कथा : अनुभव

~किशोर सापकोटा~

छि तपाई त – शीलाले मेरो हातलाई हुत्याई ।

उसको अनुहार ढोडे खोलामाथिवाट अस्ताउन लागेको घाम भन्दा रातो भएको थियो ।

मैले धेरै दिनसम्म साहस जुटाएपछि पहिलो पटक हात बढाएको थिएँ ।

चर्न पसेका वाख्राहरु खोज्न हामी झाडीको बाटोबाट अगाडि बढेका थियौं । सुर्यास्त हुनै लागेको थियो । हामी गाइ वाख्रा लिएर घर जाने वेला भइसकेको थियो ।

मेरो प्रयास उसलाई आकस्मिक थियो र उसको प्रतिक्रिया मलाई पनि आकस्मिक थियो । म भन्दा उमेरमा केही कान्छी भएपनि शारिरीक परिपक्वता उसमा देखिन्थ्यो । म भित्रभित्रै केही समय देखि ऊपट्टी तानिएको थिएँ र यो एकान्तमा आफुलाई नियन्त्रण गर्नै नसक्ने अवस्थामा पुगेको थिएँ ।

ऊ म संग लजाएकी थिई । डराएकी थिई । अनुहारभाव हेर्दा लाग्थ्यो – लजाएकी थिइ । शायद आज मात्रै उसलाई आफु तरुनी भइसकेको अनुभुति पनि भएको थियो होला । मेरो वाक्य नै फुटेन । के भन्ने र ?

झुम्राका दुलहीहरु वनाएर खेल्दै हुर्किएकी केटीलाई आज मात्रै मैले हुर्किएको आभास दिलाएको थिएँ । तर पनि मेरो हात के का लागि अगाडि बढेको थियो भन्ने विषयमा म नै अनभिज्ञ जस्तो थिएँ ।

ऊसले घोसे मुन्टो लाइ ।

यत्रो पढेको मान्छे – आँखामा अब आँसु पनि भरेर ऊ वोल्न थाली – वुद्धि भने के भएको होला ? पख्नुन वुवालाई भनिदिन्छु ।

मेरो सातो गयो । ऊ सातमा पढ्दै थिई । म एसएलसी दिएर खाली बसेको थिएँ ।

मैले पहिलो चोटी थाहा पाएँ, ऊ मलाई धेरै पढेको भनेर सम्मान गर्दी रहिछे । तर के गर्नु उसको मनको सम्मान पनि मेरो हर्कतले समाप्त भइसकेको थियो ।

ऊ वाख्रा धपाउंदै अगाडि लागी । म उसको छायाँ बनेर पछि लागिरहें । बोल्ने साहस नै भएन । वुवालाई नभनी देऊ पनि भन्न सकिन ।

उसको वुवाको अनुहार सम्झें । कुनबेला हातमा लौरो लिएर मलाई आएर ठटाउने हुन् भन्ने त्रास भइरह्यो बाटोभरी । उसको वुवा मेरो घरमा आएपछि मेरो वुवा पनि थपिएर दुईजना भएर भकुर्लान भन्ने लाग्यो । त्यो भन्दा पनि बढि पिर टोल समाजमा हल्ला फैलने भो भन्ने भयो । गाइवाख्रा घर पुर्‍याएर आमाको काखमा लाडिँदै खाजा खाने बानी मेरो थियो । आमाले काखे वालक जस्तै व्यवहार गर्नुहुन्थ्यो । तर अव मैले यस्तो हर्कत गरें भन्ने थाहा पाउँदा आमाले के ठान्नु होला जस्तो लाग्यो ।

विद्यालयमा म सबैभन्दा जेहन्दार र इमान्दारको रुपमा कहलाएको थिएँ । मेरो कुरा सुनेर मेरा साथीहरु र गुरुहरुले के भन्लान् भन्ने पीर लाग्यो । तर के गर्नु म उसलाई संझाउन सक्ने पक्षमा थिइन । बरु जे होला भनेर परिणाम बेहोर्न तयार भएको थिएँ ।

घरको नजिकै पुग्दा माओवादीका सेनाहरु काँधमा बन्दुक बोकेर टाटेपाटे कपडा लगाएर कतै जाँदै थिए । उनीहरु शायद कतै सेनासँग मुठभेठ होला कि भनेर डराइ डराइ हिडेका थिए होलान् । तर मलाई भने उनीहरुसंगै डर लाग्यो ।

अब शीलाले उसको वुवालाई भन्छे । उसको वुवाले आफै आएर ठटाए त बरु सहन्थे तर माओवादीलाई भने भने के होला भनेर डर सुरु भयो । माओवादीलाई केवल जनतालाई कारवाही गर्ने बहाना चाहिएको थियो ।

उनीहरुले अब मेरा हात खुट्टा भाँच्ने भए भन्ने लाग्यो । आफ्ना हात खुट्टा हेरें । चकचके भएकोले मिल्ने जति ठाउँमा हातखुट्टा भाँच्ने वा मर्काउने गरी सकेको थिएँ । अव माओवादीको हातमा नै परेपछि त के वांकी राख्लान् र जस्तो लाग्यो । आफ्ना हातहरुलाई निहालेर हेरें ।

के मेरा हातहरु माओवादीले काटिदेलान् त ? मनमनै डर लाग्यो ।

मेरो अगाडिबाट एउटा बन्दुके पार गर्दै थियो । उसको बन्दुकको नालमा आँखा पुर्‍याएँ ।

यिनीहरुले गोली नै हानिदिन पनि के भर ? – मन मनमा तर्कना आयो । गाऊँमा हल्ला हुनु भन्दा त बरू एकै पटक गोली हानिदिए पनि हुन्थ्यो जस्तो पनि लाग्यो । तर कता कता आफ्नो जीवनको माया पनि लाग्यो ।

गाऊँबाट स्कुले वालवालिकालाई माओवादीले आफ्नो सेनामा भर्ना गराउँदै थियो । अरु सजाय दिनु भन्दा त वरु यिनीहरुको सेनामा लगिदिए पनि हुन्थ्यो जस्तो लाग्यो । तर मनमा अर्को कुरा खेल्यो । जे पर्छ गाऊँकै सजाय बेहोर्छु । माओवादीको सेनामा गएपनि सुरक्षा फौजको कारवाहीमा होस् वा चौकी आक्रमणमा होस् मारिनै पर्छ ।

मनभरी डर भरिएको वेला शीला भने मलाई छोडेर आफ्नो घरतिर छिरी । डर दोव्वर भयो । उसलाई एक पटक हेरें, उसको अनुहार अँध्यारो थियो र आँखामा आँशु भरिएको देख्न सकिन्थ्यो ।

म घर पुगेर खोरमा वाख्रा समेत हुल्न नपाइ ज्वरो आयो भनेर सुतें । सिरकले मुख छोपें । अलिअलि शिरकले वाफिएर भएपनि ज्वरोको छनक दिन खोजें ।

ज्वरो आयो भन्दा त म माथिको आक्रमण केही कम होला कि भन्ने मनमा झिनो आशा थियो । ओछेनमा सुते पनि कान भने घरको आगनमा नै तैनाथ गरेको थिएँ । शिलाको वुवा कुन बेला आउने हुन्, एक्लै आउने हुन् कि माओवादी लिएर आउने हुन् । मेरो वुवा आमासँग के भन्ने हुन् । यस्तै प्रश्नहरु मनमा आइरहे । साँझसम्म पनि नआए पछि एक रात त बढि बाँच्न पाउने भए भन्ने पनि लाग्यो । डरपनि विचित्रको हुँदो रहेछ । झन् झन् बढ्दै जाने ।

बेलुका पनि खाना खाइन । त्यत्तिकै सुतें । डर र भोकले रातीबाट साँच्चिकै ज्वरो आयो ।

विहानसम्म कसैले पनि मेरो हर्कतको बारेमा चर्चा गरेको सुनिन । शीलाको वुवा घरमा थिएनन् कि, या त माओवादीलाई खोज्दैछन् कि, यस्ता तर्कना पनि मनमा आए ।

घाम झुल्किइसकेपछि वुवा धामी खोज्न जानु भयो । वाख्रा हेर्न जंगलमा जादा मसाने भुत लागेको उहाँहरुले अनुमान गर्नुभयो । छोरोको मनको भुतवारे अनुमान पनि कसरी गर्नु ?

वुवा भात खाने बेलासम्म पनि घरमा आउनु भएन । शायद धामी भेट्नु भएन होला । पुरै गाविसको भुत भगाउने जिम्मेवारी एक दुइ जना धामी झांक्रीको जिम्मामा हुन्छ । रोग निको पार्ने डाक्टरहरुको दरवन्दी त नजिकका स्वास्थ चौकीहरुमा हुन्छ । तर पियनले उपचार गर्ने हुन् । डाक्टर जति शहरमा बस्छन् रे । आज गाऊमा डाक्टर नभएको पनि आनन्दै जस्तो भयो मलाई । डाक्टर आएर नापेर ज्वरै छैन भनिदिएका भए आपत पर्ने थिएन त ? आमा तल आगनमा के काम गर्दै हुनुहुन्थ्यो ।

काकी दाइ खोइ ? शिलाको आवाज थियो ।

मेरो मुटुको धड्कन वढ्यो । आफ्नो वुवा लिएर अब आइपुगी भन्ने लाग्यो । आँखाका वरीपरी तोरीका फुल नाच्न थाले ।

ज्वरो आएर सुतेको छ – आमाको जवाफ थियो ।

ज्वरो आयो ? ………………..

आमाको पुरै जवाफ पनि नसुनी ऊ दौडँदै भर्‍याङ चढेर मेरो ओछेनमा आइपुगी ।

ज्वरो आएको हो ? – शीलाले मेरो निधारमा हात राखेर सोधी ।

मैले उसको अनुहार हेरें ।

अघिल्लो दिन भन्दा राम्री थिइ । शायद अब उसको जीवनमा यौवन थपिएको थियो र अघिल्लो दिन मात्रै थाहा पाएकी थिइ । हिजोसम्म मलाई एउटी वालसखाको रुपमा भेट्न आउँथी । आज भने मलाई एउटी युवती भेटन् आएको आभाष भयो ।

तिमीले वुवालाई भनिनौ ? – मेरो निधारमा रहेको उसको हातलाई मेरो हातले थिचेर सोधें ।

ए कुरा त्यसो पो ? – ऊ अलिकति झुकी र निधार खुम्च्याएर भनी – यस्ता लुन्दीले किन हात बढाउनु ?

मपट्टी झुक्दा मेरा आँखा भने उसको अलिकति खुलेको सर्टका टाँकहरुपट्टी केन्द्रित थिए ।

अनायसै मेरा हात अर्को चोटि बढे । उ रिसाए जस्तो गरी । तर आक्रोस थिएन ।

अहिले मारिदिन्छु, चाँडो वाख्रा लिएर आउनु । पर्खि रहन्छु – ऊ मेरो जवाफ नै नपर्खिइ वाहिरिइ ।

म केही निको भयो भन्दै भात खाएर वाख्रा लिएर निस्कें ।

मलाई त्यो दिन भिन्नै अनुभुत भएको थियो ।

अब मलाई शीलासँगको एकान्तमात्रै होस् भन्ने लागिरहन्थ्यो । तर ऊ भागीरहन्थी । मैले धेरै सताएँ भने कहिलेकाहिँ आँखाभरि आँशु पार्थी । आफै तर्किन्थी । तर मलाई गाली गर्दिनथी ।

हुर्किदै गएकी शीलाका लागि विवाहका प्रस्ताव पनि प्रसस्तै आउन थाले । गाऊँमा हुर्किएका केटीहरुका विवाह हुन थाले भने युवाहरुलाई भने पीर पर्छ । हो नि, गाऊ नि निरस लाग्न थाल्छ ।

शीलाको विवाह नै गरिदिइ हाल्छन् कि जस्तो भयो । माओवादी सेनामा जानु भन्दा त घर गरी खाओस भन्ने चाहना वावुआमाको हुन्छ । फेरी उसका वुवाआमा मेरा जस्ता शिक्षित पनि थिएनन् ।

म केही केटाहरुलाई लिएर शीलाको वुवालाई सम्झाउने उदेश्यले गएको थिएँ ।

हेर्नुहोस्, शीला सानै छे, यति सानामा विवाह गरिदिनु हुँदैन – मैले भनेको थिएँ ।

के को सानी हुन्छे, थुक ………………… – शीलाको वुवाले जति गैरजिम्मेवारीपुर्वक आफ्नी छोरीको बारेमा टिप्पणी गरे, मलाई त्यो भन्दा धेरै गुना बढी नराम्रो लाग्यो । यस्ता वाऊ छन्, यसले जीवनमा धेरै दुख पाउछे नि भन्ने पनि लाग्यो । अरु केटाहरुलाई भने रमाइलो लाग्यो । हाहा गरेर हाँसे । केटाहरुलाई गफको विषय बन्यो ।

केही दिन बिते । माओवादीको ज्यादति बढ्दै गयो । गाऊँका युवायुवतीहरुलाई जबरजस्ती सेनामा भर्ना गराउन थाले । युद्धका नाममा धेरै युवायुवतीहरु मारिने क्रम तीव्र थियो । माओवादीलाई आफ्नो संख्या बढाउनु थियो । गाऊँमा हुर्किएका युवाहरु विदेश गइहाल्थे । माओवादीहरु यसैकारण स्कुले विद्यार्थीलाई सेनामा भर्ना गर्दै थिए ।

एक रात सुतिरहेको बेला वुवा र आमाको कुरा सुनें । मलाई त भोली पल्ट नै काठमाडौ पठाउने कुरा भएको रहेछ । वुवा आमाले उज्यालो नहुँदै डाँडा कटाउने कुरा गर्नुभयो । मेरो मनमा भने औडाहा भयो । भोली पल्टवाट गाइ वाख्रा हेर्न जान नपाइने भयो । शीलासँगको साथ नहुने भयो भन्ने पिर लाग्यो ।

राती नै शीलाको कोठामा पुगें । मलाई भोलिपल्टै काठमाडौ लान लागेको जानकारी दिए । ऊ पनि रोइ । मेरो काखमा पल्टिएर । म पनि धेरैबेर रोइरहें । घुँक्क घुँक्क । कसैले थाहा नपाउने गरी । उज्यालो हुने वेलामा उसंग छुट्टिएँ । छुट्टिने वेलामा माया गर्न चाहें । ऊ तर्किइ । हातहरु फेरी पनि पन्छाइ । शारिरीक रुपमा आकर्षक देखिए पनि मानसिक रुपमा ऊ कमजोर नै छे भन्ने लाग्यो । मलाई टाढा राख्न पनि चाहन्न तर पुर्ण रुपमा स्वीकार गर्न पनि सकिहाल्ने भएकी छैन भन्ने लाग्यो । भारी मन लिएर बिदा भएँ ।

म हिँड्दा ऊ भर्खर ढोका खोलेर घरमा कुचो लगाउन लागेकी थिई । मैले अनिदा आँखाले हेरें । उसका नौ नारी गले भन्ने खुट्याउन कुनै गाह्रो परेन । किनकी उसले कुचोलाई समेत भुइँमा टेकाएर मलाई हेरिरहेकी थिई ।

देउराली, वायकजुङ, खोरुङ्गा हुँदै म भने काठमाडौतर्फ लम्किँदै थिएँ । तर मन भने फर्किदै थियो, मेरो वेसी, गाइवाख्रा र शीलापट्टी । खोरुङ्गा खोला कट्न लाग्दा आमालाई संझि एँ । मन थाम्न गाह्रो भयो र पीलपील रोएँ ।

खोरुङ्गा कटेपछि उकालो सुरु भयो । त्यसै त उकालो, अनि मन भने गाऊँतिर । क हाँ पाइला सर्नु । वुवाको हातमा झण्डिदै हलिमेला आइपुगें । घाम जिरीखिम्तीको डाँडोबाट अगाडि लागिसकेका थिए । तर नरमाइलो गरी खोरुंङ्गा सुस्सायो । भित्ताभरी माओवादीका नारा लेखिएका थिए । एउटा घरमा सुराकी भएको आरोपमा माओवादीले ताल्चा पनि लगाएका थिए । त्य हाँ एउटा चौतारो थियो । फलैंचा पनि रहेछ । अभि सुवेदी र अरुले आफ्ना वुवा आमाका नाममा ब नाएका रे । अभि सुवेदीको नाम मैले धेरै सुनेको थि एँ । नेपालका एक विद्वान । तर काठमाडौ बस्ने ।

यी वुढाहरुले काठमाडौ बस्नुको सट्टा यतै गाऊमा बसेर यता कलेजहरु खोलिदिएको भए मैले काठमाडौ जानुपर्ने त थिएन, मेरो गाऊँ र शीलालाई छाड्नु पर्ने त थिएन – मनमनै भनें – तर यी माओवादीले यस्ता विद्वानलाई गाऊमा बस्न के देलान् र ? माओवादीका तारो वुद्धिजिवीहरु नै हुने गरेका छन् ।

कलेज नै नभएको कारण पनि म हिँडेको होइन । केवल अभि बुढासँग रिस उठेको मात्रै हो । बुढाहरु गाऊमा बसेका भए माओवादी हुने थिएनन् कि भन्ने आश लागेको हो ।

बेलुका जिरीखिम्ती आएर बास बस्यौं र भोलीपल्ट वसन्तपुर । अब राजधानीतर्फ जाने हुँदा एक खालको उत्सुकता र अर्कोथरी मानसिक त्रास दुबै थिए । वुवा काठमाडौ आएर छोडेर फर्कनु भयो । केही दिन यादले सतायो । फेरी बिर्सिएँ बिस्तारै । आरआर कलेजको विद्यार्थी थिएँ । राती कलेज गयो । दिनभर घुमघाम ।

घुम्दा देख्थें – आरआर कलेज, ल क्याम्पस, विश्वभाषा क्याम्पस, वाल्मिकी क्याम्पस, शंकरदेव क्याम्पस, त्रिचन्द्र क्याम्पस, पद्मकन्या क्याम्पस । एक किलोमिटर वरीपरी यति धेरै क्याम्पस केन्द्रित गर्ने र गाऊँघरलाई भने शिक्षाबाट टाढा गर्ने नीतिले नै यी माओवादी बढेका हुन् । गाऊँ गाऊँमा कलेज भएको भए, सबै पढ्थे, बुझ्थे अनि बन्दुक समाउन को जान्थे र ? युद्धका लागि बन्दुक बोकाउने नेताहरु जति जिम्मेवार छन् त्यो भन्दा बढी जिम्मेवार राज्य चलाउनेहरु छन् ।

एकदिन वुवाको चिठि आयो । चिठीले मेरो मलाई नराम्ररी चिमोट्यो ।

गाऊँमा माओवादीको ज्यादति तिब्र हुँदै गएपछि माओवादी सेनामा पठाउनु भन्दा शीलाको विवाह गरिदिनु उपयुक्त हुने निर्णयमा शीलाको परिवार पुगेछ ।

वाल्यकाल देखि मसंगै हुर्किएकी शिला मेरा हर्कतमा रोइरहन्थी । अब अर्कै अपरिचित केटासँग पहिलो रात कसरी बिताइ होला भन्ने मनमा लाग्यो । कता कता अब त पुर्ण त एक्लो भएको महसुस भयो ।

दशैमा घर गएँ । शीला आफ्नो घरमा थिई । उसको माइती घर मेरो लागी सुन्य थियो । दशै उत्सव जस्तो लागेन ।

टीकाको भोली पल्ट सबै जना मामाघर जानुभयो । म भने गइन ।

खाटमा सुतिरहेको थिएँ ।

दाइ ?

शीलाले आँगनबाट बोलाई ।

मैले माथि बोलाएँ उसलाई ।

मेरा लागि बारीबाट अम्बा टिपेर ल्याएकी रहिछे । एकले अर्काको अनुहार हेर्‍यौं। एकले अर्कालाई खुवायौ ।

बिस्तारै हामी अँगालोमा बेरिँदै गयौं । आज ऊ मलाई पुर्ण लागिरहेकी थिई ।

कति समय देखि मैले पालेर बसेको इच्छा पुरा भइसकेको थियो ।

हामी मनमनै सन्तुष्ट थियौं । एकअर्कासँग अलिकति लजाएका पनि थियौं ।

मैले विस्तारै उसको अनुहार उठाएँ ।

आज त तिमी रोइनौ नि ? – मैले अनायसै सोधें ।

अब अनुभवी भएकी छु – थोरै लजाउँदै उसको जवाफ थियो ।

(स्रोत: NepalPlus)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.