कथा : शासन

~नयनराज पाण्डे~

हाम्रो घर ठूलो थियो । एकदमै ठूलो । दरबार जत्रो । दरबारजस्तो । सेतो । निख्खर सेतो । बलियाबलिया खम्बाहरू । बलियो छत । ठूल्ठूला पर्खालहरू । कसैले बाहिरबाट चियाउने कुनै सम्भावना नै नभएको । त्यति ठूलो । त्यति विशाल । त्यति गोप्य । पूरा भूकम्प प्रतिरोधक । घरअनुसार नोकरचाकर पनि थिए । सुसारे, धाइआमा र धाइबा पनि थिए । थुप्रै थिए ।

कोठा पनि थुप्रै थिए । सयौं । कुन कोठामा को बस्छ भनेर लगत नै राख्नुपथ्र्यो । भान्सेहरू दर्जनौं थिए । उनीहरू दिनभरि विभिन्न थरीका पकवान र मिष्ठान्न पकाउन व्यस्त हुन्थे । उनीहरू विशेष गरेर मासु र रगत अर्थात् रक्तिका परिकार बनाउन माहिर थिए । तिनीहरूलाई खानसामा भनिन्थ्यो । उनीहरू निकै स्वादिष्ट परिकार पकाउँथे । हामीकहाँ दिनहुँजस्तो भोज चलिरहन्थ्यो । दिनै जसो स्वदेशी विदेशी पाहुनाहरूको घुईंचो नै लाग्थ्यो । चाकडीमा आउने, उपहार नजराना चढाउन ल्याउने र भजनमण्डलीलाई पनि भोजन ख्वाएरै पठाउनुपथ्र्यो । त्यसैले भान्सा, बैठक र भोजन कक्ष सधैं भरिभराउ रहन्थ्यो ।

परिवार ठूलो थियो । सयौं सदस्य । त्यसैले आवश्यकता ठूलो थियो । चाहना पनि ठूलो थियो । आकाङ्क्षा पनि ठूलो थियो । सबैका आआफ्नै खालका महत्त्वाकाङ्क्षा ।

बगैंचा पनि ठूलो थियो । भव्य पनि थियो । मालीहरू दर्जनौं थिए । उनीहरू हरेक समय थरीथरीका फलफूलहरू रोप्न, गोडमेल गर्न, मलजल गर्न मै व्यस्त हुन्थे । बगैंचामा सयौंथरीका फूलहरू थिए, सयौंथरीका फलहरू थिए । गुलाफमात्र दर्जनौं जातका थिए । सेता, राता, काला, नीला, पहेंला गुलाफहरू । बाह्रैमास ढकमक्क फुल्थे । कतिपय बेमौसमी पनि थिए । मालीहरूले निकै मिहेनत गरेर ती बेमौसमी फूलहरूलाई फुल्न बाध्य पार्थे ।

……

सयौंथरीका पक्षीहरू पनि थिए हामीकहाँ । हाम्रो घरको डाँफे विशेष चर्चित थियो । त्यो हाम्रो घर छाडेर कतै पनि जाँदैन थियो । मुजुर पनि प्रशस्तै । मान्छेजस्तै बोल्ने तोतामैना पनि थिए । राजहाँस, सारस, लभ बर्डहरू पनि थुप्रै थिए । रातिराति कता कताबाट लाटोकोसेरो पनि आइपुग्थ्यो । सिजनमा साइबेरियातिरका पक्षी पनि आइपुग्थे । हरिण, कृष्णसार पनि थिए । चित्तल र बँदेल पनि थिए । हामीलाई तिनको मासु अत्यन्त मीठो लाग्थ्यो । हामी त्यसैले सिकार पनि गथ्र्यौं । बोराका बोरा सुकुटी हुन्थ्यो हामीकहाँ ।

हाम्रो घरमा स्विमिङ पुल पनि थियो । विशाल स्विमिङ पुल । मैले स्विमिङ सिकेकै त्यहीँ । हामी स्विमिङ गरिरहँदा हाम्रा सुसारेहरू हाम्रो जीउ पुस्न रुमाल लिएर घन्टौं उभिइरहन्थे । हामी भने दिनभरि स्विमिङ खेलेर उनीहरूलाई दिनभरि उभिइरहन बाध्य पाथ्र्यौं । बडा मजा आउँथ्यो । त्यति गर्दा पनि उनीहरू बुबाहजुरसित हाम्रो सिकायत गर्दैनथे । बडा आज्ञाकारी र अनुशासित हुन्थे हाम्रा सुसारेहरू ।

हाम्रा घरमा कुकुर पनि थुप्रै थिए । विभिन्न नश्लका कुकुरहरू । डोबरम्यान मलाई अति नै मनपर्ने । मलाई मनपर्छ भनेर बुबाहजुरले बेलायतबाट दुईवटा डोबरम्यान मगाइदिस्याथियो । पछि ती खै कुन्नि के रोग लागेर मरे । हुन त हामी हाम्रा कारिन्दाहरूलाई पनि कुकुरै भन्थ्यौं ।

……

हाम्रो घरमा तबेला पनि थियो । तबेलामा थुप्रै अरबी घोडाहरू थिए । हामी घोडामा चढेर खूब सयर गथ्र्यौं । घर वरिपरि ठूलाठूला मैदान भएकाले हामी परिवारका सदस्यहरूबीच त्यहीँ घोडादौड प्रतियोगिता पनि हुन्थ्यो । त्यस्तो प्रतियोगितामा म धेरैपटक प्रथम भएको छु । केही घोडाहरू उत्ताउला हुन्थे । दिज्यूहरूले गएर सुम्सुम्याउनु पथ्र्यो । दिज्यूहरूले नै तिनीहरूको बानी बिगारिदिएको । हामीद्वारा कैलेकाहीं बग्गी पनि चढिन्थ्यो । हात्ती पनि पालिएको थियो । हामीद्वारा हात्ती पनि चढिन्थ्यो ।

हामी विलियर्ड पनि निकै खेल्थ्यौं । हाम्रो घरमा दुई तीनवटा विलियर्ड रुमहरू थिए । विलियर्ड रुमसँगै बार रुम पनि थियो । बारमा हजारौंथरीका विदेशी रक्सीहरू थिए । स्कच । हि्वस्की । रम । वाइन । ब्राण्डीहरू । सबैका आ-आफ्नै पि्रय ब्राण्डहरू थिए । त्यसैले धेरैथरीका रक्सीहरू राख्नु जरुरी थियो ।

रक्सी खाएर हामी निकै मात्थ्यौं । त्यसपछि हतियार कक्षमा गएर बन्दुक चलाउन सिक्थ्यौं । मातेकै बेलामा मैले एकपटक गलत निशाना लगाएँछु । जगते भन्ने ढोके पुर्लुक्क ढलेछ । उसलाई घर पछाडिकै बगैंचामा खाल्टो खनेर गाडियो । कुरो सामसुम भयो । कसैलाई पत्तै भएन । तर केही सुसारे र पालेहरू बगैंचामा रातिराति जगतेको भूत देखिन्छ भनेर आपसमा कुरा गर्थे । हामी त्यस्ता कुरा सुनेर हास्थ्यौं ।

……

घरमा पुस्तकालय पनि थियो । किताबहरू प्रायः अंग्रेजीकै थिए । म अंग्रेजी साहित्य निकै रुचि साथ पढ्थें । शेक्सपियर, शेली, किट्स मेरा प्रिय लेखक हुन् । नेपालीमा सम, डायमनशमशेर पढ्या छु । माधव घिमिरे र लेखनाथ बाजेको पनि केही रचना पढ्या छु ।

हाम्रो घरको एउटा कक्ष आखेटहरूले भरिपूर्ण थियो । थरीथरीका जनावरहरूका सिङ, हाड र छालाहरू सजाएर राखिएका थिए । त्यो कक्षमा म निकै रमाउँथें । तर मेरो पि्रय कक्ष त हतियार कक्ष नै थियो । त्यहाँ गएर हामी सुटुक्क कालोपदार्थको सेवन पनि गर्दथ्यौं ।

अत्तर पनि हामीकहाँ थुप्रै थिए । हामी सबै अत्तरका सौखिन थियौं । बागबजारको जाकिर मियाँले हाम्रा लागि अत्तर सप्लाइ गथ्र्यो । कुनैकुनै अत्तर त एक सिसीको पाँच लाखसम्म पनि पथ्र्यो । उहिले बादशाह अकबरले पनि त्यस्तै अत्तर लगाउँथे रे ।

थिएटर र नाचघर पनि थियो हाम्रो घरमा । उस्तादहरू आएर विभिन्नथरीका कौव्वाली र रागहरू पनि गाउँथे । नाटक र नाच पनि हुन्थ्यो । नाचपछि नर्तकीहरू राति हामै्र घरमा बस्थे । रातभरि हाम्रै खिद््मत सेवा गर्थे । नर्तकीलाई लिएर हामीबीच कैलेकाहीँ हानथाप हुन्थ्यो ।

बिहान उठ्दा बुबाहजुरको आँखामा पनि अनिद्रा देखिन्थ्यो । एकदुई नर्तकीहरू एकाबिहानै बुबाहजुरको खोपीबाट सुटुक्क निस्कन्थे । अलैंची, सुकुमेल र दालचिनी हाम्रा प्रिय नर्तकी थिए ।

……

हाम्रो घरमा हीरा जवाहरातको त थुप्रो नै थियो । हामी सबै हीरा जवाहरातका सौखिन थियौं । थरीथरीका मोती, माणिक, पन्ना, पुष्पराजहरू पनि थिए । एकमुखे रुद्राक्ष, दाहिने शंख, श्यालसिङ, नागमणि पनि छन् भन्ने सुनेका थियौं । ती सबै मुमाहजुरले सम्हालेर राखिबक्स्या थियो रे । तर मुमाहजुर स्वर्गे भएपछि ती रत्नहरू फेला परेनन् । कसले उडायो पत्तै भएन । मलाई त मुमाहजुरको त्यो विश्वासिलो जर्नेल भीमेले उडाएको शंका लाग्छ । बुबाहजुर नभएको बेलामा मुमाहजुरको खोपीमा उही घन्टौं बस्थ्यो । साले भीमे ।

गाडी पनि कतिकति । विभिन्न थरीका । विभिन्न मोडेलका । केही त बुलेटपु्रफ पनि थिए । हामी कहाँ विश्वका महँगामहँगा कारहरूको दुर्लभ सङ्ग्रह थियो । कुनै कम्पनीले नयाँ मोडलको कार बजारमा ल्याउनासाथ हामी मगाइहाल्थ्यौं ।

महँगा पेन्टिङ पनि थिए । भनिन्थ्यो, ती पेन्टिङको मूल्य करोडौं पर्छ । पछि केही हराए पनि । हामीकहाँ वर्षमा एक दुई पटक विश्वका चर्चित चित्रकारहरू आउँथे । उनीहरू हाम्रो सुन्दर मुहार चित्र बनाउँथे । हामी तिनलाई बक्सिस पनि दिन्थ्यौं । हामी चित्रकलाका सौखिन र पारखी थियौं । कैले काहीँ हामी चित्र पनि बनाउँथ्यौं । गीत कविता पनि लेख्थ्यौं । रिजालबाजेले हाम्रा गीतहरू संशोधन गरेर मिलाएर छापिदिन्थे ।

हाम्रो घर बाहिर पनि संसार थियो रे । त्यहाँबाट लगातार रोइकराई गरेको आवाज आउँथ्यो । मैले एकपटक बुबाहजुरसित सोधें- “ती रोईकराइ गर्ने को हुन् ?” बुबाहजुरले भनिस्यो- “तिनीहरू रैती हुन् । भोका छन् ।” अनि मैले भनें- “के तिनले दूधभात पनि खान पाउँदैनन् ?”….बुबाहजुर त्यसपछि मुसुमुसु हाँस्न थालिस्यो र आफ्नो खोपीतिर प्रस्थान गरिस्यो । सुकला हुन ।

……

हाम्रो घरमा के थिएन ? सुख थियो । आराम थियो । ऐय्यासी थियो । साहित्य थियो । कला थियो । हतियार थियो । जनावरहरू थिए । कुकुरहरू थिए । तबेला थियो । भजनमण्डली थियो । दासहरू थिए । सुसारेहरू थिए ।

उफ्, त्यो महाभूकम्पमा नपुरिएको भए आज पनि हामी त्यहीँ घरमा हुने थियौं । भूकम्पमा बुबाहजुरको स्वर्गे होइबक्स्यो । हामी जसोतसो बाँच्यौं । बुबाहजुर जुत्ता नभई बाहिरै ननिस्कने । जुत्ता लगाइदिने सुसारेलाई खोज्दाखोज्दै हाम्रो घर गल्र्यामगुर्लुम ढल्यो । बुबाहजुर त्यसैमा ….

सब त्यहीं पुरिए । हाम्रो शानरवाफ । मान प्रतिष्ठा । मौसमअनुसारका पोशाकहरू । मानपदवी, अलंकार पदकहरू । सबै त्यहीं पुरिए । तबेला पनि पुरियो । नाचघर र थिएटर पनि पुरियो । भजन गर्दागर्दै भजनमण्डली पनि पुरियो । सब पुरियो । …र बाँकी रहेँ म । आफ्नो वंशको अन्तिम वारिस । अन्तिम साक्ष्य ।

……

“भाइ, एउटा चुरोट छ ? खै पाउँ न । साहै तल्तले लाग्यो । ….के गर्ने, उतिबेला हाम्रो घरमा विदेशबाट चुरोट आउँथ्यो । अहिले यो ताल छ । बाँकी कथा भोलि सुनाउँला । भोलि पनि यतिबेलै आऊ है ? जेलरले अरू बेला भेट्न दिन्न । थाछ, यो जेलर को हो ? त्यै क्या, मेरो गोली लागेर मरेको जगते भन्ने ढोके थियो नि ? हो, उसैको छोरो ।

……

श्री पशुपतिनाथले हामी सबैको कल्याण गरुन्….।”

(श्रोत :- कथासंग्रह ‘निदाएँ जगदम्बा’ बाट । )

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.