कथा : अन्तिम श्रद्धान्जली

~गीता खत्री~

न्युयोर्क, अमेरिका, ५ डिसेम्बर

आखिर किन यो मन कहिले मुलायम नौनी भन्दा नरम त कहिले हाडे ओखरभन्दा कडा भईदिन्छ । मान्छेभित्रको भावनालाई लगाम लगाउन पनि त सकिन्न । मन समय समयमा साह्रै बरालिन्छ, काबुमा राख्छु भन्दा भन्दै यो हावा भन्दा छिटो कहा पुग्नु पर्ने हो के गर्नु पर्ने हो गरिहाल्छ ।

आजको पारिलो घाम मलाई औधि प्यारो लागिरहेछ । कहिले यही घामले अत्तालिने गरेर पोल्छ । कहिले यही घाम प्यारो । हावाले पनि मन्द मन्द मुस्कान छोड्दै अगं अगंमा तरगं ल्याए जस्तो भईरहेछ । मेरो मन त्यसैत्यसै पुलकित भईरहेछ ।

यत्तिकैमा एकजोडी युवा र युबती कतातिरबाट हो म बसीरहेको मेचसंगै बस्न आउंछन् । खाजा खाने समय भएर होला पार्कमा कुनै मेच खाली छैन, सडकका पेटीहरु भरिभराउ छन् । सबै आ-आफ्नै धुनमा । म एकजना मित्रको प्रतिक्षामा त्यहां बसीरहेको थिएं । ती जोडी कति छाडा भइरहेका छन्, आफ्नो रासलीलाको प्रर्दशनी गरिरहेका छन् । उनीहरुलाई न कसैको लाज न कसैको डर । मानिस र पशुबिचको फरक पनि थाहा नभए जस्तो गरिरहेका छन् । रोमाण्टिक मृ्डमा छन् उनीहरु ।

पश्चिमेली मुलुकहरुमा सबैको अगाडि अगं प्रर्दशन गर्ने, एक आपसमा माया गर्ने, अंकमाल गर्ने तथा अन्य रासलीला जस्ता कार्यहरु गर्नु साधारण नै हो । मेरा अगाडि भरखरै आएर बसेका ती जोडीहरु पनि पश्चिमेली खुल्ला सिद्धान्तका अनुयायी भएर एक आपसमा खुब चाहन्छन, खुबै माया गर्ने जस्तो देखिन्छन । पश्चिमी मुलुकतिरको माया र चाहना पनि अनौठो छ । हेर्दा ज्यादै गहिरो माया भएको जस्तो, जुनी जुनी माया बस्छ की जस्तो । उनीहरुको माया पाइला पाइलामा भए जस्तो, बातैपच्छिे कृतज्ञताका शव्दहरु सभ्यताको चरमोत्कर्षकै नमुना हुन की जस्तो लाग्छ । तर व्यवहारमा भने त्यस्तो देखिन्न । उनीहरुको माया त कर्कलाको पानी जस्तो छ । पातलो हावाको झोक्काले पनि सलक्क झारी दिन्छ । बैबाहिक जीवन पां“च छ बर्ष नघाउंदा बडो अनौठो पो मानिन्छ । बिबाहका अवसरमा आफन्त र साथीहरुले दिने आर्शिवाद पनि “लामो सम्बन्ध रहीरहोस्” भन्छन् । प्रसिद्ध गायिका ब्रिटनी स्पेयर्सको सन् २००४ मा भएको विबाह त ५५ घण्टामा नै अदालतमा पुगी सकेको थियो । ती गोराहरुको जोडीले मेरै अगाडि आएर छाडाकाम गरेको मलाई मन परेन । उनिहरु आउनासाथ जुरुक्क उठेरजानु पनि अलि असभ्य पो हुने हो की जस्तो ठानें । मलाई भित्रभित्रै उकुसमुकुस भइरहेको थियो । मैले घाममा लगाउने चस्मा खोजें । त्यो पनि बिर्सेछु । हेर्दाहेर्दै युवकको हात युवतीको सबै अंगहरुमाथि बिस्तारै घुम्नथाले । युवती सीमा नाघिसकेको जस्तो गर्नथाली । म अर्को ठाउंको खोजीमा लागें र अलिपर गएर बसें ।

संधैंझैं दिउंसोको खाजा खाने समय भइसकेको थियो । त्यसैले म खाजा खाने ठाउंको वरिपरि मेरो मित्र स्याण्डीलाई कुरेर त्यहां बसको थिएं । यतिबेला यो ठाउँमा असाध्यै भिड हुन्छ । रेष्टुरेण्टमा बसेर खानेको भन्दा बाटोमा उभिएर खानेहरुको भिड बढी हुन्छ । रेष्टुरेण्टमा बसेर खाँदा महंगो पनि हुन्छ र समयपनि धेरै लाग्छ । दुबैलाई किफायती हुने भएकोले गाडामा बनाएर बेचेको खानाको लामो लाम भएपनि धेरै बेर कुर्नु नपर्ने र मीठो पनि हुन्छ । नौ दश बर्ष अघि मैले यही ठाउंमा स्याण्डीलाई चिनेको । मेरो अनुमानमा उनको उमेर करिब-करिब पैसठ्ठी बर्ष जति हुनुपर्छ । पातलो जीउ, लाम्चो अनुहार, खेरौ कपाल अलिअलि फूलेर मरिचको धुलोको जस्तोरङ्ग बनेको छ । त्यसलाई थाई कटिङमा राखेकी छिन् । कुरा गर्दा पनि उनलाई कपाल मिलाई रहनुपर्छ, बिचबिचमा टाउकोलाई दाहिनेपट्ट िहल्लाइरहन्छिन र कपाल आँखासम्म आउने र जाने क्रम बनाई रहन्छिन । लुगाहरु पनि चटक्क मिलाएर लगाउछिन् । तर ती लुगाहरु त्यस्ता दामी भएजस्तो मलाई लाग्दैनन् । कहिलेकांही उध्रिएकै लुगा लगाएर पनि आउँथिन । अनि नजा“निदो किसिमले मित्रहरुको नजरबाट लुकाउने प्रयास गर्थिन । यसबाट उनि सामान्य किसिमको न्युयोर्कबासी हुन भन्ने थाहापाउन गाह्रो हुन्न ।

नौ दश बर्ष अगाडिको कुरा हो, एक दिन खानाखानेहरुको भिड थियो । बाटोमै उभिएर खान पनि उनीलाई असजिलो भइरहेको थियो । एउटा हातमा सोडा थियो, अर्को हातमा खाना । बस्ने ठाउं कतै मिल्छ की भनेर उनी यताउता हेर्दै थिइन । म बसेको मेचमा थोरै ठाउं बांकी थियो, मैले उनलाई हेर्दै- “यहां बस्न सक्नु हुन्छ नी” भनेर भनेको थिएं । मेरो परिचय उनीसंग त्यही दिन भएको थियो । मैले नसोधीकनै उनले मेरो नाम सान्ड्रा हो । तर सजिलोको लागि सबैले “स्याण्डी” भन्छन् भनिन् । मैले पनि आफ्नो नाम भन्न करै लाग्यो । उनि नजिकैको भवनमा काम गर्ने रहिछन् । त्यसबेलादेखि प्रायजसो त्यही समयमा त्यही थलोको वरिपरि उनीसंग मेरो भेट हुन थालेको हो । निस्वार्थ भेटघाटले उनीसँग मेरो बढी नै हिमचिम हुन थाल्यो । कहिलेकाँही म अबेर पुग्दा मैले खानेगरेको खाना किनेर मलाई पर्खी बस्थिन् । अनि हामीसँगै बसेर कुरागर्दै खाना खान्थ्यौं । केहीबर्ष पछि मैले उनलाई घरमा बोलाएर खाना खुवाएँ । खुबै मीठो मानेकोले कहिलेकाँही नयाँ कुरा पाक्दा उनीलाई सम्झेर लिएर पनि जान्थे र संगै बसेर खान्थ्यौ । उनीसँगै बसेर खाना खानेबेलामा जहिले पनि म मेरी आमालाई सम्झन पुग्थें । उनको उमेर र मेरी आमाको उमेर उस्तैउस्तै जस्तो भएकोले होला । त्यसैले पनि म उनीलाई बढी माया गर्थें ।

एक दिन मैले उनको जीवन र परिवार बारेमा निकै प्रश्नहरु गरें । कतिले त यस्ता प्रश्नहरु निको मान्दैनन् पनि । तर उनले भने मलाई बेलिविस्तार लगाइन । अनि केहीबेर अगाडि हामीले देखेका गोराजोडीहरुको छाडागतिविधिलाई देखाउंदै हाँस्दै भनिन् – समय भएसम्म यस्तै रमाइलोमा लागिन्छ, । जीवन स्वतन्त्र छ १ अठार बर्ष नाघेपछि हामीलाई नियन्त्रण गर्न पाइन्न भनेर बाबुआमालाई धम्काउन पाइन्छ, र धम्काइन्छ पनि । उनिहरुले नमानेमा घर नै छोडेर हिडिन्छ । अठारै बर्षा त मान्छे परिपक्व नहुंने रहेछ । अरुको लहैलहैमा लाग्ने, जे मन लाग्यो त्यही गर्ने गर्दा कलिलो उमेरमै धेरै समस्याहरु आउने रहेछ । एउटा समयमा म पनि कोलम्बिया विश्वविद्यालयको मेडिकलको विद्यार्थी थिएँ । बाबुआमाले भनेको मानिन, म एक्लै केहीगर्न सक्छु भन्ने ठृ्लो सहास र हिम्मत थियो । अठार बर्षको उमेरमा म निकै रा म्री पनि थिएं । म भनेपछि हजारौ केटाहरु ताँती लाग्थे र हुरुक्क हुन्थ्ये । मैले समय चिन्न सकिन । त्यसले मैले आफ्नो मनलाई अटल र दृढ संकल्पित राख्नै सकिन । कोलम्बियाबाट बाहिरन पुगें । कामको खोजीमा लाग्नु पर्यो । पर्ढाई कुनै बिषयमा पनि टुंग्याउन सकिन । जीवनभरै हातमुख जोडने प्रयासमा दौडिरहनु पर्यो । अहिले मलाई ठृ्लो पश्चाताप भइरहेकोछ । केटाहरुको लहैलहैमा लाग्दा मैले एउटा छोरीलाई जन्म दिन पुगें । पालन पोषण गर्नै पर्यो, दायित्वको बोझ अझ भारी हुदैं गयो । मलाई जस्तो दुख छोरीलाई नआओस् भनि सानैदेखि उनलाई सम्झाउने र राम्रोसंग पढ्नु पर्छ भन्ने कुरा सिकाउंदै आएँ । पढाइसकेपछि मात्र व्यक्तिगत स्वतन्त्रताका कुरा गर्नु पर्छ भन्ने ज्ञान दिने प्रयास गरिनै रहें । तर फेरि उहि इतिहास दोहोरियो । मेरी छोरी अहिले क्यालिफोनिर्याको एउटा बुटिकमा काम गर्दैछिन । उनले पनि हाइस्कृ्लमात्रै सकिन ।

एक्लो जीवन काम गर्दा गर्दा म जीवनदेखि थाकिसकेको छु । त्यसैले आउने नयाँ सालदेखि म निबृत्तभरण लिंदैछु नी । सरकारबाट दिने सामाजिक सुरक्षा भत्ता र निबृत्तिभरण भत्ता गरेर मलाई बस्न खान पुग्ने पैसा आइहाल्छ । औषधी उपचारको लागि पनि मेडिकेयर र अर्को इन्स्योरेन्स छंदैछ । कति दिन काममा दौडिरहने । काम गर्न नपर्ने भएर हो की यती भन्दा उनको अनुहारमा खुसीका लहरहरु देखिएका थिए ।

निबृत्तभरणमा बसेपनि हामी भेटघाटभने गरिरहनु पर्छ है । कहिले तपाई मेरो घरमा आउनु होला, कहिले म आउँला तपाईकोमा भनेर त्यो दिन म उनिबाट विदा लिएर हिडें ।

त्यसपछि एक हप्तासम्म मैले उनीलाई देख्दैदेखिन । फोन गरुंला भन्दा भन्दै घरको कामले गर्दा समय बिति गयो । यहाँको ठृ्लै पर्ब “थ्याक्संगिभिङ” आउंदै थियो, त्यसमा उनलाई बोलाउनु पर्यो भनेर हिजो मैले उनको घरमा फोन गरे । स्याण्डीको जस्तो स्वरमा उताबाट जवाफ आयो – हेलो, कस्लाई खोज्नु भयो । मैले भने – स्याण्डी म जेनी बोलेको, चिनिनौं – उताबाट जवाफ आयो – होइन म स्याण्डी होइन, म उनको जुम्ल्याहा बाहिनी हुं । मैले भने- “म स्याण्डीसँग कुरा गर्न चाहन्छु, दिनुस न” उनले भनिन् – “स्याण्डी त अस्ती बीस तारिखकै दिन मरिन नी । उनलाई हृदयघात भयो र उनलाई उपचार गर्नै पाइएन, उनी अब यो संसारमा छैनन् ।” म केही बोल्नै सकिन । टेलिफोन मेरो हातबाट आफैं खसेछ, म टोलाएर थचक्क बसें, उताबाट केहीबेरसम्म हेलो हेलो भनेको आवज आइरहेकै थियो, मैले फोन उठाउनै सकिन ।

म आफू बसेको ठाउँबाट उठ्दा अध्यांरो भइसकेको रहेछ । कसरी यति छिटो मरिन स्याण्डी मलाई पत्यारै लागिरहेको थिएन । नपत्याएर के गर्ने, बित्ने त बितिसक्यो । उनका कति मीठामीठा सपनाहरु बांकी नै थिए । निबृत्तभरण भएपछि नगएका ठाउंहरुमा घुम्न जाने, आफूसँग मन मिलेका साथीभाइहरुलाई घरमा बोलाएर खाना खुवाउने, रमाइलो गफ गर्ने आदि आदि । तर मान्छेले सोचे जस्तो नहुने रहेछ । समयले जता लैजान्छ मान्छे त्यतै जान परिहाल्यो । मान्छेको बसमा समय रहेनछ, समयको बसमा पो मान्छे रहेछ ।

मेरो मन अति दुखित भयो । यस्लाई शान्त पार्न उनको नाउँमा नुहाउनु पर्यो भनेर नुहाउन गएं । त्यसपछि धेरै अगाडि मैले मोबाइल फोनबाट उनको एउटा रा म्रो फोटो खिचेको थिएँ । त्यसलाई कम्प्यृ्टरमा डाउनलोड गरेर ठृ्लो बनाएँ । म फूलको शौखिन भएकोले घरभरि बिभिन्न थरीका फूलहरु थिए । एउटा राम्रो गुच्छा बनाएर ल्याएं । एउटा मैनबत्ती बालेर उनको नाममा एक्लै एक मिनेट मौन धारण गरें । उनका ती मीठामीठा बाँकी अधुरा सपनाहरु स्वर्गमै पनि पुरा होउन, यो जन्ममा पुरा गर्न नसकेका र गर्न खोजेका कुराहरु अर्को जन्ममा भएपनि पुरा होउन, उनको आत्माले चिरशान्ति पाओस् भनि फूलको गुच्छा चढाउंदै स्याण्डीलाई अन्तिम श्रद्धान्जली अपर्ण गरें । अस्तु ।

(स्रोत: Nepalpost )

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.