कथा : महिला, महिला र महिलाहरू

~रामप्रसाद पन्त~

मेरो गाउमा एउटा विद्यालय छ । त्यस विद्यालयमा पढाउने एउटी शिक्षिका छन्- लक्ष्मी । उनले मलाई भनिन्- ‘तपाईंले यस विद्यालयका लागि जति किताब पठाइदिनु भएको छ, त्यसमा महिला विषयक किताबहरू बढी रुचिकर हुने गरेका छन् । अब आउने किताबहरू पनि बढी महिला विषयमा लेखिएका होउन् भन्ने हाम्रो आकाङ्क्षा छ । ‘

हो, वास्तवमा महिलाका विषयमा जति चर्चा हुने गर्दछ, पुरूषका बारेमा हुादैन । आधा आकाशका हकदार महिला र पुरूषका बारेमा समान चर्चा हुनुपथ्र्यो तर वर्तमान सन्दर्भ बेग्लै छ- महिला अधिकार, महिला गोष्ठी, महिला सहभागिता, महिला आरक्षण, महिला जागरण, महिला सुविधा, महिला शोषण ।

किनकि नेपाल गाउा नै गाउाको देश हो, पहाडै पहाडको देश हो । पहाडी भू-भाग अविकसित छ, अविकसित हुनको मुख्य कारण अशिक्षा हो । अशिक्षित समाजमा बलियाको साम्राज्य चल्छ । बलियो पुरूष हो, पुरूषले महिलामाथि दमन गर्छ र भेदभाव सिर्जना हुन्छ । अनि न्याय अन्यायका कुराहरू उठ्छन् ।

धेरैको ठाउामा सानो अस्तित्व क्षीण हुन्छ र पो, नत्र सहरमा पुरूषको सङ्गठन हुनुपथ्र्यो । महिलापीडित पुरूष सङ्घ खोलिनु पथ्र्यो र न्याय अन्यायका कुरा उठाउनु पथ्र्यो ।

आवश्यकता सिर्जनाको जननी हो । हामीकहाा बाहुन र क्षेत्रीको सङ्गठन आवश्यक परेन र जन्मेन । आवश्यक परे जन्मिएला । त्यस्तै पुरूषको सङ्गठन पनि आवश्यक देखियो भने अवश्य जन्मिएला ।

कुरा २०६४ साल बडादसाैको हो । म मेरा मातापिताको अवशानपछि पहिलोपटक मेरा अग्रज दाजुभाउजूका हातको टीका लगाउन राजधानीबाट जन्मगाउा गुल्मी जाादैछु र संयोगले मसागैको सिटमा एउटी महिला नै बसेकी छन्- द्वन्द्वपीडित महिला । अर्थात् वर्गीय सङ्घर्षको भुमरीमा रिङ्गएिकी एउटी मूर्तनारी, जसको कथाभित्र कथा लुकेको छ ।

यस कथाले म के सोच्न बाध्य भएको छु भने महिला समस्याभित्र लुकेको एउटा खााटी कुरा महिलाहरूले बुझ्न बााकी छ । शिक्षित महिलाका दृष्टिले पनि नभ्याउने गरी लुकेर बसेको तुस हो- महिला पछि पर्नुमा पुरूषभन्दा महिला जिम्मेबार छन् ।

प्रसङ्ग हो यात्राको । उभ्याइएको विषयवस्तु हो महिलाको ।

—–

अर्को दिन दिउासो म बुटवल हिलपार्कको प्रवेषद्वारबाट भित्र छिरेर उचाइ नाप्दैछु । मेरो साथमा नौ सदस्यीय भ्रमण टोली छ । टुमनाथ, तुलसा, उषा, विष्णु, सुरज, सोभा, सपना र विज्ञानको साथ पाएको छु मैले यसबेला ।

पार्कभित्र बालउद्यान, वनभोज स्थल, बगैाचा र विश्रामस्थल हुनु अस्वाभाविक होइन तर ‘यहाा लभ गर्न मनाही छ’ भनी लेखेर ठाउा ठाउामा टाासिएका प्लेकार्डहरू अस्वाभाविक लाग्छन् मलाई । मेरो सम्झाइमा प्रेमको अर्थ नबुझ्नेहरूको ढोङ्ग हो यो । प्रेम दैहिक हुन सक्दैन, आत्मीय हुन्छ । दैहिक प्रेम वास्ानामय हुन्छ । तसर्थ त्यो प्रेम, प्रेम होइन, माया हो । माया छायाामय हुन्छ । मायाको अस्तित्व छैन । तृष्णा मेटिएपछि मायाको अस्तित्व क्षीण हुन सक्छ तर वास्ानारहित प्रेम असली प्रेम हो र त्यस प्रेमले ईश्वरसाग मिलन गराउन सक्छ । यस दृष्टिले निरर्थक लाग्छन् मलाई टाासिएका ती प्लेकार्डहरू ।

बुटवल नगरपालिकाको सक्रियतामा विभिन्न दाता समूहहरूको साथ लिएर विकास गर्न लागिएको पार्कको अवलोकन गर्दै उकालो लाग्दैछु म । मेरा अगाडि अर्को एउटा बोर्ड देखिन्छ- काश्यपगोत्रीय पाण्डेय सेवा समितिद्वारा निर्माण गरिने योग शिविर । प्रवेशद्वारनेर वर, पीपल र स्ामी लगाएका वृद्ध तेजप्रसाद पाण्डेय श्रीमतीसहित बार लगाएर ती वृक्षहरूलाई सुरक्षा दिन खोज्दैछन् तर रूखका हाागा काट्ने हतियार हुादाहुादै पनि उमेरले साथ दिादैन हाागा काट्न । सहयोग माग्न खोज्छन् हामीहरूसाग, तर अभिलाषा पूरा हुादैन हामीहरूबाट पनि । मलाई भन्न मन लाग्छ- वर, पीपल लगाउने युग सिद्धियो, चौतारी चिन्ने युगको अन्त्य भइसक्यो । वर, पीपल स्पर्श गर्ने तपाईंका यी हातहरू अर्को पुस्तामा सर्ने छैनन् ।

अब मेरा अगाडि पार्कको चुलितिर उकालो लाग्ने ३९० वटा सिाढीको प्रारम्भ बिन्दु भेटिएको छ । सुरूमै लेखिएको छ- प्रारम्भकाल २०६०/९/२० ।

दुई/चारवटा सिाढी उक्ल्ानेबित्तिकै अलिकति माथि सागसागै हिाडेका नारी र पुरूष देखिन्छन् । हामी सन्निकट पुग्नैलाग्दा पुरूष छड्किन्छ अलि अगाडि । म अनुमान लगाउाछु, महिला एक्ली रहिछन् । महिलाको साथमा अरू केाही रहेनछ । म स्पष्ट देख्दैछु – कुर्ता सुरूवाल लगाएकी ती महिला सलले आˆनो अनुहार पूरै ढाकेकी छन् । अनुमान गर्न गार्‍हो पर्छ मलाई- यस्तो एकान्त उपवनमा एक्लै उकालो लागिरहेकी यस्तो पहिरनकी यी महिलाको परिचय के हुनसक्छ ? यी मुस्लिम पनि होइनन्, मुस्लिम भए कालो बुर्का लगाउाथिन् र सायद यस्तो वनमा एक्लै उकालो उक्लदिनथिन् । नवविवाहित दुलही पनि यी होइनन्, भए यसरी एक्लै हिाड्दिनथिन् । सामान्य युवती पनि होइनन्, भए टाउको मात्र ढाक्थिन् ।

म प्रश्न गर्छु नजिकै पुगेर- तपाईं को हुनुहुन्छ ? किन यसरी पूरै अनुहार छोप्नुभएको छ ?

उनी खितितिती हाास्छिन् र भन्छिन्- यत्तिकै ।

यत्तिकै हुन सक्दैन । भन्न हुन्छ भने मेरो जिज्ञासा मेटाइदिनुुुस् – सााच्चै तपाईंले किन मुख छोप्नुभएको हो ?

उनी उल्टै प्रश्न गर्छिन् – किन होला तपाईं नै भन्नुहोस् न Û

म के अनुमान लगाउFm ? मैले ढाक्नुको अर्थ बुझ्दिन । यति मात्र भन्छु- तपाईंको मुखका केही दाग वा घाउ हुनुपर्छ र त्यसमा औषधि प्रयोग गरिएको हुनुपर्छ । यसर्थ कि सूर्यको किरणले घाउलाई नकारात्मक प्रभाव नपारोस्, त्यसैले ।

उनी खित्का छोडेर हाास्छिन् तर मुख ढाक्नुको रहस्य खोल्दिनन् । उनका प्रस्तुतिहरू मलाई अलि अस्वाभाविक र अनौठा लाग्छन् । म आशङ्काको दीर्घर्यात्रामा पुग्छु । म मेरा अग्रजहरूले सुनाएका मिथकहरू संस्मरण गर्छु र उनका पैतलापट्ट िनजर पुर्‍याउाछु तर उनका ती गतिमान् पाइला अगाडि नै फर्केका देखिन्छन् । म ढुक्क हुन्छु ।

म अरू पनि धेरै प्रयास गर्छु- घुम्टोको रहस्य खोल्ने तर उनी खाली हाासिमात्र रहन्छिन् । न घुम्टो उघार्छिन्, न यथार्थ खोल्छिन् ।

अब हामी उनलाई पछाडि पारेर अगाडि बढ्छााै ।

मेरा समकक्षी टुमनाथ भन्नुहुन्छ- ‘बोलीबाट म अनुमान लगाउादै छु कि यी मेरी चेली हुन्ा् । प्रेमीसहितको वनविहारमा गुरूको नजर पर्ला भनेर लज्जावश मुख छोपेकी हुन् । ‘

तर नारी, रहस्यकै गर्भमा रहन्छिन् हामी गन्तव्य पछ्याउाछााै ।

आरोहपछिको अवरोह अवश्यम्भावी छ । हामी उचाइबाट क्रमशः तल ओर्लन्छौा र गि्रनपार्कको पादप्रदेशलाई नछाडेर तेर्सै नीलकण्ठ मन्दिर पुग्छौा । त्यहाा पनि एउटी धर्मशील महिलाको अन्तरकथाले स्थान पाउाछ । सन्तोषीमाता मार्वल कम्पनीकी शिरोमणि माता देवमाया भट्टराईको दानशीलताको अनुपन नमुनाबाट हामी परिचित हुन्छौा ।

उनले एकरात सपना देख्छिन् । नीलकण्ठ भगवान् प्रकट भएर भन्नुहुन्छ- ‘यसै स्थानमा भूमिगत भएर म बसेको छु, तिमीले उत्खनन गर्‍यो भने म भेटिनेछु । ‘

सााच्चै नै उनले भगवान्ले भनेअनुसार शिवनगरस्थित मनकामना मन्दिर मुनिको जमिन खन्छिन् र भगवान्को शिला भेट्टाउाछिन् । उनले त्यस ठाउामा नीलकण्ठ बाबाको मन्दिर मात्र होइन, करोडौा खर्च गरेर यज्ञमण्डप र बोलबम मन्दिरसमेत बानाउाछिन् र पुजारी र ब्राहृमण बटुकहरूको खाने बस्ने व्यवस्था पनि गर्छिन् । त्यसपछि उनले गुहृयेश्वरी, बूढानीलकण्ठ तथा नागआकृतिका देवशिलाहरूको पनि उत्खनन गरी निकालेर स्थापित गर्छिन् ।

—–

मेरा यात्राका यात्रीहरू अब केही फेरिएका छन्, केही मेरा साथबाट अगाडि पछाडि परेका छन् र केहीलाई साथ लिएर यात्रालाई जारी राख्दैछु । फेरि पनि म एउटी महिलाको पीडासाग साक्षात्कार गर्न पुगेको छु- अर्को ठाउामा, जसले पतिको सुख-दुःखमा निरन्तर साथ दिइन्, पतिलाई परमेश्वरको रूपमा पुजिन्, पतिको इज्जत र प्रतिष्ठामा अााच नपुगोस् भनेर आफैालाई दाउमा लगाइन्, पतिलाई उच्च सम्मान दिइन् । तिनै पति, पत्नीको ढाडमा टेकेर माथि पुगे र धर्मपत्नीलाई असहाय बनाएर दुःख र पीडाको भुमरिमा रिङ्गाए । जुन पत्नी अहिले गास र बासबाट लात खाएर थातको खोजीमा भट्किएकी छन् ।

—–

मेरो यात्राको क्रम रोकिएको छैन र महिलाको प्रभावबाट मुक्त हुन पनि सकेको छैन । म अहिले गुल्मीको बलेटक्सार गाउामा पुगेको छु । गाउा युवायुवती विहीन छ । धेरै बूढाबूढी, थोरै केटाकेटी छन् । सायद यस्तै नियति नै बनेको छ विकसित गाउा र चेतनशील समाजको । चेतनाको विकास अहिले गाउाबाट विस्थापित भएर सहर पसेको छ, देश छाडेर विदेशिएको छ । प्रायःजसो घरका बूढामानिस घाासपात गर्दैछन् र बूढीआइमाई गोठ्ल्याइा गर्दैछन् । दसैाको बेला छ, पाहुनाजस्तै आएका छोराछोरी र बुहारीहरूले घरभान्छा सघाउादैछन् । पाकेका बेलौती रूखमा लटरम्म छन्, टिपेर खाने मान्छे छैन । बााकी फलफूल पनि टिपेर बजार पुर्‍याउने मानिसको अभाव छ । काउले गाउाबाट खुदो किन्न आएका छवी भण्डारी भन्दैछन्- ‘त्रिपन्न वर्ष भयो खुदो बेच्न थालेको । अहिले पनि बोक्दैछु र बेच्दैछु । त्यसबेला तीनसुका मानो बेच्थाे, अहिले चालिस रूपियाा मानो बेच्छु । हिसाबै गर्ने हो भने पााच/सात लाख कमाएा हुाला । बाबुले सिकाएको पेशा मैले त गरेा, अबकाले गर्दैनन् । छोरो एउटा सिलाङमा छ, एउटा कतारमा । घरमा बूढाबूढी मात्र । यस्तै छ बाबु मेरो जीवन ।

—–

बलेटक्सार बजारमा पं. दीनबन्धु पोखरेलद्वारा आज महानवमीको दिन सप्ताह यज्ञ सम्पन्न हुादैछ । म सुन्दैछु – बलेटक्सार गाविसमा मात्र उच्चमावि निर्माण एवं सञ्चालनार्थ ३५ लाखभन्दा बढी रुपियाा उठ्यो रे Û बिदाइ गरिादैछ आज दीनबन्धुलाई । दुईतिहाइभन्दा बढी महिलाको उपस्थिति देखिादैछ र ती महिलाहरू अश्रुधारासहित पण्डितजीको बिदाइ गर्दैछन् । भन्दैछन्- ‘नभुल्नुहोला, हामीले बोलाउादा फेरि आउनुहोला । ‘

कुन्नि कस्तो जादु देखाएर गए पिता नारायण पोखरेलले Û र के मोहनी लगाउादै छन् युवापण्डित दीनबन्धुले Û म भावविभोर महिलाको जमात देखेर अचम्मित भएको छु । कति भावुक हुन्छन् महिलाहरू Û कति कारूणिक र ममतामयी हुन्छन् आमाहरू Û

—–

विजयादशमीको दिन म गाउाका वृद्धद्घमान्यजनहरूबाट टीका थाप्छु र आशीर्वाद माग्छु । ठूलाबडाको हातबाट टीका थाप्ने क्रममा नै म अर्को गाउा पुग्छु- चारपाला । त्यहाा पनि सासूबुहारीका कथाहरू भेटिन्छन्, चेलीबेटीका दर्दनाक पीडाहरू देखिन्छन् । ती सबै पढ्छु मैले । एउटी बहिनीको कथासार पनि विस्तार हुन्छ त्यहाा । उनका श्रीमान् धन कमाउन परदेश गएका छन् । उनले लामो प्रयास र प्रतीक्षापछि एउटा बोर्डिङ स्कुलमा पढाउने अवसर पाएकी छन् तर पारिवारिक असहयोगले गर्दा बिहान-बेलुका घाासपात पनि गर्नैपर्ने र बच्चा स्याहारसुसारको जिम्मा पनि आफैा लिनुपर्ने बोझ खप्न नसकेर शिक्षण पेशा छाड्नुपर्ने बाध्यतासाग जुधिरहेकी छन् । सुनेर पीडा हुन्छ मलाई तर उनको परिवारका सदस्यहरूलाई म सम्झाउन पनि सक्दिन र शिक्षण पेशा नछाड्नका लागि दबाब पनि दिन सक्दिन ।

त्यसपछि म मावलीगाउा पुग्छु- हुागा । पहिलेको जस्तो चहलपल छैन मावलीघरमा । सात दाजुभाइले ढाकिएको डााडामा अहिले निस्तब्धता छाएको छ । भान्जालाई स्वागत गर्ने अब दुईजना मामामात्र बााचेका छन् तर माइजूहरूको भने कमी छैन । तीनवटीलाई गुमाए पनि सधवा र विधवा गरी अझै दसवटी माइजूहरू आˆनो प्यारो भान्जालाई बसाउन र भोजन गराउन ताछाडमछाड गर्दैछन् तर म सबै ठाउामा बााडिन सक्दिन, सबैको घरमा रात बिताउन र भोजन गर्न सक्दिन । तथापि म सबैलाई भेट्छु र माया बााड्छु, माया ग्रहण गर्छु । बाल्यकालको एउटा उद्दण्ड स्वभावको भान्जा सज्जन भएकोमा भावविभोर हुन्छन् सबै । म देख्छु र सम्झन्छु- महिलाहरूको नियति, कुनै बेलाको जम्को – सात भाइका १३ वटा श्रीमती तर अहिले …….।

बाल्यकालको मेरो लीलामय भूमिलाई मैले सूक्ष्म अवलोकन गरिसकेको छु । बालसखा पारसजीलाई पनि भेटेर पूर्वस्मृतिमाथि केस्राकेस्रा केलाएको छु । संयोगले सहपाठी सावित्रीसित पनि पुनर्मिलन भएको छ तर समयलाई नियन्त्रण गर्ने शक्ति मैले प्राप्त गर्न सकेको छैन ।

—–

अब म काठमाडौा र्फकने क्रममा बसमा यात्रा गर्दैछु । मसागैको सिटमा आज पनि एउटी महिला नै बसेकी छन् । उनका काखमा एउटी बालिका छ । सिटमा बस्नेबित्तिकै ऊ मलाई भन्छे- ‘हजुरबुबा आउनु भयो । ‘ मलाई अचम्म लाग्छ- तीन/चार वर्षकी त्यस अपरिचित बालिका हासिलो अनुहार लगाएर तोतेबोली बोल्दैछे – हजुरबुबा ।

म प्रश्न गर्छु – कसरी भएा म हजुरबुबा ?

ऊ सहजै उत्तर दिन्छे- कपाल फुलेको छ, त्यसैले हजुरबुबा Û मेरा बाबाको त कपाल फुलेको छैन ।

म हाासो रोक्न सक्दिन । सुन्नेहरू पनि हाासो रोक्न सक्दैनन् ।

कुरामा कुरा चल्छ, बालिकाकी आमासाग वार्ता अगाडि बढ्छ । परिचय खुल्छ दुवैको । गुनासो गर्छिन् मसाग-

‘हेर्नुस् न, १६ वर्ष भइसक्यो आर्मीमा भर्ती भएको, अहिले हवल्दार छन् । प्रमोसन पनि भएको छैन । शान्तिसेनामा जाने मौका पनि मिलेको छैन्ा । कहिले कहाा सरूवा हुन्छ कहिले कहाा । अहिलेसम्म नौ ठाउामा सरूवा भइसक्यो । एक वर्ष भएको छैन, अस्तिमात्र दाङबाट गुल्मीमा सरूवा भयो । बिहे गरेदेखि सागै बस्न्ा पाएको छैन । अहिले दसाैको मौका पारेर भेटेर आएको । लौन हजुर Û हेडक्वाटरतिरै सरूवा गराइदिनु पर्‍यो र शान्तिसेनामा पनि पठाइदिनु पर्‍यो । ‘

मेरो जागिरको परिचय पाउनेबित्तिकै यसरी उनले मसाग एकै स्वासमा सबै कुरा खोलिसक्छिन्, मानौा कि म उनका पतिको भविष्यनिर्माता हुा ।

मभन्दा अगाडिको सिटमा पनि एउटी युवती र अर्का युवक छन् । उनीहरूको कुरा गराई सुन्दैछुु म । युवती बुटवलकी क्षेत्री परिवारकी पुत्री हुन् र उनले काठमाडौामा काकाको घरमा बसेर पढ्छिन् । ढोकैनेरको सिट भएकोले सजिलो के भएको छ भने कन्डक्टरले समेत युवतीसित बात मारेर मन बहलाउने मौका पाएको छ । म देख्दैछु- यात्राको क्रम अगाडि बढ्दै जाादा अर्को युवक पनि स्टुल अघिल्तिर सारेर युवतीसाग बसेको छ र तिनीहरूको बीचमा कुरा बडो रोचक पाराले अगाडि बढेको छ । बिस्तारै ठट्टा र स्पर्शास्पर्श पनि हुने गरेको छ र बस रोकिएको बेलामा सागै चिया खान जाने र झोलामा भएको कुरा आपसमा बााडेर खाने पनि गरेका छन् ।

यस रोचकतालाई छायाामा पार्ने खालको दृश्य त म कावासोती पुगेपछि देख्दैछु । त्यहााबाट १६/१७ वर्षे दुईवटी थरूनी केटी र तीन/चार जनाको सङ्ख्यामा अन्य केटाहरू बसमा चढ्छन् । ती केटीको पोशाक देखेर मेरा आाखा पनि तिरमिराउाछन् । सोझा मानिने थारूजातिका केटीहरूको त्यस्तो भट्किलो पोशाक मैले यसअघि देखेको थिइन । यस्तो भएपछि जवान केटाहरू किन पछाडि नलागुन् र यौन अपराधीहरूले किन मौका नपाउन् । नाभीप्रदेश छुन नसकेको आकर्षक कसिलो पाइन्ट र जति ताने पनि नाभीप्रदेशसम्म र्झन नसकेको भेस्ट उनीहरूको ज्यानका आकर्षक उपहार थिए ।

उच्छृङ्खल एवं अशिष्ट युवाहरूद्वारा घेरिएका कामुक हातहरूले ती युवतीका संवेदनशील अङ्गहरूमा निर्लज्ज्ातापूर्वक स्पर्श गरेको देख्दा जो कोही पुरूषको पौरूषत्व पनि खलबलिन सक्थ्यो । त्यस्तै अनुभव भइरहेथ्यो मलाई ।

यस क्रमको अन्त्यचाहिा गैडाकोट पुगेपछि भयो । त्यहाा त्यसदिन मेला लागेको रहेछ । सायद त्यसैमा मिसिन ओर्लन्छन् ती सबै । म कल्पना गर्छु- तिनीहरू बेलुका कुन रूपमा घर फर्के होलान् Û

यस्तै अर्को संवेदनशील एवं कारूणिक प्रसङ्ग मुगलिङबजार आएपछि सुन्छु । मेरो नजरमा एउटा भीड देखा पर्छ । पुलिस पनि छन् त्यहाा । राजमार्गमा फेरि के उपद्रो मच्चियो Û चक्काजाम, हडताल केही भयो कि Û बस रोकिएर यतै बास पो हुने हो कि Û यात्रु ओरालेर बसमा आगै लगाइने पोे हो कि Û मेरो मनमा विभिन्न तर्कनाहरू एकै पटक ओइरिन्छन् ।

थाहा हुन्छ- आगो लगाउन त खोजिएको रहेछ तर बसमा होइन कसैको जीवनमा । मानिसलाई गाइवस्तुसरह बेच्न पल्किएका सामाजिक संस्कार र मानवीय मर्यादा ध्वस्त पार्न जुर्मुराइरहेका आततायी नरकलङ्कहरूले नौबिसेबाट ११/१२ वर्षका दुईवटी केटीलाई फकाएर भगाएछन् । केही दिनदेखि हाइहल्लो गरेर समाजमा घुलमिल हुादै अएका ती नरपशुहरू पनि सागसागै बेपत्ता भ्ाएको थाहा पाएर स्थानीय समाजले विलम्ब नगरी बाटोमा पर्ने स्ाम्पूर्ण प्रहरीचौकीहरूलाई खबर गरेछन् । आखिर मुगलिङ पुलिसको सक्रियताले अबोध बालिकाहरू त फेला परेछन् तर ती मानव कलङ्कहरू भाग्न सफल भएछन् । तिनै बालिकाहरू र अभिभावकहरूलाई बसमा चढाउन आएको पुलिससहितको भीड रहेछ त्यो ।

यो सुनेर त्ात्क्षण मभित्र एउटा मानवीय करूणाको उद्बोधन भयो र सागसागै आक्रोशको ज्वारभाटा पनि उर्लियो । मेरो एक्लो मन बोल्यो- मानवसमाजका यस्ता कसिङ्गरहरूलाई ठेडुकामा राखेर किन कठोर यातना दिइन्न र सार्वजनिक रूपमा किन गोली ठोकिन्न ?

—–

म अगाडिको रसिक वातावरण एकछिन कारूणिक बने पनि बिस्तारै पुनः स्वप्नमहल खडा गर्ने उद्दाम आवेगका साथ अग्रसर हुादै थियो । उनीहरूको लामो नाट्यलीला त्यतिविधि उत्तेजक रूपमा होइन तर वार्ताकै शैलीमा अगाडि बढिरहेको थियो । गन्तव्यको बिन्दुतिर लाग्दासम्म सम्बन्धको चुरो यति चुलियो कि मोबाइल फोन सम्पर्क गरी एकान्त मिलनको सम्झौतामा पुगेर टुङ्गियो तर मेरो दुर्भाग्य Û अन्त म जान पनि सकिन र कान थुनेर नसुन्न पनि सकिन ।

यात्रामा भेटिएका थरीथरीका महिलाहरूको अनुभव सागालिसकेपछि म सोच्न बाध्य हुन्छु र अनिर्णयको बन्दी बन्छु । आजका महिलाले खेाजेको स्वतन्त्रता कस्तो हो ? आजका महिलाहरू पुग्न खोजेको गन्तव्य कुन हो ?

विशेषगरी आसन्न घटनामाथि मेरो ध्यान आकृष्ट हुन्छ- बुटवलमा बस्न्ो मातापिता त दङ्ग होलान्- छोरीलाई काठमाडौामा राखेर पढाउन सकेकोमा तर कावासोतीका मातापिताहरू के सोच्दै होलान् छोरीहरूको भविष्यबारे ?

(स्रोत : मधुपर्क)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.