कथा : अवैध गर्भ

~कौशल चेम्जोङ~

-’मैले खाना त खाएँ, तेरो बाउको खाइँन, आफ्नै बाउको खाएँ ।’

-’खायौ आफ्नै बाउको । तर, रक्सी खानु रक्सीले चाहिँ हजुरलाई नखाओस् ।’

-’के रे के ?’

-’केही पनि होइन् घर जाऔं । अहिले गस्ती आएर समातेर लग्छ !’

-’आए के त ? हामी जस्तो ठुलावडाको सुरक्षा नदिएर प्रहरीले कसलाई दिन्छ ? हामी राजा हौँ राजा । केाही देश चलाउँछन् भने के भो र ? हामी भट्टी चलाउँछौ बुझिस् । आ-आफ्नो क्षेत्रमा सवै ठुलो । कोई छ डिस्टिलरीको राजा ? कोई छ माईकालाल ‘

ऊ अर्थात शंकर । पंचायती हृयाङओभर भएका बहुदलीय नेता । बहुदलको नाम जपे पनि संस्कार भने एकदलीय छ उनको । सानैदेखि लागेको बानी भनेर डिङ हाँकेर हिङ नभए पनि हिङ बाँधेको टालोको रुपमा आफूलाई प्रस्तुत गरिरहेका छन् । शंकरसँगै मत्थुराम भएका सुरबहादुर आफूलाई समाल्न खोज्दै भूईमा पछारिएका शंकरलाई उठाउने प्रयास गर्छ । यो प्रयासमा खुट्टाले जीउको भरथेग गर्न नसकेको ऊ पनि भूईमा चित्त परेको शंकर माथि बुङ्ग खप्टिन पुग्छ ।

सित्तैमा भेटे अलकत्रा पनि खाने जात नेपालीको, त्यसमा पनि जर्किनमार्काको शुद्ध कोदोको तीन पाने भेटेपछि ऊ किन सानो हुन्थ्यो ? तीनपानेसँग तुलना योग्य जावलाखेल र सिक्किमसम्मको कमसे कम हुनै सक्दैन् । नब्बे फिटको सडक बिलाउँछ । दारासिंहजस्ता पहलमान पनि तीन पानेको अगाडी फिस्टा हुन्छन् । यी दुई किन पछि सर्थे र ?

‘ए उठ् हिड् घर जौं ।’ ऊ लर्वरिँदै उठ्छ ।

‘हिँड जौ भनेको, घरमा गाली गर्छन ।’

‘कल्ले ?’

‘बुढियाले !’

‘थुक्क ! वुढियाको गालीको डर । म त कसैसँग पनि डराउँदिन । ए जोईटिंग्रे ? ल उठा त उठा !’

शंकर हात पसार्छ । सुरबहादुर उसको हात समातेर लर्वराउँदै उठाउँछ । दुवैजना अँगालो मारेर भाका छोड्दै गीत गाउँदै हिँड्छन् ।

‘ए आमै भनेको मान

बुच्चे घैटो निकाली जाँड छान

जाँड खाने, जाँड खाने ।’

मुमुक्षु मस्त निद्रावाट थपडीको आवाजले व्युँझन्छ, “ए आमै ? ए आमै ?

निद्रा बिथोलिएको मुमुक्ष सोच्छ – आजकल शंकर व्यक्तिगत स्वतन्त्रता अलिक बढिनैं उपयोग गरीरहेछ । काजीसाहेवहरुको यो चालाले आफनो स्वतन्त्रता उपयोग गर्दा अरुको स्वतन्त्रतालाई खिसिट्यूरी गरिरहेका छन, हिजोजस्तै गरी ।

……..

सधैँ आउने जाने गथ्र्यो शंकर । गाउँकै जमिन्दारको छोरो भएकोले साथमा पैसा भए पनि नभए पनि उधारो पत्याउनेहरुको कुनै कमी थिएन । त्यसमा पनि सानीकान्छीको पसलमा पसेर एक दुई बोतल नलडाए त शंकरको भात पनि पच्न गाह्रो हुन्थ्यो । त्यसैले शंकर दिनहुँ घाम अस्त हुन नपाउँदै मस्त हुन छिर्छ । सानीकान्छीको पसलमा छिर्दा आसेपासे पनि लिएर छिर्छ । अनि साँढेझैं कहिले अरु ग्राहकहरुलाई पनि हान्छ । तर पनि सानीकान्छी केही भन्न सक्दिन् । शंकरहरु जो एक रातमा हजारौं बिल उठाउनछन् तिनका तुलनामा अन्य ग्राहकको भाउ नैं के छ र ? सबै ग्राहक भगवान हुन सबैको उत्तिकै आदर गर्नु पर्छ भन्ने व्यापारी त माडे मात्र हुन । अरु त ताक परे…..नत्र …….उखानका अनुयायी ।

शंकर जब सानीकान्छीको पसलमा छिथ्र्यो तब अरु ग्राहकहरु साउनी मार्दै चोर दैलोबाट फुत्त फुत निक्लिएर बाटो साफ गरिदिन थालेका छन् । यसरी बाटो साफ नगरी दिने हो भने शंकर र उसका आसेपासेले हुर्मत लिन खोजी हाल्छन् । आनन्द र थकान मेटानको लागि पिउन जानु छ, पिउनुको मजा लिन जानु छ । तर पिएको पनि वेस्वाद हुने ठाउँमा जानु किन ? अरु ग्राहकहरुको उठबस घट्दै गएपछि शंकरलाई पनि खुब आनन्द आई रहेछ । त्यसैले त उ भन्न थालेको छ -कुँडाकर्कट साफ भए अब सानीकान्छी र म मात्रै ।

शंकरले कुडाकर्कट साफ गर्‍या हो कि ? आफै कुडाकर्कटको रुपमा रुपान्तर हुँदै गएको भन्न कठिन छ । तर एउटा अर्धनग्न सत्य के हो भने सानीकान्छी भने शंकरको उठबसले आजकल मोटाउँदै गईरहेकीछिन् । त्यसैले होला कुर्था सुरुवालले सानीकान्छी उमेर घटाउँनुको साथै बढ्दो पेटको आकारलाई सामान्य बनाउँदै लग्ने असफल प्रयासमा देखिन्छे । शंकरको रवाफका अघि हुत्तिहाराहरुले बोल्न सक्ने अवस्थै छैन । किनकि शंकर गाउँकै बम भोले हो, निराकार हो । शंकर जो भाङको सूचक हो, अघोरी संप्रदायको मूल नायक हो । त्यसैले होला उसले थुतुने पनि जोगाएको छैन् मुतुनो पनि जोगाएन् ।

……….

एक नवजात शिशु कुकुरले चेपेर च्याँ च्याँ रुवाउँदै मान्छेेको वस्तीमा ल्यायो । हल्ला गाईघाट वजारभरि बिचरा च्वँ च्वँ कुन चाहिँ पापिनीले यस्तो विज्ाोग पारेर छोडी । आमै छोरो पो रहेछ । कस्तो निर्दयी आइमाई होली । यस्तालाई त सुलीमा चढाउनु पर्ने । नानाभाँती चर्चा भई रहेछ । मान्छेको भिड जम्मा हुँदै गइरहेछ । कोही चुकचुकाउँदै थिए कोही अपराधी पत्ता लगाएर कारवाही गर्नु पर्छ भन्दै थिए । मुमुक्षुले भने कुकुरको मुखबाट नवजात शिशुलाई धरधर भन्दै खोस्यो । रगतपच्छे शिशुको रुवाई विस्तारै मधुरो बन्दै गइरहेको थियो ।

सत्य ढिलो नै उद्घाटन हुन्छ । मुमुक्षुले शिशुलाई हेर्‍यो- माल तातो र गाला रातो गाउन मस्त हुने शंकरको अनुहार सम्झयो । कताकता तेस्तै देख्यो । मुमुक्षुले शिशुलाई धाईको प्रवन्ध गर्ने विचार गर्‍यो, प्रहरीलाई खबर गरेर अपराधी पत्ता लगाउन विचार गर्‍यो । तर मुमुक्षुको सोचाइले मूर्तरुप नपाउँदै रगतपच्छे शिशुको च्याँ च्याँ गर्न छोड्यो । मुमुक्षु के गर्न सक्छ र ? अब मान्छेप्रति अपशोच गर्नु सिवाय Û कठै, उसले बाँच्न पाएन ।

शंकाले लंका हान्यो । केटी केही घण्टा त केही नभएको जस्तो स्वाँग पार्न सफल भई । तर कलिलै उमेरमा बच्चा जन्माउँदा शरीरले पोल खोल्छ भन्ने तथ्यसँग ऊ परिचित हुन सकिन । जाडो, भोक र सुत्केरी लुक्न सक्दैनन् । शिशु वेवारिसे भएर मर्‍यो । उनी पागल मनस्थिति लिएर पुलिसको फन्दामा परिन् ।

सत्यको उद्घाटन भयो । उनले गाँठो बाँध्दा बाँध्दै धोती फुस्काइन,- ‘तिम्रो नानी हो ?’

‘खितिति…….हो ।’

‘अनि किन यसो गरेकी ? माया लागेन ?’ आँशु बरर झरे ।

‘नानी मर्‍यो सुनेनौं ?’

‘मर्‍यो र ?’

‘मेरो मात्रै छोरा हो र ? शंकरको पनि त हो । मैले त जन्माएकीसम्म हुँ । जन्माउनेवित्तिक्कै मेरो छोरो मात्रै हो भन्ने हुन्छ र ? मलाई किन समात्या ? खितिति …।’

कुकुरको मान्छेप्रतिको भक्तिभाव र अनुरागले होला, जंगलमा फ्यालिएको नवजात शिशु मुखले च्यापेर सकिनसकी मान्छेको बस्तीमा ल्यायो । कुकुर सोच्दो हो- मान्छेजस्तो देखिने यो छाउरालाई लाम्टो चुसाउँला, बढाउँला, हुर्काउँला । तर मान्छेको छाउरा किन स्वाभिमान झुकाउँथ्यो ! उसले लाम्टो चुसेन । यसलाई चारहात पाउ टेकाउँला तर ऊ बामे पनि सरेन । ठूलो बनाउँला भूँ भूँ भुकाउँला मालिकको घरको रखबारी गर्न लगाउँला । तर कठै ! कुकुरको सोचाईमा तुषारापात पर्‍यो । छाउराले च्याँ च्याँ गर्‍यो तर भूँ भूँ भुकेन । उ ठूलै हुन सकेन ।

कुकुरको सोचाईमा मान्छेको छाउरा हिँड्न सक्दैन । मान्छेको छाउराले कुकुरको प्रत्येक सोचाईलाई गलत सावित गरिदियो । उसले मान्दै मानेन् । मान्छेको छाउराको एउटा घर हुन्छ । बाआमा हुन्छन् । तर यो बडो अचम्भ छ । बाबाआमा नभएको मान्छेको छाउरा कसरी हुन सक्छ ? वित्थैमा मान्छेको छाउरोलाई ल्याएर दुःख सास्ती खेप्यो, खप्की भेट्यो । मान्छेप्रति आफ्नो सद्भाव दर्सायो । मान्छेलाई, मान्छेको छाउरालाई कुकुरको सद्भावनासँग कुनै सरोकार हुँदैन । दयामाया हुँदैन । काम पर्दाको भाँडो र नपर्दाको ठाडोमात्र हो कुकुर ।

………

मामल घरभित्र भान्जाभान्जीहरुको लागि छुट्टै व्यवस्था हुन्छ । मामलघरको शान भिन्दै इज्जत प्रतिष्ठा भिन्नै अर्थात सम्पूर्ण कुरै भिन्नै हुन्छ, संसारै भिन्नै । शिशु मारेको अभियोगमा उनी मामल घरमा बसिराखेकी थिइन् ।

मामलघर रमाईलै हुन्छ । त्यो भिन्नै संसार हो । ठाउँ संकुचित भएर के गर्नु ? त्यो अति विशाल हुन्छ । वाहिर जे जति स्वरुप सिद्धान्तका मान्छेहरु हुन्छन् त्यहाँ कोही छुटेका हुँदैनन् । राजादेखि रंकसम्म, लुतेदेखि भुसतिघ्रेसम्म । मामलघर बनाउने ईन्जिनियर, ठेकेदार लिएर मजदुरसम्म । अदालतमा वयान दिन नसकिने उनले आफनो विगतको वारेमा आफैले समिक्षा गरिन् ।

पुरानो रवाफ हो शंकरको, शंकरको खान्दानी काम हो त्यस्तो । प्रलोभन नभए धाकधम्की दिएर युवतीहरुको अस्मितामाथि खेलवाड गर्नु ? प्रजातन्त्र आयो भनेर के गर्नु ? हिजो पनि शंकरको हैकम चल्थ्यो, आज पनि चलेको छ । व्यवस्था फेरिए पनि पार्टी फेरिए पनि शंकरहरु भने फेरिएका छैनन् । त्यसैले त सानीकान्छी मात्रै शिशु हत्याको आरोपमा जेलमा बस्न बाध्य छे । यता शिशुको अघोषित बाबु भनिने शंकर भने पार्टीको ठूलै नेता हुन लागेको छ ? पार्टीमा कामले हैन दामले महत्व पाउन थाले पछि शंकरहरुको दिन खुलेको छ । लाग्छ गाउँमा शंकर भनेका पार्टी हुन् र सिद्धान्त भनेको उनको हैकम ।

जेलमा बसेकी सानीकान्छी मनमा कुरा खेलाई रहेकी छे ।

“…शंकरको बच्चा हो भनेर मैले किन भन्न सकिन्न ? कसरी भन्नु ? कसले मेरो कुरा पत्याउने ? शंकर मिठामिठा प्रलोभन दिन्थ्यो । म सवै कुराको ख्याल गर्दैछु । मैले पापको प्रायश्चित गर्नुपथ्र्यो, गरिरहेकी छु । विजेताहरुले पराजितहरुलाई दिने दण्डजस्तै । सायद धनाढ्य र प्रभावशाली मान्छे भएर होला बाआमाले पनि प्रतिवाद गर्न सकेनन् । मेरो तत्कालीन स्थिति घर न घाटको थियो । मैले शंकरलाई नभनेकी त कहाँ हुँ र Û तर शंकरले मेरो कुनै कुरा सुने पो ? त्यसैले समाजको डरले, फोस्रो इज्जतका कारण मैले शिशुलाई जंगलमा मिल्काउनु पर्‍यो । मेरो कन्त विजोग बनाउने शंकर अहिले पनि समाजमा भलादमी र इज्जतदार मान्छेको मुखुण्डोमा हिडि रहेको छ । मैले जस्तो शंकरबाट अरुले धोका नपाउला भन्ने के छ र ? तर शंकरको विरोध गर्न पनि त कसैले सकेका छैनन् । सुन्दैछु शंकर आजकाल पार्टीको ठूलो नेता हुन लागेको छ ।

सानीकान्छीलाई टार्न नसकेको त्यो दिन संझदा नियास्रो लागेर आउँछ । अदालतमा दिइने सफाई भन्दा आफनो मनले आफैलाई दिने सफाईमा उसले चित्त बुझाएकी छे र आजकल कारागारमा जीवन गुजार्दैछे । हुन पनि हो, आफनो सफाइ अरु कसलाई पेस गर्ने ? कसैले सुनुवाइ त गर्दैनन् । मनको कुरा सुन्ने त आफैले मात्रै हो । आफनो लागि सबैभन्दा उत्तम अरु हुन सक्छन् र ? हुँदैनन् ।

………

ऋतुदान गर्ने शंकरको उचाइ त्यो घटनाले कति घटायो थाह छैन । तर दानपात्र थाप्ने सानी कान्छी महादेवका ऋषि पत्नीहरुलाई डाहले पोलिएझैं पोलिएकी छे । उसलाई अवैध गर्भधारण गरी शिशु जन्माएर कर्तव्य गरी ज्यान मार्ने निष्ठूरी आमाको दाग लागेको छ । यो दाग मेट्ने पोस्तकको ठेलीहरुमा व्यवहारिक उपायहरु छैनन् ।

ऋतुदान नभै गर्भ बोकिन्न भन्ने जान्दाजान्दै विद्धान र विधायकहरुले गर्भलाई अवैध ठहरयाएका छन् । थाह छैन, वैध गर्भ कस्तो हुन्छ ? त्यसको सिङ् हुन्छ कि पूच्छर हुन्छ ? मुमुक्षुलाई लाग्छ- गर्भ कहिले अवैध हुँदैन । गर्भ जहिले पनि वैध हुन्छ । गर्भको मूलचुरो पक्डिन नसक्नेहरुले अवैध गर्भको सृजना गरी कोकोहोलो मच्याएका हुन् ।

मुमुक्षु यस्तै सोच्छ । शंकरको चुरीफुरी वढेको यो वेला सानी कान्छीहरु चुप लाग्न विवश छन् । सानी कान्छीहरुले स्वेच्छाले गर्भ वोक्ने दिन कहिले आउँला? सानी कान्छीहरुको गर्भको लेखाजोखा कहिले होला ? के शंकरहरुको नै डंका पिटिन्छ सधैँ भर ? यदि यस्तो होइन भने लाज शरम पचाएपछि शंकर मान्छे रहेका छैनन्, गाल अवगालको मतलव पनि छैन उनलाई । ठुला मान्छे हौं भन्नेहरुको गुण हो यो । असल मान्छेको भने होइन । लाजशरम पचेपछि ठुलाहरुले भन्ने गरेका छन्- विरोधीहरुको कामै त्यति हो । त्यो काम पनि गरेन भने के को विरोधी ऊ ?

हो सवै दोष विरोधीहरु कै हो । आफ्नो धर्म निभाउनेहरुले अरुको ईष्या गर्नु उचित हैन । आफ्नो खल्ती बगलीमारालाई सुम्पनेले वगलीमारालाई कन्डा पछाडी सराप्नुको कुनै तुक छैन । शंकरको ज्यादतिको विरोध गरेर ठेगानमा ल्याउन नसक्नेले उसको भण्डाफोर गर्न नसक्नेले शंकर मैमत्त भएर हिडेका छ भनी किन ईष्र्या गर्नु ?

शंकरको असली रुपको वारेमा सवैलाई आश्वस्त पार्न नसक्नु विरोधीहरुको हार हो र शंकरको जित । के शंकरलाई आफ्नो जित उत्साहपूर्वक मनाउने हक छैन र ? छ । त्यसैले सानीकान्छी पनि व्यर्थ कराई रहेछे । भोग गर्ने आयु रहुन्जेल सम्म मात्र हो यमराजले जुंगामा ताउ लगाउँदै मुख मिठ्याउने । भोग सकिएपछि शंकर पनि त ठेगाना लाग्दो हो ।

आजकाल आसाको खेती गरेर पनि वाँच्न सकिदो रहेछ । मुमुक्षु आसाको खेती गरीरहेछ- सानीकान्छी पनि त्यस्तै गर्दिहोली ।

(स्रोत  :-  कथासंग्रह ‘जीवनका रंगहरु’बाट)

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा, पुस्तक अंश and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.