कथा : रित्तो

~किशोर सापकोटा~

शीताष्मा अर्को पट्टकिो कुर्सीमा बसी ।
म पटि्ट नै बसेको भए हुन्थ्यो जस्तो मलाई लाग्यो ।
भावना बुझ्दा बुझ्दै पनि कहिले कांही केटीहरु नखरा पार्छन । मनमनै भने ।
बल्ल शिताष्माको अनुहार हेरें ।
उसका आँखाहरु त आँशुले पो भरिएका रहेछन् ।
म भने अनावश्यक रुपमा रोमाञ्चित भएको थिए ।
मध्यान्ह भन्दा अगाडिको समय थियो । क्याफे लगभग खाली जस्तो ।
शीताष्मा विवाहित केटी हो । म अविवाहित ।
विवाहित भएपनि मेरी नजिककी साथी हो । परिस्थितिबस मेरी बन्न नसकेकी पत्नी पनि हो । यसै कारण पनि भेट हुँदा सँगै बसिदिए हुन्थ्यो जस्तो अनुभूति हुने गर्छ ।
मैले किन उदास भनेर सोध्न पनि भ्याएको थिइन ।
प्रशान्त म डिभोर्स गरु ?
शिताष्माको प्रश्न त पहाड भन्दा पो अग्लो लाग्यो । त्यसपछि उसले कमिलाका तांती जस्तै प्रश्नहरु म सँग गरी जसको उत्तर मसँग थिएन ।
उसका आंखाका डिलवाट विस्तारै आंशु तल वगे । एउटा पेपर टिपेर पुसी ।
मलाई त परिवार वसेको हेर्न मन पर्छ, उजाडिएको होइन – मैले पुरै सन्दर्भ नबुझे पनि आफ्नो भनाइ राखे ।
तिमी म सँग परिवार बसाऊ न त ? ठट्टामा वा आग्रहमा नै ऊ बोली ।
मैले असहमति जनाए ।
तिमी अहिले पनि म तिमी पट्टीको कुर्सीमा बसे हुन्थ्यो भन्ने चाही रहेको छौं, केही पल मसँग बिताउन तिमी रोमाञ्चित हुन्छौ तर जीवन विताउनु परे भाग्ने वहाना खोज्छौ है – – शिताष्माले सत्य प्रश्न गरी । मसंग जवाफ थिएन ।
म शीताष्माको बिगतमा हराए ।
यो केटीसँग मेरो पहिलो भेट विराटनगरबाट काठमाडौ आउँदा विमानमा भएको थियो ।
म दशै तिहारको कारण कलेज छुट्टी भएर विदा मनाउन गएकी आफ्नी प्रेमिकालाई भेट्न हानिएर गएको थिए । घरमा उनी रहिनछिन् । अहिलेजस्तो मोवाइल थिएन । आउँदैछु भनेर खवर गर्न पनि पाएको थिइन । विमानको फर्किने टिकट पनि सोही दिनको लिएको थिए । प्रेमिका नभेटिएर उदास भएर फर्कन विमानमा बसिरहेको बेला शीताष्मा विमानमा चढेकी थिइ ।
मेरो पटि्ट मेरो अर्का पटि पनि सिट खाली नै थिए ।
केटी चढेको देखेपछि आफूसँगै बसोस् भनेर मेरो अर्को पट्टकिो मानिस तुरुन्तै अर्को झ्यालपट्टी सरेको थियो र मैले पनि त्यसै गरे ।
केटाहरुको स्वभाविक प्रवृत्ति हो । यात्रामा संगैको सिटमा केटी परिदिए हुन्थ्यो भन्ने चाहन्छन् । यो एकप्रकारको अचेतन आकर्षण नै हो ।
शीताष्मा मेरो छेउमा आएर वसी । शायद अर्को पट्टीको मान्छे भन्दा म युवा थिए ।
विमानले विस्तारै उचाइ लियो ।
उचाइसंग ऊ डराउदी रहिछे । मलाई च्याप्पै समाएर वसी । अर्को पट्टीको मान्छेले टेढा आंखा पारेर इर्श्या गरिरह्यो ।
चिनजान भयो । पेशाले डेन्टिष्ट रहिछे ।
उचाइमा भएको चिनजान धरतीमा पनि क्रमश सुमधुर बन्दै गयो ।
उसलाई मेरो र मलाई उसको घर कुनै अपरिचित रहेन ।
तिम्रो गर्लफ्रेण्ड छ ?
उसले मलाई एकदिन सोधेकी थिई ।
नेपाली केटाहरु दर्जनौ केटीहरुसँग निकटमा भएपनि अर्की केटीसँग कुरा गर्दा कुनै पनि गर्लफ्रेण्ड नभएको बहाना गर्छन । म पनि अपवाद थिइन ।
अहिलेसम्म कुनै केटीले पत्याएनन् वा मैले पट्याउन सकिन – आफ्नी प्रेमिकाप्रति अन्याय गरे कि भन्ने मनमा लाग्दा लाग्दै पनि मैले ढांटे ।
दिनहरु बित्नका लागि त हुन् । बित्दै गए ।
एक दिन शीताष्मा मेरो बाइकको पछाडि वसेकी थिइ । वाइक भक्तपुरको जगातीबाट अगाडि बनेपातर्फ हुइकिदै थियो ।
हाइवेको एक रेष्टुरामा बाइक रोके ।
उसले मसँग एकान्तमा भेट्न चाहेकी थिइ । मैले आफ्नी प्रेमिकालाई लिएर जाने रेष्टुरामा नै लिएर गए । उसलाई शहरभित्रै पनि भेट्न सक्थे । तर कतै प्रेमिकाले देखी भने भन्ने डरले त्यत्ति टाढा लगेको थिए ।
कता बस्ने –
मेरो प्रश्न उसको आशय बुझ्न थियो । ऊ मसँग के चाहन्छे भन्ने म प्रष्ट भइसकेको थिइन । हाइबे रेष्टुरेन्टहरुमा के के सेवा पाइन्छ भन्ने उसलाई पुरै जानकारी थियो ।
छतमा बसौं ।
उसले तत्कालै म सँग एकान्त चाहिन । ऊ मसँग कुरा गर्न चाहन्छे भन्ने प्रष्ट भयो ।
यो भेटमा ऊ म पट्टकिो कुर्सीमा नै बसेकी थिइ । मलाई भने कताकता असजिलो लागेको थियो ।
म तिमीलाई माया गर्छु ।
एक्कासी आएको हुरी जस्तो पो कुरा गरी । चक्रव्युहमा म परे ।
मसँग तत्कालै जवाफ आएन ।
केटी योग्य नै थिइ । म पनि उमेर पुगेको केटा । के भनेर टार्ने ?
म तुरुन्त जवाफ दिन सक्दिन – अप्ठेरो मानेर मैले भने ।
किन कसैसँग अनुमति लिनुपर्छ ?
उसले मलाई जिस्काई ।
यति लामो जीवन बिताउनु छ, यति हतारमा म कसरी निर्णय लिऊ ?
मेरो प्रतिप्रश्नमा ऊ सहमत भई ।
धेरै मेरा साथीहरु झुठा आश्वासन दिन्छन् । केटीहरुलाई भोग्य वस्तु ठान्छन् र धोका दिन्छन् । म शीताष्मालाई धोका दिने मनसायमा थिइन । उसलाई झुक्याएर आफ्नो स्वार्थ पुरा गर्ने पक्षमा थिइन र शायद जीवनभर पनि गर्ने छैन । म राम्ररी बुझ्छु, यस्ता रमाइलाहरु जीवनभर साथमा रहदैनन्, क्षणिक हुन् । जीवनभर रहने भनेका त यादहरु हुन्, म कुनै पनि कुरा याद गरेर पछुताउनु पर्ने काम गर्दिन । यादहरु रोमाञ्चित हुन् भन्ने लाग्छ । सुखद हुन् भन्ने लाग्छ ।
एक प्लेट मम अर्डर गर्यौ । मम आउन्जेल ऊ मेरो सुइटरमा देखिएको भुवा टिपीदिइ रहेकी थिई । बेलाबेला मेरो कांधमा ढल्किएर मेरा आंखाहरुमा आँखा जुधाउथी ।
अघिसम्म एकान्तका सवै प्रश्तावहरुलाई स्वीकार गर्न तयार भएको म अब भने ऊ ढल्कदा पनि झस्किन लागेको थिए । उसको प्रश्तावलाई म स्वीकार गर्न सक्ने अवस्थामा थिइन ।
म ति म्रो निर्णय छिट्टै सुन्न चाहन्छु, किनकी मसँग समय छैन
छुट्टनिे बेलामा उसले मलाई भनेकी थिइ ।
समय बित्यो । मैले आलटाल गरे । घरमा कुरा नभएको बहाना बताए । बाबुआमालाई मेरो बिवाह गरी देऊ भनेर कसरी भनौ भनेर ठट्टा गरे । शायद उसले मेरो आशय बुझी ।
केही दिनपछि उसको विवाहको निम्तोपत्र पाए ।
म उपहार बोकेर विवाहमा गए । उसको घरकै मान्छे जस्तो गरेर सघाए ।
तपाई यति सहज रुपमा आउनु भएकोमा मलाई खुसी लाग्यो, जीवनलाई यसैगरी सहज रुपमा लिन सक्नु नै राम्रो हुन्छ – शिताष्माकी आमाले मलाई एक्लै पारेर भन्नुभयो ।
उहाँहरुलाई शिताष्मा र मलाई अलग गरेर विवाह गरिदिएकोमा अपराधवोध भएको रहेछ । शिताष्माले विवाहको कुरा चल्दा मसंग प्रेम रहेको बताएकी थिइ होला शायद । मैले उसकी आमालाई कुनै पनि असहज नठान्न र परिवारकै सदस्यको रुपमा हेर्न आग्रह गरे । त्यस्तै भयो ।
विवाहपछि पनि शिताष्माको माइती र उसको घर पनि मेरो लागि अनौठो भएन ।
म शिताष्मालाई घरमै गएर लिएर चिया खान रेष्टुरेण्ट जान्थे । त्यो वेला मेरो प्रेमिकासँग ब्रेकअप भएको थियो । शायद मेरी प्रेमिकाले पनि मसँग क्षणिक प्रेम गरेकी थिइन् वा बाध्यतामा परेकी थिइन् । भगवान जानुन् ।
कतिपय दिन ऊ मलाई झुक्किएर उसको पतिको नामले बोलाउंथी ।
म नाम बोलाउंदा झुक्किए जस्तै झुक्किएर अरु काम पनि प्रशान्तसँगै गरे भने के गर्छौ –
शिताष्मा आफ्नो लोग्नेसँग हाँकाहाँकी सोध्थी ।
जे गछ्र्यौ गर, ति म्रो जीन्दगीको निर्णय तिमी गर्न सक्छ्यौ तर सुरक्षित गर ।
उसको लोग्नेको उत्तर पनि सहज हुन्थ्यो । मनमा पीडा राखेर कुरा गरेजस्तो लाग्दैनथ्यो ।
खुसी नै देखिन्थे दुबैजना । हनीमुनबाट फर्किएर आएपछि हामी तिनै जनाले संगै खाना खाएका थियौ । मैले शीताष्माको पतिलाई हामीबीचमा भएका पहिलाका सवै कुरा बताएको थिएँ, यसले सम्वन्धमा सहज हुन्छ र उसले शंकाको आंखाले पनि हेर्न सक्दैन भन्ने मेरो बुझाई थियो ।

………………………………………………….
तर एकाएक शीताष्माले किन डिभोर्स चाही ?
आखिर के भयो ?
एउटी युवती आफ्नो लोग्ने पूर्ण होस् भन्ने चाहन्छे, शायद लोग्ने मानिस पनि त्यही चाहन्छन् ।
शीताष्माले आफ्नो कुरा भन्न थाली ।
आफ्नो लोग्नेप्रति कतै कतै माया व्यक्त गर्थी । कतै आक्रोस ।
प्रशान्त – उसले कथा सुरु गरी – विवाह पछि भएका ऊ र मबीचका सम्बन्धहरुलाई म अहिले पनि औंलामा गन्न सक्छु ।
शीताष्माले संकेत गरी । पूर्ण रुपमा बोल्न सकिन ।
ती सम्बन्धहरुमा पनि म कहिले पनि पूर्णत सन्तुष्ट हुन सकिन । उसमा केही कमजोरी होलान् र सुधार होला भनेर प्रतिक्षा गरे तर अव पर्खनुको अर्थ छैन भन्ने लाग्यो ।
शीताष्माले आफ्नो निश्कर्ष सुनाई ।
मैले छोडेपछि उसको इज्जत के होला ? टोल छिमेकमा के भन्लान् – नातागोता र परिवारमा के होला भन्ने लाग्छ – आखावाट आँशु बगाउंदै शीताष्माले आफ्नो लोग्नेप्रति माया दर्शाई – विवाहपछि एक दिन पनि मसंग कडा शव्दमा वोलेको छैन । मेरो खुसीहरुमा बन्देज लगाएको छैन ।
ऊ केही वेर अडिइ । मेरो प्रतिक्रिया जान्न चाही । म भने मौन थिए ।
फेरी बोल्न थाली ।
केवल सन्तुष्टिको लागि म बाहिर व्वाइफ्रेण्ड राख्न पनि सक्छु, मैले तिमीसँग पनि त्यो सम्बन्ध बनाउन सक्छु – मलाई नै इंगित गरेर पनि बोली – आजसम्मका व्यवहार हेर्दा शायद मलाई उसले आपत्ति पनि गर्दैन । ऊ चाहन्छ, उसको साथ रहुं । तर उसलाई आत्मग्लानी भएको छ मलाई सन्तुष्टि दिन नसकेकोमा ।
उसको आत्मग्लानीपूर्ण अनुहार हेरेर र चिसा रातहरु काटेर म कसरी जीवन बिताऊ –
म शीताष्माका कुनै पनि प्रश्नको उत्तर दिन सकिरहेको थिइन ।
म उसँग जीवन बिताएर अरुसँग सन्तुष्टिका लागि क्षणहरु बिताउन तयार पनि छैन – ऊ फेरी बोल्न थाली -म कुनै पनि आफ्ना कार्यहरुमा आत्मग्लानी गर्न चाहन्न । एक पटक मुटु दह्रो बनाएर छुटि्टन्छु जीवनभर असन्तुष्ट हुन चाहन्न ।
तर छुट्टएिर के गर्छेउ ?
बल्ल मेरो बोली फुट्यो ।
तिमीसँग विवाह गर्छु, गर्छौ ?
फेरी उसको प्रश्नले मलाई अप्ठेरोमा पार्‍यो ।
उसैले आफैं जवाफ दिइ ।
तिमी म सँग विवाह गर्न सक्दैनौ । गर्ने भए त पहिला नै गर्थ्यौ नि हैन ?
म बोलिन ।
तिम्रो प्रेम कस्तो चल्दै छ नि ?
उसैले प्रश्न गरी ।
मेरो ब्रेकअप भयो – मैले ढांटीन ।
तिमी मसँग विवाह नगर । म कर पनि गर्दिन र त्यो अधिकार पनि राख्दिन । मान्छौ भने एउटा कुरा गरिदेऊ ।
मैले उसको अनुहारमा हेरें ।
जीवनमा पहिलो पटक तिमीलाई मन पराएकी थिएँ । अझै मन पराउँछु । म तिमीसँग केही अधिकार माग्दिन । म आफैं गरी खान सक्षम छु । केवल केही रातहरु तिमीसँग बिताउन चाहन्छु । म जीवनभरका लागि पूर्ण सन्तुष्ट हुन चाहन्छु ।
यो मेरा लागि झन् कठिन थियो ।
अं हं, म सक्दिन – मैले दृढताका साथ बोले ।
पुरुषहरु महिला जे चाहन्छे, त्यो दिन सक्दैनौ, महिला जे चाहन्न त्यो थोपर्छौ – शीताष्मामा एकाएक रौद्र रुप देखियो ।
मेरो पतिले मलाई सन्तुष्टि दिन सक्दिन भन्ने जान्दा जान्दै पनि ममाथि विवाह थोपर्‍यो । महिला पुरुषबाट संरक्षण चाहन्छे तर पुरुषहरु कसरी फाइदा लुटौं भनेर दाऊ हेर्छन । महिला पुरुषबाट यौन सुख चाहन्छे तर पुरुषहरु वलात्कार गर्छन । म तिमीसँग प्रयोजन सहितको केवल केही क्षण चाहन्छु तर तिमी विनाप्रयोजनको सयौ पल दिन खोज्छौ । तिमी पुरुषहरु अप्राकृतिक रुपमा आफ्नो उत्पादन शक्ति नष्ट गर्छौ तर मैले एउटा सन्तानका लागि आग्रह गर्दा अस्वीकार गर्छौ । पुरुषहरु रित्ता छौ रित्ता, मैले यस्ता रित्ताहरुवाट पूर्णताको आशा गर्नु नै गलत थियो ।
शीताष्मा मेरो अनुहार पनि नहेरी बाहिरिई ।
म भर्खर आएको तातो ममको बाफ हेरिरहे ।

अमेरिका, केन्टकी , १२ अप्रेल

(स्रोत: Nepalipost)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.