कथा : बाध्यता र परिणाम

~नगेन्द्र इङगनम ‘आठराइली’~

एउटा सुखी परिवारको शान्त वातावरणमा पढाइ । हर सफलताका खुड्किलाहरु चढ्दै पवन दशौं कक्षामा पुगेको थियो । दैवको रचना या भाग्यको भनौं– पोखराबाट दार्जिलिङसम्मको यात्रामा रहेका उसका बुबाआमा अचानक दुर्घटनामा परेर बुबाको देहावसान भयो भने आमा सख्त घाइते भएर अस्पतालमा पु¥याएको थियो । समयले यसरी धोका दिएकोले पवनलाई उसको शिरमाथि कर्तव्यको एउटा गह्रौं भारले थिचो दियो । परिस्थितिबस उसले भाइबहिनीको रेखदेख गर्ने र घरव्यवहार सञ्चालन गर्नुपर्ने बाध्यतामा बाँधिनु पर्ने भयो ।

यिनै घरायसी कारणहरुले गर्दा पढाइमा पछि पर्नु त स्वाभाविक नै थियो । एवं रीतले विद्यालयको अतिरिक्त क्रियाकलापमा समेत उचित समय दिन नसकेको कारण उसका साथीहरु पनि ऊबाट बिस्तारै बिस्तारै टाढिन थाले । लामो समयको उपचारपछि आमालाई आराम त भयो । तर उसको मानसिक सन्तुलनमा गडबडी देखियो । पवनलाई डाक्टरहरुले कुनै पनि हालतमा अनि कहिल्यै पनि उसको आमाको मानसिकतामा असर पर्ने कामहरु गर्नै नहुने सल्लाह दिए ।

पवनले बडो मुस्किलका साथ एसएलसी पास ग¥यो । बाध्यताले उसलाई नोकरी गर्न करै लाग्यो । तसर्थ, बिहान कलेजमा क्लास लिएर दिनमा काम गर्न थाल्यो । हरेक व्यक्तिका एउटा–एउटा असल साथीहरु मिल्दै आएका हुन्छन् । त्यस्तै प्रतिमा पनि पवनको बाल्यकालदेखिकै असल साथी थिइन् । उनीहरु दुवैको ऐच्छिक विषय एउटै भएकोले सँगै कलेज पढ्ने मौका पाए । पवनको व्यस्तताको कारण प्रायः धेरै साथीहरु अलगअलग भैसकेका थिए । अब उसको सहनुभूति दिने साथीको रुपमा प्रतिमा मात्र रहिन् । प्रतिमा पनि पवनको हर कदममा साथ दिन थालिन् र लगातार नोटहरू बनाउँथिन् र पवनलाई पढ्ने सुविधा उपलब्ध गराउन थालिन् । यसरी प्रतिमाको साथ र सहयोग पाएकोले कुनै पनि समस्या नपरी नै पवनले कलेज पास गर्न सफल भयो ।

फागु पूर्णिमाको दिन थियो । सबैजना साथीहरु हाँसीखुसीसाथ होली खेल्नमा व्यस्त थिए । तर आफ्नो आमाको ज्यादै गम्भीर मुद्रा देखेर उनको नजिकै बसेर पवनले प्यारले अंगाल्दै सोध्न थाल्यो– ‘आमा, हजुरलाई किन यस्तो नरमाइलो लाग्यो ? भन्नुस् न म सहयोग गर्न सक्थें कि ?’ लामो सुस्केरा फेर्दै आमाले पवनलाई एउटा कुरा सोध्ने प्रस्ताव राखिन् । पवनले आफ्नी आमाको सबै चाहनाहरु पूरा गर्दै आएको थियो । त्यो उसको कर्तव्य मात्र नभएर बाध्यता थियो किनकि आमाको मानसिकतामा दखल पर्नसाथ एउटी ममताकी खानी उसको आमाको जीवनमा नराम्रो असर पर्न सक्थ्यो ।

आमा बोल्दै गइन्, पवनले सबै स्वीकार्दै गयो । आमाको सल्लाहअनुसार उसले केही आर्थिक उपार्जनका लागि विदेसिनुपर्ने भयो । आमाले पवनलाई दैनिक पत्रिकामा विज्ञापन दिइरहेको वैदेशिक रोजगारको अवसर दिलाउने कार्यालयमा सम्पर्क गर्न लगाइन् । पवनले त्यस कार्यालयमा गएर सम्पर्क गरी आवश्यक कागजातहरु जम्मा ग¥यो । कार्यालयको निर्देशनअनुसार पवनले ३५ दिनभित्र काम दिने मुलुकतिर लाग्नका लागि तयारी गर्नुपर्ने भयो ।

कर्तव्य र बाध्यताको बन्धन कति बलियो हुन्छ, त्यो त बन्धनभरि जकडिएपछि मात्रै थाहा हुन्छ । पवन पनि त्यस्तै बाध्यताको जालमा फस्दै गयो, उसको धेरै पढ्ने धोको बीचमै टुंगिने गयो । उसले सम्पूर्ण इच्छाहरुलाई दिलको पिँजडामा कैद गर्दै परिवार र एकात्मीय प्रतिमासँग बिछोडिएर टाढा रहनु परेको छ । उसको मनमा ठूलो भय छ । यदि पैसा कमाउन नसके आमाको सपना पूरा हुन सक्दैन । चाँडै घर फर्किन नसके प्रतिमा र उसको मायाको सागरमा खडेरी लागेर बगर मात्र रहन सक्छ । पवन विशाल दुविधामा परेको छ, आमालाई दिएको बचन पनि पूरा गर्नु छ । अर्कोतिर आफैले स्याहार्दै ल्याएको फूलको बिरुवामा पनि प्रीतिको फूल फुलाउनु छ भने उसले जुनसुकै मार्ग अपनाएर पनि धनी बन्नुपर्छ ।

परदेशको मामलामा धेरै गाह्रो पर्छ । एकातिर परिवार र अर्कोतिर परिवार र साथीहरुको विछोडले मान्छेलाई वियोगमा पारी राखेको हुन्छ भने अर्कोतर्फ पराईको खटनमा रहेर कामको तालमेल मिलाउनुपर्ने हुन्छ । त्यसमा पनि हाम्रो देशको पढाइको स्तर कमसल छ, व्यावसायिक शिक्षाको अभाव छ । त्यसैले शुरुशुरुमा भाषाको कठिनाइ र कामको अनुभवको कमीका कारण स्वभावैले पुराना र अनुभवीहरुको तुलनामा कम ज्यालामा काम गर्नुपर्ने हुन्छ । समय बित्दै गयो । जसोतसो पवनको कमाइले घर सञ्चालन भाइबहिनीहरुको पढाइखर्चसम्म चल्दै थियो । तर पवनको तुलनामा छिमेकीका छोराहरुले धेरै पैसा पठाउन थालेको कारण सबैले बस्नलाई घर र घुमफिरका लागि गाडीको व्यवस्था गरिसकेका थिए ।

एकदिन आमासँगको फोनवार्तामा पवनले यो विषयमा निकै नै चर्चा सुन्नुप¥यो । आमाले पवनलाई छिमेकीहरुको जीवनस्तरमा पुग्न सक्नुपर्ने उनको इच्छा रहेको बताइन् । नत्र ऊनी रिसाउने भइन्, त्यसैले पवनले घर बनाउनलाई चाहिने जति रकम आमालाई छिट्टै पठाइदिने आश्वासन दियो । पवनको बचनले आमा त खुशी थिइन् तर पवन ठूलो संकटमा प¥र्यो । किनकि अरुको तुलनामा उसको कमाइ एक तिहाई मात्रै थियो । पवनलाई नपिएर नै मातिएको प्रतीत हुन थाल्यो, रिंगटा लागेर आँखाहरु धुम्मधुम्म हुन थाले । अब पवनको तनमन हरबखत पैसामा होमिन थाल्यो ।

(श्रोत :- Vishwanews)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.