~लोकेन्द्र निर्दोष~
सन्दिपलाई बिरालो धेरै मन पथ्र्यो । उसले घरमा भएको बेला सधै जसो बिरालोलाई खेलाईरहन्थ्यो । बिरालोले पनि सन्दिपलाई आˆनो नजिकको साथी जस्तो मायाँ गर्दथ्यो । सन्दिप जताजादा पनि बिरालोलाई साथमा बोकेरसँगै लैजाथ्यो । यतिसम्मकी सुत्ने बेला सम्मसाथैमा सुताउन खोज्दथ्यो । सन्दिपको घरमा एउटा दूध दिने कालु भैसी थियो । उसलाई दूध खुब मन पराउथ्यो ।
मम्मीले आफूलाई दिएको दूध सुटुक्क अलिकति लुकाएर बिरालोलाई दिईहाथ्यो । त्यसैले होला बिरालोले पनि सन्दिपलाई देख्ने बित्तिकै म्याउ-म्याउ गरी पुछर हल्लाउदै पछि-पछि लाग्थ्यो । त्यसपछिका दिनमा सन्दिप ठुलो हुँदै गयो । अनि उसको बाबाले घर नजिकैको बोर्डिङमा नर्सरी कलासमा भर्ना गरिदिनु भयो ।
सन्दिप दादा सुदीपसँग बोर्डिङ त जान्थ्योसँगै बिरालोलाई लैजान खोजे पनि मम्मीले लैजाल दिनुहुदैनथ्यो । बोर्डिङ बिदा भएपछि सन्दिप दौड्द घर खाईपुग्थ्यो र बिरालोलाई अंगालो हाली काखामा राख्थ्यो । अनि मम्मीले राखीदिएको दूध बाडीचूडी खान्थ्यो । खाजा खाईसकेपछि बिरालोलाई लिएर खेल्न निस्कन्थ्यो । उसले बेलाबेलामा बिरालोलाई म्याइ खान्थ्यो त्यो देखेर दादा सुदीप र अरु साथीहरु पेट मिचिमिची हास्थे ।
सधैझै सन्दिपले बिरालोलाई त्यसै गरी मायाँ गरिरहन्थ्यो । उनीहरुको सम्बन्ध दिन प्रतिदिन झन नजिक हुँदै गएको थियो । राती सुत्दा समेत उसले बिरालोलाई आˆनो ओछ्यानमा सुताउदथ्यो । त्यो देखेर दादा सुदीप दंग परेर हेरिरहन्थ्यो । खाना खादा समेत सन्दिपले बिरालोका लागि सानो कचौराको व्यवस्था गरिदिएको थियो । एक दिनको कुरा हो सन्दिप बोर्डिङ गएको थियो ।
ऊ बोर्डिङबाट आएपछि खानको लागि दूध राखिदिनु भएको थियो, घर कोही नभएको निउ पारी दिउँसो बिरालाले दूध सुटुक्क चोरेर खाएछ । जब सन्दिप बेलुका घर फर्कियो तब सधै जस्तो मम्मीले राख्दीएको दूध लिन जादा पो थाहा भयो, दुध त साथी बिरालोले चट् पारेर भगेको रहेछ ।
साझ खाना खाने बेला भयो, घरका सबै परिवारले खाना खादै थिए, त्यहि बेला बिरालो टुपुलुक्क आईपुग्यो ।
यता सन्दिप दूध खाईदिएकोमा रिसाई रहेको थियो, त्यहि झोकमा उसले नजिकै लौरो थियो त्यसैले कसेर बिरालालाई जमायो । बिरालो ठाउँमै ठहरै पर्यो । पछि बिरालोले पनि सन्दिपलाई झम्ट्यो, अनि चिथूर्न पो थाल्यो । मम्मीले छुटाउन खोज्दा्र्र-खोज्दै सन्दिपको आँखा बिरालाले बेसरी चिथूर्यो । ऊ बेसरी चिच्चाइ रहेको थियो, आँखाबाट रगत बगिरहेको थियो । मम्मीले हत्तार-हत्तार गर्दै अस्पताल लैजानु भयो ।
अस्पताल लगिसकेपछि डाक्टरले भने छि थाहा भयो सन्दिपको एउटा आँखा फूटिसकेको रहेछ । जसबाट सन्दिप जिन्दगी भरी एउटा आँखा नदेख्ने भयो । त्यसपछि त्यो बिरालो फेरि सन्दिपको घरमा कहिल्यै फर्किएन् । त्यस दिनदेखि सन्दिप पनि कुनै जनावरसँग नजिक भएन र नजिक बनाउन चाहेन् ।
(स्रोत : Onsnews)