सूत्रकथा : इच्छा आपूर्तिको विकल्पमा

~राम अप्रिय~ram-apriya

– हामी बुढाबुढीवीच फोनमा गफ प्रायः हप्तामा एकचोटि हुन्थ्यो ।

– हिजो मात्रै सुखदुःखका कुरा गरेर एकहप्ताको लागि बिदा भएका थियौ ।

– तर आज बिहानै अचानक बुढीको फोन आयो ।

– फोन रिसिभ मात्रै के गरेको थिए,” सुन्नुस् त साच्चै हजुर आउने समय पनि भयो मलाई केही गरगहना चै नबिर्सी ल्याइदिनु पर्यो है ।”

– एक्कासि बुढीको यस्तो अनुरोध आयो ।

– मैले बुढीको अनुरोधलाई स्वीकार्दै अँझ खुशी बनाउन प्रतिउत्तरमा भने,”धत् लाटी तिमीले मलाई यस्तो कुरा पनि सम्झाइरहनु पर्छ ।”

– मेरो कुरा टुंगिनु नपाउँदै उनले भनी हालिन्,”हैन,कतै भूल्नुहुन्छ कि भनेर नि !” ल त फोन राखे है जिउको राम्रो ख्याल गर्नुहोला भन्दै फोन राखिन् ।

– एक्लै मनमनै बोल्न थाले-“बुढीलाई यताबाट गरगहना किनेर लगेपनि के फाइदा र एयरपोर्टमाकिने बराबरको भन्सार लाग्छ रे ।”

– अँझ तल्तिर बिर्खे दाइलाई अरबमा पसिना बगाएर बहिनीको बिहेको लागि लगेको सुनसमेत जफतगरी जेलमा थुनिएको समाचार हिजोअस्तिसम्म छ्यापछ्याप्ती थियो ।

– बरु जेसुकै होस्, उतै गएर बुढीलाई नयाँनौलो ठाउँ घुमाउँछु, जे-जे पनपर्छ उसैलाई रोजी-रोजी हेर्नू लाएर किनिदिन्छु ।

पाँचथर
हाल :- साउदी अरेबिया
रचनाकाल : २०१६/०७/२४/१

This entry was posted in सूत्रकथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.