि । डिस्को लाइटको रंगीन प्रकाशले उसको अनुहार थप आकर्षणयुक्त बनाएको मैले महसुस गरें । उसले मलाई वियर खुवाउन अनुरोध गरेकी थिई तर मैले नसुने झै गरें । तर फेरी एक छिन पछि जुस वा रेडबुल खान्छु भन्दै आप्mनै प्रेमिका लाडिए झैं गरी बोलेकी थिई, त्यतिबेला पनि मैले नसुने झै गर्दै डान्स हेर्नमा मस्त भएको नाटक गरेको थिएँ । मलाई मनमनै हाँसो उठ्दै थियो । छड्के नजरले हेर्दा त्यो केटीले मेरो ब्यवहार दिक्क मानेकी थिई शायद । ऊ अहिले चुप लागेकी थिई । रमेश तिर नजर लगाए । उसको हात अब केटीका संवेदनशिल अगं तिर दौडिरहेको थियो । उसले मेरो हेराईको कुनै पत्तो नै पाएन । वा पत्तो पाउन चाहदैन्थ्यो ।

मैले मेरो मानसिकतामा दौडिरहेको सोचलाई अलिकति परिवर्तन गरें । मसँगको केटी सँग बोल्ने कोशिस गरें । तपाईको नाम केहो ? मैले सोधें ।

किन ? उसको ठाडो प्रश्न थियो ।

हैन यत्तिकै सोधेको, मैले उसको कानमा कराउदै भने ।

गाजलु ।

गाजलु के ?

मात्र गाजलु ।

घर नि ?

किन चाहियो ?

भन्नहोस् न, केही फरक पर्छ र ?

अहँ म भन्न सक्दिन ।

तपाईको उमेर कति ?

किन ?

तपाई यो पेसामा लागेको कति भयो ?

किन ? किन ?? किन ???

म एक पत्रकार जस्तो उनको अन्तरवार्ता लिन प्रश्न माथि प्रश्न गर्दै थिएँ । उसले एउटा भ्रष्टाचारी वा सुुचना दिन नचाहने सरकारी कर्मचारी झै तथ्याकं लुकाउन खोज्दै थिई । मलाई त एकपल्ट मनमनै हाँसो पनि लाग्यो । आफ्नै सोधाई प्रति । मैले उसको यथार्थ विवरण जसरी पनि ल्याउने दृढ बनिसकेको थिएँ । तर उसले सहजै दिने वाली थिईन ।

मैले भनें, म पहिलो पटक डान्स रेष्टुराँ आएको । तपाई सित भेट भयो तर तपाईको अनुहार देख्दा मेरो दिदीको झल्को आयो । मैले तपाईलाई अभद्र ब्यवहार गर्न सकिन । त्यसैले तपाईको बारेमा जान्न खोजेको ।

उसले भनी, त्यसोभए म तिम्री दिदी हुँ त ?

मैले हाँस्दै भने, दिदी जस्तै । मेरो घर पश्चिममा पर्छ । बरु दिदी तपाई मलाई आफ्नोबारेमा भनिदिनु न ।

ऊ अब अक्क न बक्क परी ।

मैले यसो भनिरहदा उसले आफ्नो बारेमा लुकाउन चाहिन । उसले आफ्नो बारेमा भन्न थाली ।

मेरो वास्तविक नाम गौमाया खत्री हो । मेरो घर पहाडमा छ । घरमा बुढा बाआमा हुनुहुन्छ, उहाँहरुको साथमा एउटा सानो भाई मात्रै छ । घरमा बाआमाले खेतबारीमा चुहाएको पसिनाले हाम्रो घर खर्च धान्न सकिन्न । परिवार गरिब भएकै कारण मैले पढ्न पाईन । त्यसैले मैले राम्रो काम पनि पाउन सकिन । कामकै खोजिमा म शहर पसे बाआमाले नजा छोरी भन्दा भन्दै पनि । शहर विलकुल स्वार्थी रहेछ । स्वार्थीहरुको संसार नै शहर रहेछ जस्तो पनि लाग्यो मलाइ । किनभने मैले यहाँ कतै पनि सभ्य मानिने कुनै काम पाउन सकिन । काम खोज्दा खोज्दै म धेरै दिन र रातहरु भोकभोकै काट्न बाध्य भएँ । अन्त्यमा मेरो एक जना बारमा काम गर्न दिदी सँग भेट भयो । उहाँले मलाई बारमा काम गरे कमाई राम्रो हुने सल्लाह दिनुभयो । भोकभोकै भौतारिनु भन्दा त मलाई बरु त्यही काम भए पनि गरुँ जस्तो लाग्यो । यो कुरा छ वर्ष अघिको हो । शुरुवातमा त मलाई साह्रै नरमाईलो घटिया काम गर्न लागेको जस्तो लाग्यो । म एक्लै भएको मौकामा धेरै रुन्थे तर अब त म आदत परिसकेकी छु । कमाई पनि राम्रै हुने गरेको छ । घरमा पैसा पठाई दिन्छु । मैले नै कमाएको पैसाले भाईले निर्धक्क पढ्न पाएको छ ।

उसले कुरा गरिरहदा उसको कुरामा आत्म सन्तुष्टि थियो । मैले एकोहोरो उसको कथा सुनिरहे । बारमा कसैले कसैको मतलब गरेको थिएन तर गाजलुले मलाई आफ्नो दुखद आत्म कहानी सुनाइरहेकी थिई । मलाई ऊ प्रति सहानुभुति पैदा भएको थियो । मैले सुन्दै गएँ उसको कहानी ।

विहे गर्नु भयो त ? मैले जिज्ञासा राखें ।

अँ गरें, श्रीमान ट्याक्सी चलाउनुहुन्छ । एउटा छोरा पनि छ । उसले आफै थप विवरण भनी । मलाई ऊ प्रति थप चासो बढ्यो । अनि सोधें, श्रीमानले यो काम नगर भन्नुहुन्छ ? अहँ, विश्वासको कुरा हो मेरो यो काम प्रति उहाँको गुनासो छैन बरु सहयोग गर्नु भएको छ । आफै मलाई पुर्याउनु हुन्छ । बाह्र बजे तिर मलाई लिन पनि आउनु हुन्छ । मलाई अनौठो लाग्यो । मैले केही बोलिन । बारमा काम गर्दा कति सहज छ त ? मैले उसको कानै नजिक बोलें ।

पटक्कै छैन । ग्राहकलाई रिझाउनु पर्छ । साहुलाई रिझाउन पर्छ । यस्तो ठाउँमा काम गर्ने भनेपछि जोकोहिले पनि तल्लो स्तरको मान्छे भनेर हेला गर्छन् । आज सम्म मलाई कसैले पनि सम्मान पुर्ण भाषाले बोलेन । तर त्यसको मलाई दुःख पनि छैन । तर तपाईले दिदी जस्तै भन्नु भएकोले मैले आफ्नो कहानी तपाईलाइ भनेको हुँ । यहाँ आउने हरेक ग्राहकले अश्लिल भाषा प्रयोग गर्छन् । जर्बजस्ती संवेदनसिल अंग छुन खोज्छन् । सेक्सको लागि जतिसुकै पैसा पनि तिर्न तयार हुन्छन् । उसले आज मन खोलेर आफ्नो पिडा मेरो सामु भनिरहेकी थिई । शायद ऊ यसरी नै श्रीमानलाई यो कथा सुनाउदी हो । मैले सोचें । मलाई उसको कुराले मन छोएको थियो तर म त उसको लागि के नै गर्न सक्थे र फेरी उसलाई त्यो पेसा प्रति अब गुनासो पनि बाँकी थिएन ।

मैले रमेशलाई हेरें । ऊ त्यो केटीलाई किस गर्दै थियो । मैले झपारे जस्तो गर्दैै उसलाई कोट्याएँ । उसँग बसेकी केटी पनि उठेर काउन्टर तिर नै लागि । शायद ऊ रिसाएको थियो मसित । मुख चलाएको देखें तर सुन्न सकिन । अब जाउँ मैले संकेत गरें । ऊ केही बोलेन । गाजलुलाई विल ल्याउन भनें । ऊ काउन्टर तिर हिडी । विल तिरेर आउन लाग्दा बारमा अर्को गीत सुरु भएको थियो । जिन्दगी एक सफर ………………

बारबाट बाहिरिदै गर्दा रमेश म सँग बोलेन वा बोल्न चाहेन । मलाई गाजलुको आत्म कहानीले सोचमग्न बनाएको थियो । म मनमनै गाजलुको बाआमा, भाई अनि श्रीमानको कल्पना गरिरहेको थिएँ ।

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.