कथाः सपनामा बरबराइरहने छोरी

~गीता खत्री~

मामु मामु – म यो हेर्नै सक्दिन, म यो हेर्न सक्दिन । छोरीको निन्द्रामै कराएको आवाजले सरिताको निन्द्रा बिउँझियो । नानु निन्द्रामै कराइरहेकी थिइन । श्रीमान्को निन्द्रा नबिउंझिने गरी सरिता छोरीको कोठामा कान थाप्न पुगीन । छोरी अझै निन्द्रामा कराइरहेकी हुन्छे । “हो मामु, मलाई लाग्छ म यहा“ बस्न सक्दिन । यहाँको वातावरण, रहनसहन मलाई पचला जस्तो छैन” । छोरी निन्द्रामा एक तमासले बोलिरहेको देखेर अव सरिता छोरीको कोठा खोलेरै छोरीलाई घचघचाउंदै बोलाउछिन – “नानु के भयो, तिमीलाई के भयो, नरा म्रो सपना देख्यौ, नानु यता हेर त । यो त पसिनै पसिना पो भएकी रहिछ” । मामुको घचघचाईले नानुले बिस्तारै आंखा उघारिन, अनि भनिन- “मामु मलाई केही भएको छैन” । के गरें मैले मामु – छोरी तिमी निन्द्रामा बरबराइरहेकी थियौ । मैले सुने र डरले आएकी, तिमी निक्कै बेर बरबरायौ । यसरी बरबराएको मैले कहिले पनि सुनेको थिइन । छोरी के भयो बाबा तिमीलाई नराम्रो सपना देख्यौ । मामु मलाई त केही पनि थाहा छैन । त्यसो भए नानु यी मन्त्रहरु उच्चारण गर्दै सुत -ऊँ अनन्ताय नमः ऊँ नारायण नमः । हस् मामु, हजुर पनि सुत्न गए हुन्छ ।

सरिताको परिवार अमेरिकी सरकारको विविधिकरण भिसा प्रणाली अन्तर्गतको चिठ्ठा परेर अमेरिका आएको तीन बर्ष बितिसकेको थियो । यसैबिचमा उनिहरुको परिबारमा खासै कुनै खुसीको रौनक आउन सकेको छैन । नेपालबाट अमेरिका आउँदा राजुको आमाबाबु बाहेक साथीभाइ, नातेदारहरुले सरिताको भाग्यको तारिफ सकुन्जेल गरेका थिए । राम्रो खानदानी परिबार, इन्जिनियर श्रीमान, राम्रा छोराछारीहरु, हेर्दै इर्ष्या लाग्ने सानो परिबार । कसैकसैलाई त इश्वरले पनि कति राम्रो चांजोपाजों मिलाई दिएको हुन्छ । यति राम्रो व्यवस्था हुँदाहुँदै पनि अमेरिकी हरियो पत्ताको चिठ्ठा उनिहरुलाई नै पर्यो । अलि नहुने दुखीहरुलाई पर्नु नि, खै इश्वरले पनि पक्षपात गर्दारहेछन् । जस्लाई सबैकुरा छ इश्वरका आंखा पनि त्यतैतिर जांदो रहेछ ।

कति भाग्यमानी सरिता । सरिताको भाग्यलाई देखेर कुरा नगर्ने साथीभाइहरु कमै थिए होलान । त्यही भाग्यसँग खेल्दै अझै राम्रोसँग मौलाउनको लागि सरिता र राजु परिवारसहित अमेरिका भित्रिएको आज तीनबर्ष भइसकेको थियो । नेपालमा अमेरिका जान पाउने भन्ने बित्तिकै भाग्यमानी भनी कहलाइन्छ तर कस्तो भाग्य । अमेरिकामा आएर त्यो भाग्यले कति जुध्नु पर्छ, कति ठक्कर र हण्डर खानु पर्छ, त्यो त आए पछि र यहांको संघर्षमा उत्रिएपछि मात्र थाहापाइन्छ ।

राजु र सरिता दुबैले आफ्नो स्थायी जागीर राजीनामा दिएर अमेरिका भित्रिएका थिए । मानिसहरुमा ज्यादै उच्च आकांक्षा हुन्छ, तेहीअनुसार मागहरु पनि बढ्दै जान्छन् । त्यसैले हरियोपत्ताको चिठ्ठा पर्ने बित्तिकै राजु र सरिताले अमेरिका गई बसोबास गर्ने निर्णय लिन ढिलासुस्ती गरेनन् ।

छोराबुहारीको निर्णयमा आमा बाबुले रोक्न पनि सकेनन् तर बुढाबुढीहरु भित्रभित्रै भने ज्यादै पिल्सिएका थिए । जुन दिन देखि छोराबुहारीले अमेरिका जाने निर्णय सुनाएका थिए । त्यसदिन देखि ती जोडीको रातको निन्द्रा हराएको थियो । यिनीहरु नगइ दिए हुन्थ्यो, हाम्रो एउटै छोरा यहाँ नपुग्दो के छ र । यिनीहरुलाई घर छ, जग्गा छ, गाडी छ, छोराछोरी रा म्रै स्कुलमा पढ्छन् । हाम्रो पनि त केही बोझ छैन । आफ्नै आम्दानी छ । के को कमी छ र अमेरिका अमेरिका भनी मरीहत्ते गर्छन्, मैले केही बुझन सकिन भनेर राजुको आमा आफ्नो श्रीमानलाई भनिरहन्थिन । तपाई एकपटक सम्झाउने हो की – राजुका बाबु सेनाका अबकास प्राप्त मेजर हुन । अहिलेसम्म यो उमेरमा पनि बुढा निकै फूर्तिला थिए, पथपरेजमा बसेर होला । तर आमा चाहिं रोगी नै थिइन । १२ ओटा बच्चा जन्माउनु एकजना आइमाइका लागि सानो कुरा थिएन । दश बटा सन्तान मेरर अन्तिम दुइ मात्र बांचेका थिए । दश वटा बच्चाको शोक बोकेकी आमाको मन कसरी चिरिएको होला, मनमा कति दुख होला त्यो उनलाई नै थाहा होला । कसैलाई देखाउदिनन् । संधै हासिरहन्छीन । इश्वरले भने उनिलाई अन्याय गरेका थिएन । एउटा छोरा र एउटी छोरी उनकै काखमा छोडि दिएका थिए । त्यसैले राजु र उनकी बहिनी बुनुको चांडै नै बिबाह गरिदिएका थिए । अव त उनको छोरापटि र छोरीपटि गरि चार जना नाती र नातीनी भइसकेको थिए । त्यसैले उनि विरामी नै भएपनि आफूलाई गाह्रो नभएको महसुस गर्दथिन । मेजरनी खुसी नै थिइन भन्नु पर्छ । बुहारी पनि असल पाएका थिए तर हिजो रातीदेखि उनी सुत्न सकेकी छैनन् । राजु र सरिताको अमेरिका जाने निर्णयले ।

चियाको घुट्कोसगंै मेजर बुढालाई छोराबुहारीलाई अमेरिका नजान सम्झाउनको लागि मेजरर्नीले अन्तिम अनुरोध गर्न भनिरहेकी थिइन । मेजर बुढाले बुढीको कुराको केही उत्तर नदिइ बसीरहेका थिए । छोराबुहारीले निर्णय गरिसके, अब उनले रोक्ने कुरै आउंदैन । आखिर उनि पनि अवकाश प्राप्त मेजर हुन । यदि छोराबुहारीले निर्णय बदलेनन भनी उनको बोलिको अपमान हुन्छ । उनलाई मनमा चोट पुग्छ । घरको मुली भएको कारणले उनका बोलीहरु आजसम्म सबैले शिरोपर गरेर आएका थिए । उनले पनि जुनसुकै कुराको निर्णय सुनाउंदा अथवा गर्न लाग्दा राम्रोसंग त्यसलाई गृहकार्य गरेर मात्र गर्दथे । उनका प्रत्येक निर्णयको औचित्य हुन्थ्यो । तर हिजो छोराछोरीको भविष्यको लागि पैसाकमाउन हैन, योग्यता कमाउनको लागि लालायित भएको कुरा भनेर मात्र अमेरिका जाने निर्णय सुनाएका थिए । उनिहरुको बिचार पनि मेजेरलाई राम्रो लागेको थियो । त्यसैले उनि नजाउ भनी रोक्ने पक्षमा थिएनन् । यस कुरामा बढी बहस गरिरहन उचित ठानेनन । तर मेजर्नीलाई भने चित्त बुझेको थिएन ।

जसरी खोला तलतिरै बग्छ त्यसरी नै माया पनि तलतिरै बग्ने त होनी । राजुले आफ्नो केटाकेटीको निमित्त यो निर्णय लिएको थियो । राजुले आफ्नी आमाको बचनलाई छोराछोरीको कारणबाट शिरोपर गर्न सकेको थिएन । आमाले राजुलाई निम्न कुरा भन्दै अमेरिका नजानको लागि आग्रह गरेकी थिइन – “राजु म पनि आज हो की भोलि हो । यो घिडघिडो सास एउटै छोरा अन्तिम समयमा मुख देख्न नपाउलास” । राजुले उत्तरमा आमालाई सम्झाइरहेको थियो । आमा मान्छेहरु अमेरिका जान पैसा खर्च गर्छन, हाम्रो यस्तो केही गर्नु परेन । यसरी आएको मौकालाई रोक्न कर नगर्नुस भनी राजुले आमालाई सम्झाएको थियो । बुढी आमा त्यती बेला निरुत्तर भई टोलाएर छोराको कुरा सुनिरहेकी थिइन । आमा टोलाएको देखि राजुले भन्यो – हामी पैसाको लागि जान लागेको होइन, बरु छोराछोरीको भविष्यलाई सोचेर जान लागेको । केही बर्ष बसेर केटाकेटीको पढाइको टुङ्गो लागेपछि म यही आउंछु । तपाईहरुको रेखदेख गर्नुछु, चिन्ता नलिनोस् भनी सान्त्वना दिएको थियो । छोराको सान्त्वनाले मेजरनीको मनलाई शान्त पार्न सकेन । राजु आएको छ महिनाभित्रै मेजरनीले संसारबाट विदा लिएर गइन । मर्ने बेलामा पनि राजुलाई सम्झदै थिइन रे । अन्तिम अवस्थासम्म पनि उनका आंखाले छोरा खोजिरहेको थियो रे । मेजर बुढा पनि छ महिनामा धेरै गलिसकेका थिए । पहिलेको जस्तो स्वास्थ्य पनि थिएन, रवाफ पनि थिएन, श्रीमतीको शोक र छोराको बिछोडले होला उनको अवस्था पनि चिन्ताजनकै देखिन्थ्यो ।

राजु र सरिता अमेरिका आएको तीन बर्ष भइसक्यो । दुबै जना मेशिनले जस्तै काम गरिरहेका छन् । छोराछोरी यहांको सार्वजनिक स्कृ्लमा पढछन् । बाह्र कक्षासम्म पढन कुनै पैसा लाग्दैन । बरु स्कृ्ल जाने आउने यातायातको लागि पास दिएको हुन्छ, आमाबाबुको आम्दानी हेरर बिहान र दिउंसोको नास्ता पनि सितैमा वा कम पैसामा दिन्छन् । साधारण जीवन जीउन सजिलै छ । तर पनि राजुको परिवार खासै रमाउन सकेका छैन । अब त नानु पनि दिनहु न्रि्रामा – म बस्न सक्दिन, म हेर्न सक्दिन, म यहांको संस्कृतिसंग मिल्न सक्दिन भन्दै बरबराइरहन्छिन । सरिताको छोरी ज्यादै शान्त स्वाभावकी थिइन । चित्रकलामा सानै भएपनि ज्यादै निपुण थिइन । तिनका चित्रहरु यसो हेर्दा ज्यादै उत्कृष्ट खालका देखिन्थे । खाली भएको समयमा चित्र कोरेर बस्थिन । राजु पनि ज्यादै थकित हुन्थे । अठार घण्टासम्म काम गर्दथ्यो, आफ्नो योग्यता अनुसारको काम नभएको भएर होला उस्को मुहार संधै मलिन देखिन्थ्यो । त्यस्तै सरिता पनि बाह्र घण्टा काम गरेर घरको काम पनि सक्थिन । यती हुँदाहुँदै पनि कसैको मुहारमा खुसीको रेखाहरु थिएन । सरिता आज बिहान देखि मनमा कुरा खेलाउंदै थिइन । हिजो राती छोरीको बरबराइले पनि न्रि्रा लागेको थिएन । छोरी बरण्डामा बसेर बाहिरको सिमसिमे पानी नियाली रहेकी थिइन । सरिताले छोरीलाई धापमार्दै चाडै उठी छेउ नानुृ भनी संगै गएर बसीन । नानृ्ले आपmनो स्कृ्लमा बुझाउनको लागि तयार गरिएको चित्र देखाउंछिन् । आहा कति रा म्रो । मामृ् यो चित्रको भावना बुझ्नु हुन्छ । यो त म कसरी बुझें । हेर्दा राम्रो छ । गहिरिएर बुझन त चित्रकार नै बन्नु पर्ला । तैपनि विचार गरिस्योस्न मामृ् । नानृ यो कुरा पछि गरौला भन्दै अर्को प्रश्न गर्छिन । नानृ् तिमी अचेल सपनामा संधै बरबराउंछेउ । ति म्रो मनमा के छ भन नानु, म ति म्रो आमा मात्र नभएर साथी पनि हो । साथीकै हैसियतले यो कुरा गर्दैछु नानु । बिपनामा केही चित्त नबुझेका कुराहरु सपनामा आइ सताउने गर्दछन । मलाई साथी सम्झेर मनको कुरा खोल । मामु- म नेपालबाट किसोर अवस्थामा अमेरिका आएं । यहांको र हाम्रो संस्कृति रहनसहनमा आकास पातालको फरक छ । तपाई अभिवावकहरु भेटघाट हुँदा सधैं जसो आफ्नो केटाकेटीको बारेमा कुरा गरिरहनु हुन्छ । कसैले अचेल मेरो छोराछोरी नसुन्ने भएका छन् भन्नु हुन्छ, कसैले त्यो फालानीकी छोरीले कस्तो लुगा लगाएको भन्नु हुन्छ । कसैले यिनिहरुले नेपाल बिर्सिए भन्नुहुन्छ । केटाकेटीको भविष्यको लागि तपाईहरु सबै जसो चिन्तित भएको मैले महसुस गरेकी छु, देखेकी छु र सुनिरहेकीछु । मामृ्- म त आएको भरखर तीन बर्ष भयो तर जो बच्चै देखि यहां आएका छन्, तिनीहरुको मन भित्र कस्तो द्धन्द हुन्छ, मैले अचेल बिस्तारै त्यसको महसुस गर्न थालेकी छु । उनीहरु सामु एकातिर आफ्नो आमाबाबु, आपmनो देश परिबार हुन्छ भने अर्कोतिर त्यही बिशाल समाज छ, जहाँ हजुरहरुले पौडन नजान्दै समुद्रमा पर्ठाई सक्नुभएकोछ । त्यस्तो अबस्थामा तपाईहरु नै भन्नु हुन्छ -जुन पाए त्यही हात नसमात्नु । मामृ्- मेरो एउटा प्रश्नको जवाफ दिनुहोस् । यदि हजुरहरुले भनेको जस्तो हात फेला नपारेको खण्डमा पानीमाथि उत्रिन जुनसुकै हात पनि हामीले समाउन बाध्य हुनुपर्छ की पर्दैन ? सरिताले केही बुझिनन । नानुलेले फेरि व्याख्या गरिन । एक पटक तपाईहरु सबै आमाबाबुले सोच्ने कुराहरु हुन । मामु तपाईहरुलाई भन्दा यी बच्चाहरुलाई झन गारो हुन्छ । बच्चाहरुले तपाईहरुले देखाएको बाटोमा लाग्ने की यहाँ भएको बाताबरण रहनसहनसंग भिज्दै अगाडि बढ्ने झन अलमलमा छन् । झन दोधारमा छन् । आमाबाबुको चित्त पनि दुखाउन चाहदैनन् । यहाको समाजसंग पनि भिज्नुनै छ । सबैको आफ्नो आफ्नो स्वभाब हुन्छ । त्यसैले मेरो स्वभाव भन्नुपर्दा म यहां बस्न सक्दिन । दिनभरी स्कूलमा यहाँको साथीहरुको चालचलन, चरित्र देखेकोछु, हेरेकोछु । अनि कतिदिनसम्म यो समाजमा एकलो बनेर जिउन सकुला भनी तर्क गर्दछु । अनि तपाईहरु अमेरिका आउनुको उद्देश्य सम्झन्छु । त्यसैले प्रत्येक पलपल मलाई पोलिरहेकोछ । त्यसैले होला म राती पनि बरबराउन थालेको । म यहाँ बस्दिन, मलाई मेरै देशमा फर्काइ दिनुहोस् । हाम्रो भविष्यको सुखमा यहां आउनु भयो । म तपाईहरुको चित्तमा ठोस पार्ने काम गर्न सक्दिन र यो समाजमा बसेर तपाईहरुको भावनामा चोट पुर्याउने काम मबाट भयो भने म आफैले आफूलाई माफ गर्न सक्दिन । त्यसैले मामृ् मलाई यहाँबाट नेपाल नै लिएर जानुहोस अथवा मलाई मात्र फर्काइदिनु होस । म उतै गएर पढछु । सरिताले भनिन -छोरी जस्तो ति म्रो इच्छा, त्यस्तै हुन्छ । अब खाना खाउ । मैले पनि धेरै कुराहरुको महसुस गरिरहेकी छु । हामीहरु त्यहींबाट हरियो पत्ता पारेर आएका त यती दुखी महसुस गरिरहेका छौ भने यहाँ त कोही बालबच्चा नेपालमा छोडी आएका छन्, कोही लोग्ने छोडेर आएका छन, कोही स्वास्नी छोडेर आएका छन । म तिनीहरुको ठाउंमा आफूलाई राखी हेर्दा ज्यादै आनन्द महसुस गर्थे पहिले, अब मलाई ती कुराहरुले खुसी बनाउन सक्दैनन । यो विशाल ठाउंमा कहिलेकाही कसरी पौडन सकिन्छ, कसरी उत्रिन सकिन्छ भन्दाभन्दै जिन्दगी नै बित्ने हो की भनी डराउंन थालेको छु । यिनै कुराहरुले मेरो मनमा व्दन्द गर्दै निष्कर्ष भने निकाल्न सकेको थिएन । आज ति म्रो कुरा सुनेपछि मैले निष्कर्षमा पुगेको महसुस गरें ।

छोरी म आजै तिम्रोबुबासंग कुरा गरेर आफ्नै देश फर्कने बचन तिमिलाई दिन्छु । तिमीहरु जहां खुसी र सुखी हुन्छौ, हामी त्यही जाने र बस्ने हो, जीवन त्यहीं बिताउने हाै । तिमीले आफूलाई यहां माझधारमापरि खुसी नहुने देख्यौ, तेसैले नानु – अव तिमीले सपनामा बरबराइरहनु पर्दैन । हामी चांडै नै आफ्नो देशमा फर्कने छौं । तिमीले दुइ संस्कृतिको माझमा बाँचेर आफ्नो मुटु टुक्रयाउनु पर्दैन । अब मैले तिमीले स्कृ्ल लैजान तयार पारेको चित्रको भावना बल्ल बुझे ।

(स्रोत: Nepalipost)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.