कथा : शिवसर

~इन्दिरा प्रसाईं~Indira Prasai

उर्मिलादिदी विधवा भएको कुरा सुनें । शिवभिनाजु मर्नुभएको कुराले मलाई जति दुःख लागेको थियो त्यो भन्दा बढी उर्मिलादिदीको विधवास्वरूपको कल्पनामा मेरो मन आहत भएको छ । भरखरै अधवैंश मात्रै बिदा गर्दै हुनुहुन्थ्यो उर्मिलादिदी । शिवभिनाजुको उमेर मलाई थाहा थिएन तर उर्मिलादिदीभन्दा पनि भरखरको देखिनुहुन्थ्यो उहाँ । शिवभिनाजु खसेपछि पत्रिकामा श्रद्धाञ्जलि विज्ञापनमा खुलाइएको उहाँको उमेर देखेर म छक्क परें । सत्तरी वर्ष पुग्न लागेका भिनाजु कस्ता पट्ठा ? मेरा अघिल्तिर शिवभिनाजुको जोशिलो व्यक्तित्व नाचिर¥यो । ओहो ! उमेरले मान्छे बुढो हुँदोरहेनछ । पचास पचपन्नभन्दा बढी उमेरको कसले भन्थ्यो र शिवभिनाजुलाई ।

शिवभिनाजु खसेको सुन्नासाथ मेरा स्मृतिमा ती वर्षअघिका दृश्यहरू नाच्न आए । त्यसबखत म यहीं वीरगञ्जमै ठाकुरराम बहुमुखी क्याम्पसमा पढ्थें र शिवभिनाजु त्यहीं पढाउनुहुन्थ्यो । मेरो बुबा त्यसै क्याम्पसमा पढाउने भएको कारण क्याम्पस पढ्नु अघिदेखि नै म शिवभिनाजुलाई चिन्थें । त्यसबेला शिवभिनाजुलाई म शिवसर भन्थें । मेरो शिवसरसँग कुनै खास आत्मीयता वा घनिष्ठता केही थिएन । बुबाका अन्य साथीभाइसँग भएको जस्तो सम्बन्धबाहेक उहाँसँग मेरो अरू केही थिएन । उर्मिलादिदीको र शिवसरको बिहेको धेरैपछि मात्रै उहाँसँग मेरो भिनाजु साइनो गाँसिएको हो ।

उर्मिलादिदी मेरी अभिन्न सखी सतीकी साख्खै दिदी भएकीले मैले पनि उहाँलाई आफ्नै दिदीसरह मान्थें । म जेठी छोरी भएको कारण मेरी आफ्नै दिदी नहुनुको खाँचो पनि म उर्मिलादिदीबाटै पूरा गर्थें । यो संसारमा एकोहोरो माया त कसले पो कसलाई गर्ला र ? मैले पनि उर्मिलादिदीको माया पाएपछि नै उर्मिलादिदीसँग झुम्मिन लागेकी थिएँ । त्यसबेला क्याम्पसछेउकै घरमा भाडामा बस्ने सतीको डेरा दैनिकजसो मेरो खाजा खाने घर थियो ।

त्यसबेला उर्मिलादिदी उन्नाइस बीस वर्षकी तरुनी हुनुहुन्थ्यो । आई.ए. पास गरेर उहाँ घरैमा बस्नु भएको थियो । घरको न्यूनतम आर्थिक स्थिति र उहाँभन्दा साना तीनजना भाइबैनीलाई पढाउनुपर्ने भएकाले अब उहाँको पढाइ धान्न नसक्ने उहाँका अभिभावकहरूको अवस्थाका कारण उहाँको बी.ए. पढ्ने इच्छा थन्किएको थियो । तर खास कुरोचाहिं अर्को पनि थियो । छोरीलाई धेरै पढाए उभन्दा धेरै पढेको केटो खोज्नुपर्ने र धेरै पढेको केटो नपाउँदा छोरीलाई बूढीकन्या नै राख्नु पर्ला भन्ने पीर पनि उर्मिलादिदीका बुबाआमाले बोक्नुभएको थियो ।

उर्मिलादिदी र मबीच छोटो समयमा नै ज्यादै घनिष्ठता भएको थियो । सतीकी घनिष्ठ साथी म सतीसँग टाढिएर उर्मिलादिदीसँग नजिकिएकी थिएँ । हामीबीचको यो घनिष्ठता बढाउने पुलको काम सङ्गीतले गरेको थियो । उर्मिलादिदीसँग सङ्गत गर्दागर्दै म पनि शास्त्रीय सङ्गीतसँग नजिकिंदै गएकी थिएँ । म आफू सङ्गीतका बारेमा कुवाको ब्याङ भए पनि शास्त्रीय सङ्गीत सुन्न पाए मलाई भोक–तिर्खा केही लाग्न पनि छोडेको थियो । त्यसैले उर्मिलादिदीले हारमोनियममा राग भैरवी गाउँदा म समय बितेको पत्ता नै पाउँदिनथें । म जति उर्मिलादिदीको सङ्गीत सुनेर भुतुक्क हुने गर्थें मेरी साथी सतीचाहिं उर्मिलादिदीले हारमोनियम झिकेर बजाउन थाल्दा नथाल्दै आमाबुबाको कोठामा पसेर भित्रबाट ढोका थुनेर रेडियो फुलसाउण्डमा घन्काउने गर्थी । हुन पनि त्यसबेला उर्मिलादिदीको एक मात्र श्रोता र एक्लो प्रशंसक पनि मै मात्र थिएँ । उर्मिलादिदीका गुरु उहाँका बुबा नै हुनुहुन्थ्यो । सङ्गीतको प्रारम्भिक ज्ञान र खासखास केही रागहरूको पनि बुबाले नै अभ्यास गराउनुभएको थियो । समग्रमा भन्नुपर्दा उर्मिलादिदीको सम्पूर्ण सङ्गीतज्ञान उहाँकै बुबाको देन थियो । तर यति हुँदाहुँदै पनि उहाँका बुबालाई छोरीको सङ्गीत सुनेर बस्ने फुर्सत् थिएन । बिहान सखारैदेखि बेलुकी अबेरसम्म बजारको मध्यभागमा खोलेको पसल बुबाले नहेरी परिवारको गुजारा सम्भव थिएन । उर्मिलादिदीको आमा उहाँको आफ्नो शौखभन्दा पनि परिवारका लागि समर्पित गर्नुपर्ने बाध्यता थियो । अझ हार्मोनियम समात्ने समयमा छोरीले घर गृहस्थीका काममा मन लगाए बिहे गर्ने बेला भएकी छोरीले केही काम पनि सिक्ने र आफूलाई पनि सहयोग पुग्ने मनसाय आमा राख्नुहुन्थ्यो । यसबाहेक घरका सदस्य दुई साना भाइहरूका लागि घर भनेको भात खाने, स्कुल जाने र एकैछिन बाबुआमाको आँखामा देखिने गरी उनीहरूकै लागि पढिदिने थलो मात्रै थियो । यसबाहेक अधिकांश समय चोकमा क्यारमबोर्ड खेल्ने, गुलिडण्डा खेल्ने वा अन्यत्रै खोपी वा कुनै खेलकुदमा मस्त भएर बित्ने गथ्र्यो । उर्मिलादिदीका भाइहरूलाई उनीहरूका घरमा दिदीले शास्त्रीय सङ्गीतको साधना गर्छिन् भन्ने कुराको पनि खासै सम्झना हुँदैनथ्यो । यस्तो अवस्थामा उर्मिलादिदीको एकमात्र श्रोता वा सङ्गीतभक्त म हुनु कुनै अनौठो पनि थिएन । यसैगरी मलाई उर्मिलादिदीले खुबै माया गर्नु वा मनपराउनु पनि अस्वाभाविक भने थिएन ।

सुन्दरी उर्मिलादिदीका औंलाहरू हारमोनियममा नाच्नथालेपछि उहाँको कोकिल स्वर मेरा लागि अत्यन्तै रमाइलो हुनेगथ्र्यो । सतीकी सखीका नाताले त्यसघरमा प्रवेश गरेकी म हुँदाहुँदै उर्मिलादिदीको अनन्य भक्त भएकी थिएँ । सतीलाई मन नपर्ने कुरामा मेरो रुचि बढेको कारण सतीसँगको मेरो सम्बन्ध चिसिंदै गएको थियो । त्यसपछिका दिनहरूमा अचम्मै भएको थियो । मेरी घनिष्ठ सखी सती मसँग बोल्न पनि मन गर्न छोडेकी थिई । उसको घनिष्ठता क्याम्पसका अरू नै केटीहरूसँग बढेको थियो । तर मैले भने क्याम्पसका कुनै साथीसँग पनि घनिष्ठता बढाउन सकिन । म क्याम्पसमा लिजर पिरियड हुनासाथ उर्मिलादिदीका घरमा आउँथें र अर्को घन्टी लाग्ने बेलामा क्याम्पसमा पुग्थें । उर्मिलादिदीले त्यसबेला मलाई गरेको स्नेह अत्यधिक नै थियो । कुनै बिहान भात खाँदा मीठो तरकारी पकाएको छ भने उहाँले आफ्नै भागबाट भए पनि मेरा लागि त्यो तरकारी राखिदिएको हुन्थ्यो । मलाई उर्मिलादिदीले त्यति विघ्न माया गरेपछि मैले पनि उर्मिलादिदीविनाको मेरो संसारको कल्पनै गर्न छोडेकी थिएँ ।

म उर्मिलादिदीसँग कुनै दिन टाडिन्छु भन्ने सोचाइ त्यसबेला मेरा मनमा कहिल्यै आएन । म बी.ए. प्रथम वर्षमा पढ्न लागेको बेला अचानक त्यसको आभाष मलाई भयो । उर्मिलादिदी र मेराबीच एउटा पर्खाल उभिएकोजस्तो मलाई लाग्यो । त्यसबेला मेरी उर्मिलादिदी अरू कसैसँग बाँडिएको अनुभूतिले मलाई निकै नरमाइलो लाग्यो ।

उर्मिलादिदीको बिहे भएको थिएन । हुनेजस्तो लक्षण पनि थिएन । उहाँको घरको आर्थिक अवस्था ज्यादै नराम्रो थियो । उहाँका पितासँग पैत्रिक सम्पत्ति छँदै थिएन । धेरै पढेलेखेको पनि हुनुहुन्थेन र व्यापारमा लगानी गर्ने पूँजी पनि उहाँसँग पर्याप्त थिएन । यसको सार्थ उहाँ स्वाभिमानी र इमान्दार व्यक्ति भएकाले दुईनम्बरी धन्दा गरेर सम्पत्ति आर्जन गर्न पनि उहाँ चाहनु हुन्नथ्यो । जसले गर्दा उहाँको परिवारको भरणपोषण गर्न उहाँलाई सधैंजसो हम्मेहम्मे पथ्र्यो । उर्मिलादिदीको घरको यस्तो अवस्थामा उहाँका मातापिता छोरीको बिहे गर्न चिन्तित भए पनि आफूले कतै बिहाको कुरा चलाउने आँट उहाँहरूसँग थिएन । घरमा दिनभरि बेकार भएर बस्नु परेका कारण आफूले जागिर खाएर घरको दयनीय आर्थिक अवस्थामा केही सहयोग पु¥याउने विचार एकदुई पटक उर्मिलादिदीले आफ्ना बुबा आमासँग व्यक्त गर्नु भएको थियो । एकातिर बिहे गर्ने बेला भएकी छोरीलाई जागिर ख्वाउँदा लोकलाजको कुरा थियो र अर्कातिर लोकलाज पन्साएर छोरीलाई जागिर ख्वाउने त भन्दा पनि जागिर भनेको पनि कुनै सार्वजनिक पोखरीको पानी पनि त थिएन जसलाई आफ्नो भाँडोले उबाएर आफ्ना घरमा ल्याउन सकियोस् । त्यसैले उर्मिलादिदीको जागिर खाने कुरा दिवास्वप्नजस्तो भएको थियो ।

त्यसैबेला त्यही गाउँमा भारतबाट एकजना सङ्गीतका उस्ताद मुरलीचन्द भन्ने मानिस आएका थिए । मुरलीचन्द त्यहाँका वडाध्यक्ष गोविन्द अधिकारीका मित्र भएको कारण यहाँ सङ्गीतको विद्यालय स्थापना गर्नुपर्छ भनेर अधिकारीले मुरलीचन्दलाई रोकेका थिए । जसले गर्दा वीरगञ्जमा हाम्रो क्याम्पस नजिकै अधिकारीकै सक्रियतामा सारेगम सङ्गीत विद्यालयको स्थापना पनि भएको थियो । स्थानीय जनसमुदायमा प्रचारप्रसार गर्दै जाँदा विद्यार्थीको सङ्ख्या निक्कै बढेकाले एकजना मुरलीचन्दले मात्रै सङ्गीत स्कुल सञ्चालन गर्न कठिन भइरहेको थियो । त्यसैबेला मुरलीचन्दले कसैबाट उर्मिलादिदी पनि शास्त्रीय सङ्गीतको राम्रै अभ्यास गर्नुहुन्छ भन्ने कुरा थाहा पाएछन् । गोविन्द अधिकारीले सो सम्बन्धमा आफ्नै टोलकी उर्मिलासँग भेटेर कुरा गरे । ‘तिम्रो पनि सङ्गीत साधनामा अभ्यास पुग्छ र तिमीले प्रशिक्षण दिने प्रतिविद्यार्थी प्राप्त शुल्कको पच्चीस प्रतिशत पनि तिमीले पाउँछ्यौ ।’ गोविन्द अधिकारीले उर्मिलादिदीसँग प्रस्ताव राखेका थिए । यो प्रस्ताव आफूलाई आएको कुरा उर्मिलादिदीले बुबाआमासँग भनिन् । बुबाआमालाई छोरीले जागिर खाने कुरा पटक्कै मन परेन । ‘यो जागिर होइन बुबा, मैले पनि सङ्गीतको निःशुल्क अध्ययन गर्न पाउँछु । यस्तो मौका मैले कहिल्यै पाउन्न ।’ उर्मिलादिदीले आँखाभरि आँसु पारेर बुबालाई भनिन् । उनका बुबा पनि सङ्गीतका पुराना साधक भएकाले छोरीको सङ्गीत प्रेमपीडा सजिलै महसुस गरे । त्यसैले छोरीको इच्छाका अवरोधक बन्न सकेनन् । आफ्नो आर्थिक निरिहताका कारण पनि उनले
चूप हुनु नै उपयुक्त देखे । आमाले भने यो कुरा पटक्कै रुचाइनन् तर आमाको विरोधको कुनै अर्थ भएन । उर्मिलादिदी सङ्गीत साधनाको लक्ष्य बोकेर सारेगम विद्यालयमा जान लागिन् ।उर्मिलादिदी अत्यन्तै उत्साहकासाथ सारेगम विद्यालय जाँदै थिइन् । अपरान्ह चारबजेदेखि साँझ छ बजेसम्म दैनिक सङ्गीत विद्यालयमा उर्मिलादिदीको समय बित्न लाग्यो । उर्मिलादिदीकै सल्लाहमा म पनि सारेगम विद्यालयको विद्यार्थीका रूपमा भर्ना भएँ ।

त्यस विद्यालयमा हामी जान लागेको झन्नै एक महिनापछि त्यहाँ शिवसर पनि आउन लाग्नुभएको थियो । गोविन्द अधिकारी र शिवसर घनिष्ठ मित्र हुनुहुँदो रहेछ । अर्कातिर हामी अर्थात् उर्मिलादिदी र म पनि शिवसरका विद्यार्थी थियौं । गोविन्द अधिकारीका कारण उर्मिलादिदी र शिवसरको सम्बन्ध यस अवधिमा अलि बढी नै घनिष्ठ भएको झैं मलाई लागेको थियो । किनभने सुरुसुरुमा हप्ता पन्ध्रदिनमा मात्रै सारेगममा आउने शिवसरको आगमनको घनत्व बढ्न लागेको मैले देखिरहेकी थिएँ । यसैबीच सारेगम विद्यालयमा विद्यार्थीहरूको सङ्ख्या बढेको कारण बिहान सातबजेदेखि नौ बजेसम्म पनि विद्यालय सञ्चालन गर्ने निर्णय गरियो । अब उर्मिलादिदी बिहान र बेलुकी दुवै समयमा सारेगममा आउन लाग्नुभएको थियो । बेलुकीको समयमा म दिदीसँग आउँथे तर बिहान भने दिदी एक्लै सारेगममा आउनुहुन्थ्यो ।

यस अन्तरालमा उर्मिलादिदीमा अलि परिवर्तन पनि आएजस्तो मलाई लाग्यो । उर्मिलादिदीले मलाई पहिलेजस्तो माया पनि नगरेजस्तो लाग्न थाल्यो । उर्मिलादिदीको मप्रतिको परिवर्तित व्यवहारले मलाई भित्र कतै दुख्ने गथ्र्यो ।

‘उर्मिला मलाई तिमीले अपनाइनौ भने म आत्महत्या गरेर मरिदिन्छु ।’ एकदिन सारेगम कार्यालयको ढोकामा पुगेकी मेरा कानमा शिवसरको आवाज परेको थियो । मैले कोठाभित्र नपसी ढप्क्याएको ढोकाको चिराबाट हेरें । कोठाभित्र शिवसर र उर्मिलादिदीमात्रै एकदमै नजिक झन्नै टाँसिएरैजस्तो बसेका थिए । उनीहरू त्यसरी बसेको देख्दा त्यसबेलाको मेरो कुखुरे बैंसलाई पनि केले केले छोपेजस्तो भएको थियो । शिवसरका हातमा उर्मिलादिदीका हात थिए । बाहिर कसैको पदचापको आभास भएर होला दुवैका हात हत्तपत्त छुट्टिएका थिए । उर्मिलादिदी उठेर
ढोकातिर आउन लाग्दानलाग्दै ढोका खोलेर म कोठाभित्र पसेकी थिएँ । ‘जौ’ उर्मिलादिदीले अलि हतारिएर भन्नु भएपछि चूपचाप बसेका शिवसरलाई नदेखेजस्तै गरी म पनि उर्मिलादिदीसँगै त्यहाँबाट बाहिरिएकी थिएँ । त्यसदिन बाटाभरि हामीबीच कुनै वार्ता भएन ।

‘कुन्ती आजको कुरा कसैलाई नभन्नु है ‘हामी छुट्टिने बेलामा उर्मिलादिदीले भन्दा म झसङ्ग भएकी थिएँ । टाढा कतैबाट आएको उर्मिलादिदीको आवाजले मेरो चोर पक्रेको अनुभूतिले मलाई एकैछिन ढक्क पनि पारेको थियो । मैलेमात्रै उर्मिलादिदीलाई देखें भनेको त उहाँले पनि मैले उहाँहरूलाई चिहाएर हेरेको देख्नुभएको कुराले मलाई लाज पनि लागेको थियो । उर्मिलादिदीले भन्नु भएजस्तै भन्न त मैले त्यो कुरा कतै कसैसँग भनेकी थिइन । बरु अरू कसैलाई भन्न पाएको भए मलाई हलुका हुन्थ्यो होला । किनभने त्यसको धेरै दिनसम्म मेरा आँखाभित्रको
मनमा त्यस दिन मैले सारेगम कार्यालयमा देखेको दृश्य र कानमा भने शिवसरको आवाज मात्रै गुन्जिर¥यो । उर्मिलादिदी मसँग टाढिएको कुरा पनि मैले त्यसैदिन मात्र बुझें‘ । शिवसरप्रति नजानिंदो ईश्र्याभाव पनि आए मेरा मनमा । तर उर्मिलादिदीप्रतिको मेरो मायाको मात्रा भने घटेको थिएन । उर्मिलादिदी मबाट अब टाढिनु हुन्छ भन्ने पीडाले म रन्थनिएँ । तर त्यो पीडा निवारणको कुनै उपाय पनि मसँग थिएन ।

“तेरी उर्मिलादिदी त शिवसरसँग लागिछन् नि । छि‘ कस्ती बुद्धि नभएकी केटी । त्यो दुईजना छोराछोरीको बाउ अजङ्गकी स्वास्नी छ पहाडमा । मोरो साईंदुवा शिवेले त्यो सोझी केटीलाई फँसाएछ ।” एकदिन आमाले मेरो जुम्रा हेरिरहेको बेला भन्नु भएको थियो । ‘आमा तपाईंलाई कसरी थाहा भो शिवसरको बिहाभएको कुरा’ आमाका कुराले अत्तालिंदै आमाका काखबाट टाउको उठाएर मुखमा हेर्दै मैले सोधेकी थिएँ ।’ म घरमा बस्ने थाँग्ने आइमाई भनेर मलाई तेरी उर्मिलादिदीका कुरा केही थाहा हुँदैन भन्ठानेकी होइनस् तैंले । तैंले नभनेर के भो त । मलाई मेरा बूढाले सबैकुरा भनी हाल्नु भयो नि । त्यो शिवे बजियाको सालो पर्ने पनि यही क्याम्पसमा पढाउँदो रै छ । तेरा बुबालाई त्यसैले भनेको रे । त्यो शिवे बजियाले पहाडकी स्वास्नीलाई अर्कैसँग बात लगाएर छोडेको रे ।’ मेरी आमा आफ्नो लोग्नेबाट प्राप्त भएको जानकारीबाट निकै गर्वित अनुभूतिमा बोलिरहनुभएको थियो । ‘आमा बात भनेको के’ मैले नबुझेको शब्दको अर्थ आमासँग सोधेकी थिएँ । ‘अर्कैसँग लागेको भनेर दोष लगाएको के । छोरी पेट बोकेका बेला यो मैले बोकाएको भुँडी नै होइन भनेर झगडा ग¥यो रे । आइमाईलाई कुटपिट गरेर घरबाट पनि लघा¥यो रे । अहिले छोरी टुकटुक हिंड्ने भएकी छ रे । अनुहार ठ्याम्मै बाबुचाहिं कै छ रे । जान्ने सुन्नेसबैले यही शिवेलाई फटाहा भन्छन् रे, ऊ आइमाई माइतीकै शरणमा बसेकी छ रे । त्यस्तो केही भा भे त लोग्नेले छोडेपछि अर्कोसँग गइहाल्थी नि ।’ आमाले बेलिबिस्तार लगाएर भन्नुभएको थियो । आमाको कुरा सुनेपछि केही दिनअघिमात्र आफ्नै आँखाले देखेका सारेगम स्कुलका दृश्यहरू मात्र मेरा आँखामा आइरहे । मलाई चाँडोभन्दा चाँडो पुगेर उर्मिलादिदीलाई आफूले थाहा पाएका शिवसरसम्बन्धी कुरा सुनाउने हतार भयो । त्यसदिन उर्मिलादिदी मलाई परेवाजस्तो र शिवसर बाझजस्तो लाग्यो । झको पन्जामा परेको परेवालाई मैले बचाउन सकुँला र ?

त्यसैदिन साँझ नियमित समयमा उर्मिलादिदी र म सारेगमबाट सँगै फर्किएका थियौं । मेरा मनमा उकुसमुकुस भएका भावनाका कारण आज गरेका कुनै काममा पनि मेरो पटक्कै रुचि थिएन । सधैं मन लगाएर मैले गर्ने सङ्गीतको अभ्यासमा पनि मेरो मन लागेन । ‘कुन्ती ! आज मन कहीं और है । कुछ खास वात है क्या !’ मुरलीगुरुले पनि मेरो अनुहारमा गहिरिएर केही खोज्दै मलाई सोधेका थिए । ‘खास कुछ वात नहीं गुरुजी, वैसे ही तवियत कुछ ठीक नहीं आज ।’ मैले जवर्जस्ती हाँस्न खोज्दै जवाफ दिएकी थिएँ । तर खप्पिस गुरुले मेरा कुरा पत्याएनन् र टाउको हल्लाएर असहमति मात्रै जनाएका थिए । त्यसबेला कसैको कुनै कुराप्रति पनि मलाई केही वास्ता थिएन । मलाई त जतिसक्तो छिटो समय बितोस् र उर्मिलादिदीसँग आफूले थाहा पाएका सबैकुरा भनेर खाडलमा पर्न लागेकी उर्मिलादिदीलाई बचाउनुसँग मात्र त्यसबेला सरोकार थियो ।

‘ल है कुन्ती जाउ ल !’ उर्मिलादिदीको घर आएपछि दिदीले मलाई सधैंझैं बिदा गर्नुभएको थियो । दिदी म आज एकैछिन तपाईंसँग बस्छु नि है !’ मैले उर्मिलादिदीसँग उहाँका घरमा पस्तै भनेकी थिएँ । साँझ झमक्क परिसक्यो र पो भनेकी । तिमी बस्दा त मलाई रमाइलो लाग्छ । घर जान रात पर्ला, आमाले पीर गर्नु होला भनेर’ उर्मिलादिदीले भन्नुभएको थियो । ‘म ठूलो भाइलाई साथी लिएर जान्छु नि दिदी । मैले आमालाई पनि आज एकैछिन दिदीका घरमा पसेर भाइलाई साथी लिएर आउँछु भनेर आएकी छु ।’ मैले उर्मिलादिदीलाई मेराबारे आश्वस्त पार्दै भनेकी थिएँ । कसैगरी पनि म आफूभित्र भएका कुराहरू उर्मिलादिदीसँग पोखेर मात्र आज घर जाने अठोटमा थिएँ ।

हामी दुवै उर्मिलादिदीका कोठामा पुग्यौं । भान्साघरबाट आमाले तरकारी ओइरिएको झ्वाईंयँको आवाज त्यसैबेला आएको थियो । उर्मिलादिदीका दुवै भाइहरू बुबाआमाका कोठामा पढ्ने तरखर गर्दै थिए । सतीचाहिं घर आएजस्तो लागेन । हिजोआज सतीका साथीभाइको सङ्ख्या निक्कै बढेको कुरा मैले थाहा पाएकी थिएँ । त्यसैले उसको धेरैजसो समय सिनेमा हेर्दा, रेष्टुराँ जाँदा वा साथीहरूका घरतिर नै बित्ने गरेको पनि मलाई थाहा थियो । यौवनावस्था भरखरै सुरु भएका हामीजस्ता किशोरीहरूले समयलाई यस रूपमा बिताउनु राम्रो होइन । यसबेला यसरी बिताएको समयको मूल्य भविष्यले रोएर पनि तिर्न सक्तैन भन्ने कुरा मलाई मेरा अभिभावकबाट जानकारी भएको थियो । यी कुराहरू म सतीलाई भन्न चाहेर पनि भन्न सक्ने सम्बन्धमा अब थिइनँ । कुनैबेला सतीकै कारण यस घरमा भित्रिएकी म यसबेला सतीका मनबाट धेरै टाढा पुगिसकेकी थिएँ । हिजोआज सतीले मसँग एकसरो कुराकानी गर्न पनि मन नपराएको मैले महसुस गरेकी थिएँ । त्यसैले सती नहिंड्नुपर्ने बाटो हिंडेको चाल पाउँदापाउँदै पनि टुलुटुलु हेर्नु नै मलाई त्यसबेला उपयुक्त लागेको थियो ।

उर्मिलादिदीको कोठामा पुगेर मैले कोठाको ढोका लगाएँ । उर्मिलादिदी आफ्नो खाटमा ढल्कनु भएको थियो । ‘दिदी एउटा कुरा भन्छु नरिसाउनुस् है !’ मैले दिदीकै खाटको बीच भागमा बस्तै भनें । ‘भनन के कुरा हो ! लाटी तिमीसँग पनि म रिसाउँछु होला त ।’ उर्मिलादिदीले म भएतिर कोल्टे फर्कंदै मेरो हात समातेर भन्नु भएको थियो । दिनभरिजसो उर्मिलादिदीसँग कुरागर्ने उखरमाउलोले सताएकी मलाई अहिले उर्मिलादिदीको मायालु अनुमति पाइसक्ता पनि भन्न खोजेका कुरा जति सबै घाँटीमा अड्केजस्तो भएको थियो । पुस महिनाको चिसोमा पनि ओठ मास्तिर र नाक मुन्तिरको भागमा मलाई पसिनाको आभास हुनलागेको थियो । ‘कुन्ती तिमी आज धेरै गम्भीर पनि छौ, भनन बहिनी के कुरा हो ।’ उर्मिलादिदीले मेरो हातलाई सुम्सुम्याएर थप्थपाउँदै बढो सुमधुर स्वरमा भन्नुभएको थियो । ‘दिदी, तपाईं शिवसरसँग बिहे नगर्नुस् । त्यो मान्छे बिहा भएर दुईजना छोराछोरीको बाउ पनि रहेछ । दिदी ल दिदी ।’ मैले एकैसासमा अत्तालिएर आफूले भन्नुपर्ने जति सबैकुरा भनेकी थिएँ । आमाले सुनाएपछि नै उर्मिलादिदीलाई सुनाउन नपाएर कैयौं मनको भारी बोकेजस्तो भएको मेरो छाती झट्टै हलुङ्गो भएको थियो । त्यसपछि मेरा आँखा उर्मिलादिदीको प्रतिक्रिया खोज्न उहाँका अनुहारमा पुगेको थियो । त्यस क्षणको समग्र मभने उर्मिलादिदीको मेरा विचारप्रतिको सहमतिको तीव्र प्रतीक्षामा थिएँ । उर्मिलादिदीका अनुहारमा बिस्तारै उदासीका रङ्ग भरिएको मैले देखें । धेरैबेरसम्म उर्मिलादिदी केही पनि बोल्नु भएन । ‘कुन्ती, मैले शिवलाई वचन दिइसकें । अब हामी चाँडै बिहे गर्दैछौं । शिवले आफ्नो सबै कुरा मलाई भनिसकेका छन् । उनको ती आइमाईसँग अब कुनै सम्बन्ध छैन । उनको जीवनको दुर्घटना मान्छन् उनी ती विगतका सम्बन्धलाई ।’ उर्मिलादिदीले मलाई गम्भीर भएर जवाफ दिनु भएको थियो । उर्मिलादिदी सबै कुरा थाहा पाएर पनि शिवसरसँग बाँधिन लागेको थाहा पाउँदा म छक्क परेकी थिएँ । एउटा विवाहित पुरुषसँग एउटी अविवाहित केटीले प्रेम गर्नु भनेको त्यसबेला मेरो ज्ञानकोशमा नभएको कुरा थियो । अझ प्रेम मात्र नभएर बिहे नै गर्नु भनेको त्यसबखत मेरा लागि ज्यादै ठूलो आश्चर्य थियो । वास्तवमा त्यसबेलाको मेरो मानसपटमा यो घटनाले एउटा अनौठो आघात नै पारेको थियो । सम्पूर्ण सत्य मेराअघि नै उद्घाटित हुँदा पनि उमेर र अनुभवको काँचो मेरो मानसले यसलाई सहजरूपले लिन सकेको थिएन । त्यस घडी कुनै दिन म पनि विवाहित जीवनमा प्रवेश गरेपछि अर्को विवाहितै परपुरुषसँग प्रेम गर्न पुगेर दोस्रो पटक बिहे गरुँला भन्ने कल्पनाको सूक्ष्म अंश पनि त्यसबेला मसँग थिएन । हिजोआज उमेर र अनुभवसँग कुस्ती खेल्दाखेल्दा थाकेको मेरो मानस हिजोका आफ्ना निष्कर्ष र विचार सम्झँदा आफै आफूप्रति हाँस्ने गर्छ ।

त्यसबेला उर्मिलादिदीको र शिवसरको सम्बन्ध मलाई पटक्कै रुचिकर लागेन । मलाई त्यसबेला उर्मिलादिदी मूर्ख र शिवसर फटाहा लागेको थियो । मलाई जेसुकै लाग्नु नलाग्नुको केही अर्थ थिएन । अर्थात् त्यसैबेला एकदिन सारेगम विद्यालय र क्याम्पसभरि हल्ला फैलिएको थियो ‘उर्मिलालाई शिवले भगाए ।’ मैले सोचिसकेको घटना र थाहा पाइसकेको कुरा भएकाले यो हल्लाले मलाई खास असर पारेन । तर यो हल्लाको समूहको दृष्टि ममा पनि प्रश्नात्मक भएर गाडिंदा भने मलाई निकै असहज भएको थियो । ती दृष्टिहरूको सामना गर्न नसकेर म केही दिन क्याम्पस पनि गइन र सारेगम विद्यालय जान मैले चटक्कै छोडिदिएँ । मेरो सारेगमको आदर्श र प्रेरणा नै धरासयी भएको थियो । त्यसपछि मैले शास्त्रीय सङ्गीतसँग नै कहिल्यै सरोकार राखिनँ । कतिदिनसम्म त रेडियोबाट शास्त्रीय सङ्गीत बज्नासाथ म रेडियो बन्द गर्ने र स्टेशन नै फेर्ने समेत गर्थे । शास्त्रीय सङ्गीत र उर्मिलादिदी मेरा लागि पर्यायवाचीजस्तै भएका रहेछन् । उर्मिलादिदी भन्नु नै मेरो शास्त्रीय सङ्गीत रहेछ । हिजोआज लाग्छ मेरो शास्त्रीय सङ्गीत प्रेम भन्नु उर्मिलादिदीसँगको आकर्षण मात्रै रहेछ किनभने त्यसपछिका दिनहरूमा शास्त्रीय सङ्गीत र उर्मिलादिदी दुवैलाई सम्झनुभन्दा बिर्सनुमै म रमाउन लागेकी थिएँ । मेरो बिहे भएपछि म पनि वीरगञ्जका लागि पाहुना मात्रै भएकी थिएँ । कहिलेकाहीं पुराना साथीभाइ भेटिंदा कसैकसैले उर्मिलादिदीका छोराछोरी जन्मेका कुरा सुनाउँथे । म यस्ता उर्मिलादिदी सम्बन्धी समाचारहरू सुन्थेंमात्रै मलाई ती जानकारीप्रति खासै उत्सुकता भने लाग्दैनथ्यो । अचम्मको कुरो त्यसपछि मेरो र्उिर्मलादिदीसँग दोहोरो कुराकानी भएको थिएन । म वीरगञ्ज पुगेको बेला बजारमा कहिलेकाहीं आक्कलझुक्कल उर्मिलादिदीसँग देखादेख हुनेगथ्र्यो । त्यस्ता बेला म दुई हात जोडी दिन्थें । उर्मिलादिदीसँग बिहे भएपछि शिवसरलाई पनि मैले उर्मिलादिदी कै साइनोमा ल्याउनु परेको थियो । त्यसो त त्यसरी सजिलै मैले शिवसरलाई भिनाजु भनेकी पनि थिइनँ । एकदुई पटकको जम्काभेटमा शिवरले ‘सालीनानी के छ हालचाल’ भनेर बोल्ने भएका भए पनि मेरो मानस र जिब्रोले भने उनलाई भिनाजु भन्न सकेको थिएन । त्यसैबीच एकपटक वीरगञ्ज गएको बेला म एउटी नन्द पर्नेका घरमा पुगेकी थिएँ । ती सहृदयीका अनुरोधमा त्यस दिन मैले झन्नै परैजसो दिन त्यहाँ बिताएकी थिएँ । त्यसैक्रममा कसोकसो गर्दा त्यसै घरको साँधमा भएको पल्लो घरकी आइमाईसँग मेरा आँखा जुध्न पुगेका थिए । ‘एई कुन्ती !‘’ उर्मिलादिदी कराउनु भएपछि मैले ठम्याएकी थिएँ । त्यो घर उर्मिलादिदीकै रहेछ । त्यसैको लगत्तै उर्मिलादिदी आएर मलाई आफ्ना घरमा लिएर जानुभयो । भरखरै तयार भएको तीनकोठाको पक्की घर रहेछ । त्यसैबेला उर्मिलादिदीका छोराछोरी स्कुल गएकाले मैले उनीहरूको तस्वीर मात्र त्यहाँ देखें । त्यस दिन शिवसर भने त्यहीं हुनुहुन्थ्यो । ‘सर नमस्कार’ मैले आफ्नो पुरानो शिष्टाचार कायम राख्न खोजें । ‘ केको सर काँको सर हँ कुन्ती ! मेरी बहिनी भएर शिवलाई सर भन्ने हो ! भिनाजु भन भिनाजु !’ उर्मिलादिदीले आत्मीयताका साथ उमङ्गित र उल्लासित हुँदै शिवसर र मबीच साइनु गाँस्नु भएको थियो । मलाई साली र शिवसरलाई भिनाजुको साइनोमा गाँसेपछिको उर्मिलादिदीको अनुहारको रौनकले म पनि त्यसबेला धेरै दिनपछि उर्मिलादिदीसँग नजिक भएको अनुभूतिमा पुगेकी थिएँ । त्यसपछिका दिनहरूमा शिवसरसँगका भेटघाट का बेला मैले चाहँदा नचाहँदै पनि शिवसरलाई भिनाजु सम्बोधन गर्न लागेकी थिएँ ।त्यस दिन शिवभिनाजु र उर्मिलादिदीको घरबार हेरेर आएपछि वर्षौअघिदेखि मेरो छातीमा उर्मिलादिदीका सम्बन्धमा बसेको गह्रौंपन केही घटेर गएको थियो । मेरो कच्चा मनस्थितिले उर्मिलादिदीबारे उब्जाएका धेरैजसो धारणाहरू पनि समयरूपी नदीमा प्रवाहित हुँदै गएका थिए । म उर्मिलादिदीलाई माया गर्छु भने मैले उर्मिलादिदीको खुशीमा सहभागी हुनैपर्छ भन्ने निर्णय पनि मैले गरें । त्यस भेटघाटपछि मेरा स्मृतिमा उर्मिलादिदीको त्यस दिनकै उज्यालो हँसिलो अनुहार मात्र सङ्ग्रहीत र¥यो । यसबीच म विदेश पलायन भएका कारण मैले नेपाल नटेकेकै कैयौं वर्ष बितिसकेको थियो ।

यसबेला अचानक मेरा बुबाको बरखीमा सामेल हुन म कार्यालयकै काज मिलाएर वीरगञ्ज आएकी छु । बुबाको स्वर्गारोहणपछिको वीरगञ्जको शून्यताले सताइएकी मैले भरखरै मात्र शिव भिनाजु देहान्त भएको विज्ञापन अखबारमा पढें ।

‘विचरी उर्मिलादिदी’ मैले अखबार पन्छाएर आँखामा पानी भर्न खोज्दै भनेकी थिएँ । ‘आ‘ दि‘ पनि केको पीर प¥या हो हजुरलाई‘ उहाँ उर्मिलादिदी रमाएर छुट्टी छ । उर्मिलादिदीलाई पर्ने पीर हजुरले बोकेर हुन्छ र ?’ मेरी बहिनी पृथाले अलि चर्को स्वर गरेर भनी । मलाई यस्तो बेला त्यस्तो कुरा नमीठो लाग्यो । ‘किन त्यसरी बोलेकी पृथु ! मान्छेलाई दुःख परेको बेला त्यस्तो भन्नु हुन्न । बिचरा उर्मिलादिदीलाई कति पीर परेको छ । उहाँले त्यस्तो अपहत्ते गरेर बिहे गरेको ‘’ मैले भावुक भएर बहिनीलाई सम्झाउन खोजें । दिदी हजुरले सोचेजस्तो छैन । उर्मिलादिदीले हजुरले जति पनि पीर मानेको भए हजुरमारिहत्ते । हजुरजस्तै मैले पनि तीन दिनअघिसम्म उर्मिलादिदीका बारे हजुरकै जस्तो धारणा बनाएकी थिएँ । सबैले उर्मिलादिदीका बारे कुरा काटेको सुनेपछि म पनि कुदेर भेट्न गएकी थिएँ । बुझ्नुभो दि’ , उर्मिलादिदी त मज्जाले हाँसेर गफ गर्दै हुनुहुन्थ्यो । उहाँका नातागोता सबै उर्मिलादिदीलाई बौलाही भन्दैथे । मसँग पनि मज्जाले सधैंझैं गफ गर्नुभयो । हजुरको बारे पनि कुरा गर्नुभो । एकदमै सामान्य । शिव भिनाजु मरेर खुशी भएजस्तो । म मात्रै होइन भेट्ने जति सबै नै उर्मिलादिदी रमाएको देखेर छक्क परेका छन् ।’ पृथाले विस्तृत विवरण पेश गरेकी थिई । पृथाका कुराले मलाई पनि कौतूहलको स्थितिमा पु¥याएको थियो ।

पृथाका कुरा सुनेर शिव भिनाजु मर्नुभएको समाचारले दिएको दुःख अब उर्मिलादिदीले खुशी मानेको समाचारसँग साटिएको थियो । आफ्नो लोग्ने आफूले जन्माएका छोराछोरीका बाबु, आफूले प्रेम गरेर बिहे गरेको मानिस मर्दा कसरी खुशी हुनुभएको होला उर्मिलादिदी ? मभित्र प्रश्नहरू जेलिएर भित्रभित्रै कुरा माथि कुरा उम्लिरहेका थिए । बुबाको काम सकिएको भोलिपल्टै मैले आफूलाई उर्मिलादिदीका घरमा पुग्नबाट रोक्नै सकिन । सामान्यगतिमा उर्मिलादिदीको मुलदैलोमा पुगेकी मेरो मुटुको ढुकढुकी भने दौडेर आएजस्तो हुनपुगेको थियो । मेरा निधारमा र ओठको मास्तिर पसिना आएजस्तो मलाई लाग्यो । मैले आफ्नो दाहिने हातले सारीको सप्को समातेर सम्भावित पसिना पुछें । “उर्मिलादिदी ‘” ढोकामा आएकी एउटी नवयौवनालाई मैले सोधेकी थिए । “नमस्ते ! तपाईं कुन्ती आन्टी होइन ।’ त्यो केटी फटाफट बोलेकी थिई । म अझै निश्चिन्त भएकी थिइन । मलाई दिसापिसाब लागेजस्तो भएको थियो । म नजानिंदो गरी कामी पनि रहेकी थिएँ । खासमा मलाई डर लागेको बेला यस्तै हुनेगथ्र्यो । त्यस्तो बेलामा मैले ती नवयौवनाको अनुहारमा ट्वाल्ल परेर हेरिरहें । उर्मिलादिदीको यौवनावस्थाको मैले देखेको रूप र शिवसरको रातो वर्ण टाँसिएको स्वरूपमा ती नवयौवनालाई देख्दा म अचम्मित भएकी थिएँ र अझ मैले चिन्दै नचिनेकी केटीले मलाई परिचितझैं व्यवहार गर्दा म हतप्रभसमेत हुनु स्वभाविकै थियो । “म सूर्या तपाईंकी उर्मिलादिदीकी छोरी, मामुले तपाईंको कुरा धेरै नै गर्नु हुन्छ र फोटो हेरेकाले मैले त तपाईंलाई चिनिहालें आन्टी । मलाई चिन्नु भएन नि !” सूर्या पुरानो परिचितजस्तो अत्यन्तै सहज भएर मसँग बोल्दै गई र मलाई लिएर भित्र कोठामा पु¥याई । सामान्य बैठक कोठा थियो त्यो । यो त्यही बैठक कोठा थियो जहाँ म पहिले पनि एकपटक आइसकेकी थिएँ । यसबेलाको यो कोठा र त्यसबेलाको यो कोठामा भएका अन्य परिवर्तनसँग मलाई वास्ता थिएन तर एउटा परिवर्तनले भने मेरो मुटुनेरी चिसो हावा बगाएको थियो । त्यसबेला यही कोठामा बसेर कुनै किताव पढिरहेका शिव भिनाजु यसबेला तसबिर मा कैद हुनुहुन्थ्यो र तसबिरमा लगाइएको तजा बेली फूलको माला अनि एउटा तामाको थालीमा भएको धूपदानीमा बलिरहेका धूपहरूले उहाँको मृत्युको उद्घोष गरिरहेको थियो ।‘कुन्ती ! कहिले आएकी ! ओहो कस्तरी मोटाइछन् यिनी त । गोरी पनि भइछौ । पक्कै पनि तिमीलाई सुख छ । तिमी त पहिलेभन्दा पनि राम्री भइछौ ।’ अचानक ढोकाबाट भित्र पस्तै गरेकी उर्मिलादिदीको उत्साहित स्वरले मेरो तन्द्रा भङ्ग भएको थियो । उर्मिलादिदी आफ्ना चिसा हातलाई आफूले लगाइराखेको सुती सारीको सप्कोले पुछ्दै हुनुहुन्थ्यो । मैले उहाँलाई हेरिरहें मात्र केही बोलिनँ । सेतो सारी, शृङ्गारविहीन अनुहार, कालो मेहदीले रङ्गाइएको टलक्क अस्वाभाविक कालो कपाल, हाँसिरहेका ओठ । उर्मिलादिदी मसँगै टाँसिएर सोफामा बस्नुभयो । पहिले पहिलेजस्तै मेरो हात समात्नुभयो । हामी दुई एकदमै नजिक थियौं । मैले आँट गरेर पुनः उर्मिलादिदीका अनुहारमा हेरें । हेरिरहें । शायद केही खोजिरहें पनि । यसबेला उर्मिलादिदी पनि केही बोलिरहनु भएको थिएन । मैले खोजेको कुरा उर्मिलादिदीका आँखाका गहिराइमा मैले भेट्नभेट्नै लागेको थिएँ । ‘मामु हजुरहरू गफ गर्नुस् ल म आन्टीलाई चिया बनाएर ल्याउँछु ।’ सूर्याले हामी दुईजनालाई मात्रै कोठामा छोडेर बाहिरिएकी थिई । म चियाको शौकिन नहुँदा नहुँदै पनि यसबेला सूर्याले हामी दुईजनालाई मात्रै कोठामा छोडेको कुराले चियाशब्द पनि मेरा लागि प्रिय भएको थियो । अरूबेलाजस्तो भएको भए म सूर्यालाई कदापि चिया बनाउन लगाउने थिइन ।

सूर्या कोठाबाट बाहिरिएको केहीबेर अर्थात् उसको चप्पलको आवाज टाडिंदै गएपछि मैले आफूलाई उर्मिलादिदी समक्ष उदाङ्गो पार्न खोजेकी थिएँ । ‘दिदी, तपाईंलाई भिनाजु स्वर्गे हुँदा दुःख लागेको छैन ?’ मैले अनायास यस्तो प्रश्न गरें । त्यसो त उर्मिलादिदीका बारेमा यस्तै किसिमका कुराहरू सुन्दै आएकाले मेरा मनमा उथलपुथल मच्चाइरहेका भावनाहरू एकान्त पाउनासाथ उर्मिलादिदीका सामु पोखिनु त्यति अनौठो पनि थिएन । तर उर्मिलादिदीलाई यस्तो प्रश्न नै सोध्नेछु भन्ने लक्ष्य लिएर पनि म यहाँ आएकी थिइनँ । प्रश्न मेरा मुखबाट फुत्त फुत्किएको थियो र त्यसपछि भने मैले दिदीसँग कसरी यस्तो प्रश्न गरें भन्ने कुराले म आफैं भित्रभित्र पिरोलिन पनि लागेकी थिएँ । डराउँदा डराउँदै पनि मैले उर्मिलादिदीका आँखामा आफ्ना प्रश्नको उत्तर खोज्न लागे । त्यतिबेला उर्मिलादिदीको मैले हेर्नचाहेको रूप पनि त्यहाँ सर्वाङ्गै थियो । ओहो ! कतिविधि वेदना थियो त्यहाँ, त्यही कारण मेरा आँखा पनि भरिएर आए । अचानक म उर्मिलादिदीका काखमा मुन्टो राखेर रुन लागें । ‘नानी तिम्रो भिनाजु र मबीच विगत पन्ध्र वर्षदेखि लोग्नेस्वास्नी सम्बन्ध नै थिएन । परिवारको मर्यादा जोगाउन मात्रै म उहाँकी स्वास्नी भएर बसेकी थिएँ ।’ उर्मिलादिदीले भक्कानिएको स्वरमा मलाई भन्नुभएको थियो । मुसलधारे पानी पर्दापर्दै चर्को घामलागेको मौसमजस्तो मेरो मानसिकता भएको थियो । यस्तो अप्रत्यासित रूपमा मेरो कल्पनाले पनि थाहा नपाएको सत्य उर्मिलादिदीबाट उद्घाटित हुँदा मेरो चेतना नै लोलाउलाजस्तो भएको थियो । हत्तपत्त आफ्ना आँसु पुछेर मैले उर्मिलादिदीसँग आँखा जुधाएकी थिएँ ।

‘घरमा छोराछोरीलाई पनि थाहा छ, त्यसै क्याम्पसमा बाइलोजी पढाउने उमा म्याडमसँग शिवको प्रेमसम्बन्ध थियो । यसपालिको उनको निधनको कारकतत्व पनि तिनै म्याडम हुन् । तर मैले सबै कुरा थाहा पाएर पनि कसैसँग केही भेनकी छैन । शिवको मन उसले जितेकी थिई । उनी जुनसुकै बेला पनि त्यही आइमाईसँग बस्न मन पराउँथे । मलाई ढाँटेर छलेर बाहिरफेर पनि त्यही आइमाईलाई लिएर रात बिताउन जान्थे । सानो ठाउँको यस्तो कुरा मलाई उनले नभने पनि, मैले जान्न नखोज्दा नखोज्दै पनि सबै कुरा मैले नै सुन्नु पनि पथ्र्यो । तर जेसुकै भए पनि म गर्न नै पो के सक्थें र ? मैले शिवसँग एकोहोरो प्रेम गरेर शिव मेरा भएनन् । तर नानी अहिले उनीलाई सबैले म¥यो भन्छन् । तिमीलाई थाहा छ यो सत्रवर्ष उनी मेरा लागि मरेका थिए । बल्ल अब भने उनी मेरा लागि बाँचेका छन् । अब उनी मेरा मात्रै भएका छन् । अरूलाई यस्तो कुरा भन्यो भने ‘लौ उर्मिला बौलाइछ’
भन्छन् तर कुन्ती तिमीले त मलाई बुझ्छेउ नि ?‘ उर्मिलादिदी एकोहोरो बोलिरहिन्, मैले सुनिरहें । मसँग उनका लागि कुनै शब्द नभएको अवस्थामा म थिएँ । ‘तिमी नै भनन कुन्ती, मेरो प्रेमी मेरो पति बल्ल एकलौटी मेरो मात्रै भएको छ, अब म कसरी दुःखी बनुँ ? हिजोआज उनी हरपल मेरैसाथ छन्, मैसँग हाँस्छन्, मैसँग रुन्छन् । कुन्ती अर्को कुरा भनौ हिजो आज म शिवसँग बिहा गरेको बेलाको रमाइलो बिताउँदैछु, तिमी पत्याउँछ्यौ ? मलाई शिव मरे भन्ने कुरामा रत्तिभर विश्वास छैन, उनी उमाका लागि, संसारका लागि मरेर मेरा लागि भने बाँचेका छन् बुझ्यौं,’ यति भनिसक्ता नसक्तै उर्मिलादिदीले मलाई ग्र्वाल्लाम्म अँगालो हाल्नुभयो र रुन लाग्नुभयो । उर्मिलादिदीले मलाई सम्बोधन गरेर भन्नु भएका सम्पूर्ण शब्दहरूका अर्थ ज्ञाता हुँदैमा ती शब्दले बोकेका भावको मर्मज्ञ हुन सकिंदैन भन्ने कुराको सप्रमाण अनुभूति त्यसबेला मात्र मलाई भएको थियो । त्यसैले त्यसबेला उर्मिलादिदीका जीवनका मर्मान्त विगत आफूसामु उद्घाटित भएकी मलाई एउटा सकसपूर्ण पीडा भएको थियो । केहीअघि मात्र उर्मिलादिदीलाई कतिखेर भेटौं भन्ने मेरो मानसिकता अहिले सकेसम्म छिट्टै उर्मिलादिदीबाट अस्तित्वबाट टाढा भाग्न खोजिरहेको जस्तो मलाई लाग्यो । शायद एकोहोरो प्रेमको यो सीमासम्म पुगेकी उर्मिलादिदीको अस्तित्वसँग मेरो अस्तित्वले पराजित हुनु परेकाले म उर्मिलादिदीसँग सामना गर्न सकिरहेकी थिइनँ । ‘आन्टी ! चिया, मम्मी नरुनु, बल्लबल्ल भेट भएको आन्टीसँग गफ गर्नु न ।’ सूर्या चियाको कप बोकेर हाम्रा अघि उभिएकी थिई । सानो टेबुलमा चिया राखेर आश्चर्य मिसिएका दृष्टिले आफ्नी आमालाई हेर्दै सूर्या हाम्रो अघिको सोफामा बसेकी थिई । मसँग अलग्गिएर पनि उर्मिलादिदी सोफामा ढल्किएर एकनाससँग रोइरहनु भएको थियो । गालाभरि आँसु बगेको थियो । आँखा चिम्लेर आँसु बगाइरहेकी आमालाई मायालु आँखाले हेरिरहेकी सूर्याका अनुहारबाट आश्चर्यको भाव भनें हराएको थिएन । मेरो अघि सूर्याले राखिदिएको चिया मैले पनि पिउन सकिनँ । धेरैबेरपछि सेलाएको चिया सूर्याको मन राख्न जुठो मात्रै हालेर चिया पिइदिने आफ्नो धर्म निर्वाह गरेकी थिएँ ।

त्यसपछि उर्मिलादिदीसँग मेरो कुनै कुरा भएन । उर्मिलादिदीका भावनाहरूसँग सहयात्रा गर्नसक्ने कुनै यस्तो शब्द मसँग थिएन पनि र मलाई भन्न बाँकिरहेका उर्मिलादिदीका शब्दहरू पनि उहाँकै आँसुका भेल भएर बगिसकेका थिए । त्यसैले पनि होला अब मलाई त्यस कोठाको हामीबीचको समय गह्रुङ्गो भएर बितेकोजस्तो लागिरहेको थियो ।

उर्मिलादिदीसँग मैले बैठक कोठामै बिदा मागेकी थिएँ । उहाँले पनि टाउको हल्लाएर बिदा गर्नुभएको थियो । ‘आन्टी ! बाबा खसेपछि मामु यसरी रोएको मैले आज मात्र देखें ।’ मलाई बिदा गर्न मूलढोकामा आएकी सूर्याले मसँग छुट्टिने बेलामा अवरुद्ध गलाले भनेकी थिई ।

उर्मिलादिदीको अनौठो छवि बोकेकी म असजिलो मन पार्दै त्यहाँबाट हिंडेकी थिएँ ।

About Sahitya - sangrahalaya

We will try to publish as much literary work of different authors collected from different sources. All of these work is not used for our profit . All the creative work belongs to their respective authors and publication. If requested by the user we will promptly remove the article from the website.
This entry was posted in नेपाली कथा and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.