बाल कथा : मङ्गलबासीको हमला

~बिजय चालिसे~Vijay Chalise

इस्वी सनको अप्रिल १, २००७ । इशान र इषिता हजूरबा, हजुरआमा, बाबा र आमासँगै बसेर बिहानको कौला खाँदै टेलिभिजनमा हेरिरहेका थिए । रमाइलो कार्यक्रम बीचैमा रोकिएर अकस्मात समाचार आउन थाल्यो । के ग¥यो यो, समाचार आउने बेला त भएको छैन ! कि मेरो घडी ढिला भयो ?– बाबाले छक्क पर्दै भन्नु भयो ।

“विमान जस्तै एउटा अनौठो देखिने चम्किलो बस्तु भर्खरै हाम्रै नेपालको आकाशमाथि उडिरहेको देखिएको छ । वैज्ञानिकहरूको भनाइमा ठूलो रिकापीजस्तै देखिने त्यो बस्तु अर्को कुनै ग्रहबाट आएको यान हुनसक्छ । चम्किलो उज्यालोको मुस्लो फाल्दै अति तेज गतिमा झरिरहेको यो बस्तु कुनै पनि बेला नेपालकै कुनै भेगमा ठोक्किन सक्ने खतरा देखिएको छ । पृथ्वीमा कसैसँग पनि यस्तो यान नभएकोले यो कुनै अर्को ग्रहबाट आएको हुन पर्छ भन्नेमा शङ्का छैन । त्यसैले हाम्रो अन्तरिक्ष अनुसन्धान संस्थाले सबै नेपालीलाई सतर्क रहेर झ्याल ढोका बन्द गरी घरभित्रै बस्ने सल्लाह दिएको छ ।”

समाचार सुनेर मानिहरूमा अर्के ग्रहको यान र जीव हेर्न पाइने हर्षका साथै केही गरी त्यो बस्तु आफ्नै नजिकै खस्योभने के हालत होला भन्ने चिन्ता साथसाथै देखियो । इशानलाई पनि यस्तै भयो– एकातिर आप्mनै आँखाले अर्को ग्रहको यान र जीव देख्न पाइने खुसी थियो । अर्कोतिर केही गरी त्यो यान यतै कतै खसेर विष्फोट भयो वा ती एलियन अर्थात अर्कोे ग्रहका मानिसले डरलाग्दो वैज्ञानिक हतियरद्वारा हमला गरे भने के अवस्था होला भन्ने डर ! यही खुसी र डरको बीचमैं उसले सोच्यो– यो पक्कै पनि युएफओ हुनु पर्छ । यस अगाडि पनि अहिलेसम्म नदेखिएका रहस्यमय यस्ता यानहरू अरु देशमा उत्रिएका र त्यहाँका मानिसले देखेको सुनिन्थ्यो । ती यान पृथ्वीमा देखिँदा कुनै दुर्घटना भएको थाहा थिएन । पृथ्वी बाहेक ब्रह्माण्डका अरु ग्रह तारामा मानिसजस्तै बुद्धिमान जीव हुनै सक्दैन भनेर वैज्ञानिकहरूले पनि भन्न सकेका थिएनन् । बरु अनेकौं अन्तरिक्ष यान छाडेर यस बारे वैज्ञानिकहरू खोजी गरिरहेका थिए । नयाँ नयाँ ग्रह, तार र सौर्यमण्डलहरू पत्ता लागिरहेका थिए । इशानले सोच्यो– यस्तोमा हाम्रो पथ्ृवी ग्रह बाहेक अरु ग्रह–उपग्रहमा हामीजस्तै, अझ हामीभन्दा बढी बुद्धिमान् र विज्ञानमा हामीले भन्दा धेरै विकास गरेका जीव न होलान् त ? तिनै मध्ये केही हामीलेजस्तै नयाँ जीवको खोजी गर्दै आएको पनि त हुनसक्छ ! तर यतै कतै खस्यो भने….? उसको अनुहारमा डर प्रष्टै देखियो ।

“युएफओ होकि ? हामीलेजस्तै अर्को ग्रह र त्यसका जीवको खोजीमा आएको कुनै अर्कै ग्रहका जीव पो हुन् कि ?” डर लुकाएर इशानले बाबातिर हेर्दै भन्यो । उसले युएफओ अर्थात् अज्ञात उडन तस्तरीको बारेमा पढेको थियो । उड्ने रिकापी जस्तै देखिने र कहाँबाट कसले पठाएको भन्ने थाहा नहुँने यस्ता रुहस्यक बस्तुलाई अङ्ग्रेजीमा अनआइडेण्टिफाइड फ्लाइङ अब्जेक्ट भनिन्थ्यो । त्यसरी नै पृथ्वीबाट अरु ग्रहको अध्ययनमा गएका अन्तरिक्ष यानहरूले पठाएका तस्बिर हेरेर वैज्ञानिकहरूले मङ्गल ग्रह र बृहस्पतिको एउटा उपग्रह युरोपामा पनि जीव हुनसक्ने जानकारीले दिएका थिए । त्यसमाथि यो विश्व ब्रह्माण्डमा मानिसले थाहै नपाएका अरू कति होलान्, कति सौर्य र तारामण्डलहरू ! तीमध्ये कुनैमा पनि हामीभन्दा बुद्धिमान् मानिसजस्तै जीव हुनसक्थे ।

“हुनसक्छ, यस अघि पनि यस्ता युएफओ धेरै ठाउँमा देखिएको सुनिन्थो । आजसम्म कुनै प्रमाण भने भेटिएको छैन भन्छन् ।” बाबाको जवाफ सुनेर उसलाई आफ्नो विचार ठीकै भएजस्तो लाग्यो ।

पछिल्लो जानकारी अनुसार यो यान मङ्गल ग्रहबाट आएको र उनीहरूले पृथ्वीमा आक्रमण गर्न सक्ने संभावना रहेको बताइएको छ भन्ने सबैभन्दा पछिल्लो समाचारले सुनेर चाहिँ सबै डराए । टेलिभिजनले दिएको यो समाचार नेपालका रेडियो, एफएम सबैले प्रसारण गरेका थिए । घरमैं समाचार सुनेर सबै डराए । कोहीले यउो खबर घरैमा सुने, कोहीले बाटैमा एफएमबाट सुने, कसैले एक अर्काबाट सने । सुन्ने जति सबै आत्तिन थाले । अर्को ग्रहका मानिस पृथ्वीमा हमला गर्न अएका र यान नेपालकै आकाशमा देखिएको समाचारले सबैलाई अब के हुने हो भन्ने लाग्नु स्वभाविक थियो ।

टेलिभिजनले त्यो अनौठो यान नेपालतिरै झरिरहेको दृश्य देखाउँदैथियो । यान जति जति नजिकिँदै गयो, चर्को उज्यालोको मुस्लो पनि त्यत्ति नै पृथ्वीतिर फैलिएको देखिन्दै थियो । सामान्य विमानमा यति उज्यालो आएको कहिल्यै देखिएको थिएन । त्यसैले सबैजना एउटै कुरा सोचिरहेका थिए– लौ मा¥यो यति शक्तिसाली यान र शत्रुलाई हाम्रा वैज्ञानिक र विज्ञानले हराउन सक्लान् ? सबैको मनमा एउटै प्रश्न थियो, काँ काँ के के गर्ने हुन यी पराइ ग्रहका जीवले ? समाचार सत्य नभएर अन्तरिक्षबाट बाटो बिराएर यता आइपुगेका भए त नोक्सान नपु¥याउलान् कि ।

टेलिभिजन समाचारको दृश्यमा त्यो अनौठो यान पृथ्वीको झन झन नजिकै आइरहेको देखियो । कतिबेला कहाँ ठाउँमा खस्ने हो, सबै अताल्लिएका थिए । बाटोमा हुने पैदल यात्रीदेखि मोटर, मोटरसाइकलमा गुडिरहेका मानिसहरू त्यो खबरले सबैभन्दा बढी अताल्लिएका देखिन्थे । घरै नपुग्दै त्यसले आक्रमण ग¥यो भने….? त्यसैले जताततै दौडादौड देखिइरहेको थियो । चाँडै निस्कने हतारोमा एकले अर्कालाई उछिन्न खोज्दै थिए । त्यसले गर्दा झनै बाटो जाम भएर समस्या थपिँदै थियो । यसरी चारैतिर हाहाकार मच्चिएको दृश्यहरू पनि टेलिभिजनबाट आइरहेको थियो ।

बाबा आफैं नेपालको अन्तरिक्ष अनुसन्धान केन्द्रमा काम गर्नुहुन्थ्यो । यसअघि त्यहाा त्यस्तो हुनसक्ने कुनै सङ्केत आएको थिएन । न त विदेशी अनुसन्धान संस्थाहरूले नै त्यस्तो कुनै जानकारी पठाएका थिए । त्यसैले बाबालाई यो जानकारी कसैको गल्तीले टेलिभिजनसम्म पु¥याएको हुन सक्ने शङ्का लाग्यो । टेलिभिजनमा अहिले देखिएजस्तो आकाशबाट कुनै रहस्यमय चम्किलो बस्तु पृथ्वीतिर खसिरहेको देखाउनु गाह्रो थिएन । विज्ञानसम्बन्धी सिनेमाहरूमा यसरी अर्को ग्रहबाट अन्तरिक्ष यान आएर त्यहाँका मानिसले पृथ्वीमा हमला गरेको दुश्य जति पनि भेटिन्थे । तिनै सिनेमाका दृश्यलाई यो समाचारमा लिन कुनै समस्या थिएन । टेलिभिजनजस्ता सञ्चार माध्यमले यस अगाडि पनि कहिले काहीँ भूलले गर्दा असत्य खबर दिने गरेका थिए । यी सबै सम्झेर बाबालाई शङ्का लागेको रहेछ । त्यसैले उहाँ कम्प्युटर खोलेर यस बारेमा जानकारी खोज्न थाल्नुभयो

बाबा कम्प्युुटरमा जानकारी खोज्दै हुनुहुन्थ्यो, टेलिभिजनको उद्घोषकले भने– प्रिय दर्शक, तपाइँहरू डराउनुभयो होला, नडराउनुहोस ! हामीले भखरै दिएको पृथ्वीमा मङ्गल ग्रहबासीको हमला सम्बन्धी सामाचार सत्य होइन । बरु आउनुहोस्, हामी सबै मिलेर अप्रिलफूल मनाऔं !

“ओहो, अप्रिलफूल पो मनाएको रहेछ ! हो त, आज अप्रिल एक तारिख !” इशानले ठूलो स्वरमा भन्यो ।

“अप्रिलफूल भन्दैमा यस्तो ठट्टा गर्नु हुन्छ, त्यो पनि सबैकहाँ पुग्ने आम सञ्चारमा !” टेलिभिजनको ताल देखेर बाबा निक्कै भोक्किनु भयो । इशानलाई पनि सबै मानिसलाई यति नराम्ररी तर्साउने ठट्टा मन परेन । जे होस्, सत्य थाहा पाए पछि सबै मानिसको अनुहारबाट अब सबै डर भने हरायो ।

(स्रोत : मुना, जेठ २०६३, वर्ष १६ अङ्क ६ पूर्णाङ्क १८६ । )

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in बाल कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.