~मिजास तेम्बे~
…अन्त्यमा हाम्रो नातालाई माया गर्नु भएकोमा धेरै खुशी लागेको छ । सायद यहि नै मेरो निम्ती जिन्दगीको मिठो सपना हुनेछ ।
..अनि प्रिय माङ, तपाईको मेलको लागि धन्यबाद । हेर्नु न म आजकल एकदम ब्यस्त भएकी छु । रुन मात्र सकेकी छैन । के गर्नु सोचे जस्तो नहुने रहेछ, सायद नसोचे जस्तो भईदिनु पो जीवन हो की ?
…अ यता आए पछि मलाई कल गर्नु न ल । मलाई धेरै कुरा गर्न मन छ । समय अनुकूलता मिल्यो भने अझ धेरै कुरा गरुला नत्र हजूरको आवाज मात्र अलिकति सुनुला ।
..ए ! आज जाने है तपाई, मलाई एक्लो पारेर । हुन त तपाई मेरो हरेक पलमा बस्नु भएको छ । हरेक दृश्यहरुमा तपाईलाई पाएको छु । मलाई थाह छैन यो माया हो कि पाप हो , यदि पाप गरेको रहेछु भने निर्धक्क भन्न सक्छु हो भनेर । आखिर मन भरी तपाई नै बस्नुभएको छ ,
…साँची माङ ! जिन्दगी कति अनौठो रहेछ है , तपाई आउनु भो मेरो जिन्दगीमा, कति मिठो लाग्छ यी साथहरु, कति प्यारो लाग्छ यी भाकाहरु । हामी न त भौतिक शरीरमा आशक्त भएर एक अर्कामा हराएका हौं । न त कुनै आकंक्षा नै छ , यो मन मनको नाता हो । यहाँ कुनै सांसारीक स्वार्थ छैन । हाम्रो यो नाता त्यो बेलासम्म रहने छ जब सम्म हामी एक अर्कालाई महशुस गर्न सक्ने छौं ।
…थाह छ नी, तपाई मेरो प्राण हुनुहुन्छ, श्वास हुनुहुन्छ अनि मेरो रगतको प्रतिपल बहावहरुमा तपाईको न्यानो साथहरुको अनुभूति हुन्छ । मलाई कहिले पनि एक्लो पार्ने कोशिस नगर्नु है । म सधैं सधैं जिउन चाहन्छु यो मिठो पलसंग ।
…त्यहि भएर त म यति धेरै तपाईमा समर्पित छु नि । कहिलेकाही लाग्छ यो सपना पो हो कि ?
…बस् ! तपाई यसरी नै यो मनको तरेलीहरुमा यसै गरि मुटु समाएर बसिदिनू … माङ ! I love you सुन्नु न I love you so much भागि नजानु है मेरो प्राण लगेर, तपाईकी काली मर्छे तपाईको अनुभूति बिना ।
..हिजो पनि मेरो लागि पानीले खुब रुद्मनु भो । बाँकी दिनहरुमा म तपाईको यादहरुसंग हुनेछु । सम्भव भए केहि लेख्दै गर्नु नि ! आफ्नो ख्याल सधैं गर्नु । केहि नराम्रो सुन्न नपरोस् । तपाई चाँडै नै आउनु है… अब के गरुँ लेख्न बन्द गरुँ…..?
…”मैले के गरे भने तिमीलाई सम्झे जस्तो र माया गरे जस्तो लाग्छ, म त्यो काम गरिरहने छु” घरी घरी सम्झन्छु यी तपाईका उद्गारहरु । हो त नी मैले कसरी बुझ्ने कि तपाईले नि मलाई याद गरिरहनु भएको छ भनेर । म पो सधैं तपाईको यादहरुमा अल्झिरहन्छु अनि सम्झनाहरुमा बल्झिरहन्छु ।
…होइन, यो समयको सापेक्षता कहाँनेर छ ? यौटै समय घरि कति लामो ला…मो भईदिन्छ । घरि कति छोटो भई दिन्छ ।
…हेल्लो !!! काली,
ति म्रो माङ आईपुगे । कमसे कम बाँचेर आएको छु । भारी रहर साँचेर ल्याएको छु । कति उकुसमुकुस भएको छु म, महिनौं पोको पारेर राखेका कति कुराहरु एकै साथ बिस्फोट हुन खोज्छन् । भेटौं न काली ! कहाँ भेटौं – कहिले भेटौं ?
… आजलाई राखौं है । भोलि कुरा गरौं न ल ।
…रात अबेरसम्म काम गर्यो । थाकेर भारी जिउ बोकी घर फर्क्यो,
हतार हतार खाना बनायो , सरसफाई गर्यो अनि सुत्न गयो । बिहानदेखि फेरी सोहि नियमित कार्यतालिकाको पुनराबृत्ति कस्तो अचम्मको ब्यस्तता ।
…फोनमा एकछिन् बोल्ने सम्म फुर्सद छैन । माङ ! मलाई माफ गर्नुहोला । कृपया मलाई बुझ्ने कोशिस गर्नोस् ।
…काली ! हिजो जस्तै लाग्छ । तिमी एउटा सुन्दर केटी थियौ अनि मायालु प्रेमिका भयौ । तिमी एउटा भाबुक नारी अनि जम्मामा एउटा सच्चा स्वास्नी मान्छे थियौ । तर आज कति चाँडै यस्तरी यन्त्र झैं भएकी – मेसीन बनेकी ? …भावना शून्य…. माया… सून्य, संबेदना शून्य…. सब शून्य …. शून्य…. शून्य
(स्रोत : HkNepal.com)